Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snpetit

    aktív tag

    válasz b. #71214 üzenetére

    Engem különösebben nem érdekel, nem nekem kell őket megvédeni.
    Akkor panelt nem cseréltek hanem panel miatt cserélték a TV-ket? Azt írtad nem cseréltek csak egy panelt. A többit nem a szerviz bírálja el, külön küld ki szakértőt a Phillips? Vagy az nem számít panel hibának?
    "Olyan Hibás panellellel még mindig nem találkoztak itthon , amire csere kérelem érkezett volna. Az egyetlen darab amit feljebb linkeltem bemutató darab volt több száz órát futott demó anyaggal, gyenge védelmi beállításokkal és panel cserét kapott ingyenes oda vissza szállítással."

    Szerinted egy hivatalos szerviz milyen információt fog kiadni így email-ben is? Igen szarok a termékek. Úgy a fejükre koppintanának, hogy na. Maradjunk annyiban ami itt van tulaj infó a szerint minden márkával van gond. És igen, ha valakinek rossz és nem javítják szerintem joga van leírni...és igen, ha az az LG és szarik a fejére akkor is. Volt rá példa.

    Ezt a magas kategóriás válogatott paneles bullshitet szerintem el kellene már hagyni... soha senki nem igazolta. Ilyen árak mellett lehetetlen a beszállítónál és a Phillips soron kellő tesztet végezni, főleg, hogy egyes hibák csak idővel jönnek elő. A végső tesztelő már régóta a vevő...

Új hozzászólás Aktív témák