Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #16642 üzenetére

    Segítek. A nyomkövetést használó profilozóhoz nyomkövetésre képes hardver kell. Ezért nem elég szoftvert kihozni, mert nem tud miből olvasni. Amit linkeltél az egy teljesítményszámlálókat használó profilozó, illetve inkább egy teljes csomag. Olyan, mint az AMD-nek a CodeXL-je. Pontosan emiatt a működés miatt nem látta az Epic a linkelt csomagban található Range profilozóval az Unreal Engine bugjait. Ugyanúgy CodeXL-lel sem látták volna, mert az is teljesítményszámlálós megoldás.
    A Radeon GPU Profiler igazából nem egy nagy dolog szoftveresen. Gyakorlatilag csak kiolvassa a Fiji és újabb GPU-kba épített nyomkövető hardverek elmentett adatait. Effektíve, amit ezek a szoftverek régebben megoldottak, azt az AMD nagyrészt átrakta hardverbe, így a szoftver már nem implementálja magát a trace folyamatot, mert azt a hardver csinálja.

    (#16643) gbors: Mivel a Microsoft shader model 6-ja tényleg a konzolokról való shader szállítást szorgalmazza, így amelyik program erre épít ott a Volta és a Vega kifejezetten kedvező lesz. Kedvezőbbek, mint a korábbi rendszerek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés