Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4968) m3tr0 válasza bandus (#4966) üzenetére


m3tr0
senior tag

Megcáfolnám. Pont Neckermannal voltunk Zakynthoson, ahol a szállás hát,hogy is mondjam nem hozta azt a színvonalat amit vártunk... :D
Ezt meg is reklamáltam de teljesen normális módon,pár bizonyítékot mellékelve.
A Neckermann pedig fájdalomdíjként visszautalta a teljes utazásunk 15%-át.
A reklamáció jogos volt,de egyébként rohadt jól éreztük magunkat,szívesen visszamennék bármikor.

Egyébként szálláshelyen dolgoztam mint vezető,már 3 éve nem azt csinálom.:)

Amennyiben a szálloda utasította el a szállásigényt, megteheti, de azt rögtön foglalás után kell jeleznie.
Olyan nincs,hogy mikor a vendég bejelentkezne akkor találják,hogy hát mi most nem adunk szállást xy utazási irodának.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.