Ma reggel internetszolgáltatót váltottam. Nem felvágni akarok, de az ügyintézés engem is meglepett kicsit. Megosztom hát veletek:
AOL for Broadband csomagról váltottam Road Runner High Speed-re. Ma hajnalban kb. 2 óra körül a Road Runner honlapján kitöltöttem szépen a rendelési lapot (miután ellenőriztem az elérhetőséget). Név, cím, telefonszám, és egy idő, hogy mikor hívhatnak. Én a délelőtti órákat adtam meg. Így is történt, reggel 9 óra 32 perckor megcsörrent a telefonom, a kábeles társaságtól hívott egy férfi. A cím megerősítését kérte, ellenőrizte a rendszerben. Egyből kérdezte is, hogy AOL-ról akarok váltani Road Runner-re? Mondtam igen, erre ő már küldte is az új beállításokat a modemnek. Azt mondta, hogy áramtalanítsam a modemet 3 percig, majd újból beindítva már Road Runner-rel kell működnie. Azt mondta a következő számla már a Road Runner-től fog jönni, illetve adott egy (ingyenes) telefonszámot, hívjam fel az AOL-t, hogy távolítsák el a telefonos elérhetőséget. Köszöntem szépen, ennyi volt. Kb. 3 percig beszéltem a telefonon. Ezek után végrehajtottam az áramtalanítást, visszaapcsoltam a modemet, és láss csodát, működik.
AOL-t felhívtam, az sem tartott tovább 3 percnél.
És most jöjjenek a technikai részletek:
Az AOL-ért havi $54-t fizettem, 1,5 Mbit/500 kbit-es kapcsolat volt.
A Road Runner az első 6 hónapban $29.95, utána $44.95, egyelőre 3 Mbit/500 kbit-es kapcsolat, január végéig ígérik az átállást 5 Mbit-re országszerte (december 14-én kezdték).
Megváltozott ezzel az e-mail címem is, adataimnál megtalálható.
http://bashtravel.com/