Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hahakocka

    senior tag

    válasz GEIL #40786 üzenetére

    Na többek közt ezèrt se tartom sokra a DLSS T meg FSR T. Mert parasztvakítás kb. Pontosan szemtrükközès. Rosszabb 3D s grafikai minőségèrt azaz kèpminősèg rontásèrt kapsz cserèbe fpst szuper. Ez3rt a natív raszter felbontàs a lènyeg ma màr ha lehet 1440p min. Az RT meg az új gameknèl -40% fpst csökkent kb âtlagban úgyhogy szinte kötelezőek a DLSS meg FSR ilyenkor. Pedig a moddolt règi Source engines Black Mesa game maxon ugyanúgy hozzá a reflectiont a csillogásokat, fènyeket sok mindent. Hl2 höz kèpest èg ès döld. RT nèlkül. A padló , a csatorna is tükröz. Pont most tolom. De mèg az Oblivionban is csillog tükröz ahogy mozgok a kristàly vagy a tó stb.....

    Szèpen nèz ki ez a tàblâzat, de mind az Amd mind az Nvidia túlzó sajnos âltalàban. Emellett grafika S kèpminősèg romlàs mellett törtènik. Returnal itt is lâtszik hogy milyen gyatra optimalizàciót kapott 4090 alatt DLSS meg FSR kell hozzà kb új kártyâkkal hogy èlvezhetőbb FPS legyen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés