olyan jó lenne értenem miről beszélgettek. csak kukán olvasom:... aha... biztos....
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
olyan jó lenne értenem miről beszélgettek. csak kukán olvasom:... aha... biztos....
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
Tulajdonképpen arról van épp szó, hogy ki mibe locsolgatja a pénzét az autók terén.
Az autógyártók 2003-ig autót csináltak utánna selejtek jönnek le a gyártósorról! Lehet az akármilyen gyártmány!
És ez azért van mert külföldön megtehetik, hogy 3-4év és 200km után minden gond nélkül kukázzák az autót, amit a jó kis magyar nepperek behoznak és 80-100ezer kilóméteres autóként árulnak.
[ Szerkesztve ]
Nexus S => Nexus 4 => Nexus 5 => LG G4 => OnePlus 3 => Xiaomi MI MIX 2 => < la passione ci guida >
Azért mondtam, hogy alsó hangon! Már sok embert sikerült róla lebeszélnem! Én az EGR-t alapból kukáztam
Ui.: Ilyesmi projekten gondolkodom csak seatban. Ebayről kb 10 ezerből meg van a 4 ajtó. Mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
na és akkor mondom én, hogy jó az a japán. 2001es Avensis 2.0 D4D a világból kimész vele.
Bár én a rizses honda párti vagyok
https://www.flickr.com/randras83/
Borzasztó árak vannak, tisztában vagyok vele. Ezért írtam, hogy csak a 8szelepes első gen. pd jöhetne szóba. Ott már valamivel kulturáltabbak az árak és mostanra már újítanak is fel pd elemet. A kettős tömegű az ultraszopó, viszont ha alkatrészboltban dolgozol, akkor tudod, hogy még a wv-nél az egyik legolcsóbb ennek a cseréje kuplungostól mindenestől. Persze itt is csak a 2003-2004 körüliekről van szó. 2007 ford mondeo számláját láttam, huhh... inkább másik autót vettem volna annyiért az szerelőm ügyfelének helyében. Nekem mázlim volt, első szériás A4-esben nem volt kettős tömegű, egy évvel az enyém után már beletették ugyanebbe az autóba.
Benzines esetemben szóba sem jöhet. Évi 25ezret tekerek az autóba.
Atish19: az egr nálam is le van húzva és le is van zárva. Az volt az első
[ Szerkesztve ]
Mi a dieselt úgy számoltuk, hogy olyan évi 35-50 ezer kell menni, hogy megérje a dieselt fentartani. Az az évi 25 nem is olyan sok.
Amúgy ha most kellene dieselt vennem akkor egy jó 123-s mercit vennék.
A 8 szelepes pd nek az árait írtam a hszben. A használt kerül 40ezerbe darabja, a munkatársamnak krehált be, vett 4db-t teletankolta a kocsit majd 400km után újra 4db meg alacsonynyomásu és magasnyomásu pumpa csere illetve egész rendszer pucolás, mert sz@r gázoljajat kapott a kuton. Azaz a gázolaj az valójában savazott műszerolaj volt és gajra vágott mindent.
Azóta Ausztriában tankolja tele a kocsit.
Nexus S => Nexus 4 => Nexus 5 => LG G4 => OnePlus 3 => Xiaomi MI MIX 2 => < la passione ci guida >
Benzinesről engem már senki nem tud meggyőzni a tdi után. Túl sokba lenne egy olyan hasonló méretű benzines, mint az enyém. A fogyasztása miatt teljesen ki van zárva ilyen méretű autónál. 1.6 benzines passat 12literrel megy, országúton is 8-8,5 klímával.
Maradok wv csoportnál, remélhetőleg audi lesz ezután is, de még nem tiszta, hogy mit pontosan. Igazából quattro/syncro lenne az álmom, no meg a terepviszonyok miatt is az lenne az igazi, de ott meg a 2,5tdi a betegágy, plusz a hajtás karbantartása sem olcsó.
[ Szerkesztve ]
Most, hogy én is autó tulaj vagyok ujra, "öröm" az ilyeneket olvasni. Ha nem is az én modellemről van szó :S
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Dancsó Peti jó nagy Nexus fan..Nexus 4 és Nexus 7 2012 használ
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Nexus 4-et láttam, de hol jelenik meg videóiban az N7 2012?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
De a képeit elnézegetve, nem Nexus 4-el lőtte őket
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
fél óránként frissítem az image fájl oldalt
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
Sürübben kéne, hátha...
én kértem email értesítőt, ha változik az oldal küldenek levelet róla
Én is gondolkoztam már auto clickeren vagy auto refresh mozilla bővítményen. De még a végén banolnak és nem kapom meg az L-t.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
Mountain View-ban még csak éjjel 02:22 van, szóval még jó pár óra múlva lesz belőle valami HA egyáltalán lesz.
Én kb. fél évig használtam egy ilyen Leon -t és azóta is nagyon vágyom rá ... minden tetszik, külső + formaterv + belső + TDi motor, egyszóval nagyon király kis autó, ha majd anyagilag kicsit jobban fogok állni biztosan veszek egyet ami szép + megkímélt állapotban van
Érdekes viszont az újabb Leon már nem tetszik, motorikusan az ugye már PDTDi, külsőre nem rossz, viszont a belső ... az a szürke nagy csúnya középkonzol egy rémálom, így marad a szép klasszikus kis forma, egy ilyen ni
Amit még hosszabb ideig használtam, az a Lexus iS 250, istenkirály egy autó, csak hát az már kicsit drága, és a fenntartása is egy kicsit húzós ... viszont megy mint egy golyó + nagyon komfortos és kényelmes, a fogyasztása nem olyan vészes, városban 7-8l között simán megáll, padlógázzal + pillangóváltással kicsit verseny üzemmódban 9.4l volt a max. amit kicsavartam belőle, szerintem nem is olyan rossz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
tetszik az aláírásod
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
Nem semmi autóra futotta neked
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Azért a tiéd is megér egy mosolyt
Nem az enyém volt sajnos ... németből hozták a (barátom) üzlettársam unokatestvére autókereskedő, így mi használhattuk kb. 4-5 hónapig
Különben én mint autókozmetikus nagyon sok autót vezettem már, a leggagyibb Trabant -tól, a legerősebb, Ferrari 458 italia -íg ... pontosan ezt !
Valaki felvett minket, aztán felrakta a YouTube -ra (gazdálya örült mikor látta)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Imádom is a kicsikét igaz nem volt hibátlan mikor megvettem sőt még most sem az, de rengeteget javítottam rajt és még fogok is minél többet ülök benne annál inkább szeretem. Bár a km amit a kombi ír majdnem biztos, hogy nem valós(155e km 2003/04) , de a héten ennek úgyis utána járok kíváncsiságból.
Mivel a nexus6 bazinagy lett, én cseréltem egy 32es G2-re. Ment rá egy G3 rom és kész felüdülés hogy ugyanolyan használattal 3ó35p kijelzőnél még van 57% akku. N5 ilyenkor már meghalt kb A sebesség is teljesen vállalható (bár nem 1 nexus).
Nem rossz az a G2. Méretet és UI leszámítva nagyon bejött ( )
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Ha külföldről hozták akkor reálisan 300-400e km lehet benne, de ez egyáltalán nem vészes, láttam én már olyan 110LE Golfot amiben 900 ezer volt, és mégis úgy ment mint a golyó, szóval a világból is kivisz, a legigénytelenebbek ezek a TDi motorok, nem nagyon van velük semmi baj
(#2676) Krisztián
Kíváncsi vagyok az 5.0 -ra hogyan fog menni a Nexus 4 -en, ha gyors és jó lesz minden akkor még egy darabig biztosan maradni fog, pedig úgy terveztem hogy karácsony köröl beszerzem az utódját csak hát jelenleg semmi olyan telefon nincs ami lázba hoz és méltó utód lehetne
(#2679) horvathkrisz
Ez pontosan így van
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Ezert becezik oket millio km-es motornak.
900.000
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Ismerem ezt a motort pont ezért vettem ilyen autót de akkor is kíváncsi vagyok a valós km-re találtunk a kollégákkal egy kiskaput amivel könnyen utána lehet járni csak gép kell hozzá, de azt a héten vagy jövőhéten megszerzem
Ui.: Lollipop alatt gondolom csak art lesz igaz? Ezesetben van valami alternatíva gravityboxra?
[ Szerkesztve ]
Ez még nem is sok ... fateromnak volt egy Peugeot 505 (2.5 TD) 1984 -s kiadás, na az egy elég kemény autó volt, az 1 millió km átfordult, aztán 1.250 ezer körül megállt a km óra, összesen 1 turbó csere és 2 önindító + koronakerék volt cserélve, na meg vagy 3X kardántengely (törés) csere, nem bírta a driftet
Ezért is volt jó ötlet anno a 406 -t megvenni ... aztán hatalmasat csalódtam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Akkor az újabb (2000+) Peugote nem ajánlott?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Nagyon nem ... és motorikusan is nagyon kaka (2.0 HDi 90LE) pedig a fogyasztása jó volt csak szervizelni kellett fél évente mert minden elektronika tönkrement a motorban (egy hulladék), kb. 2 hetente kellett az autó alá másszak mivel maguktól kilazultak a fékpofa biztosítékok, aztán csilingeltek ... még szerencse hogy nem hagytam el a fékpofákat menet közben
Ugyan ilyenem volt Link 2002 -es évjárat és 2005 -ben vettem 7000€ -ért
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Mercedes 123-s 2000cm3 sima diesel a leg jobb.
Kimegy a világból.
Nexus S => Nexus 4 => Nexus 5 => LG G4 => OnePlus 3 => Xiaomi MI MIX 2 => < la passione ci guida >
LOL ... régi Cobra Merci, hát nekem ilyen már ingyen sem kéne, pedig tényleg nagyon jó csak hát ez már egy traktor
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
ja, van olyan. Totalcar cikk is született róla. Taxizott is talán a csóka, ha jól emlékszem.
(#2685) Scooter74: nagyon jó darab, de bp-ről már kitiltanak vele szmogriadó esetén. Kollégámnak w124-es van, csodás autók ezek.
[ Szerkesztve ]
Persze hogy van ... szaladgál belőle nagyon sok BP -n és itt a teszt
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Ez Link nekem nagyon tetszik !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
ezekkel a specifikációkkal kellett volna N6-ot csinálni.
Ízlés kérdése ugyan, de a hátlap baromi ronda szerintem.
[ Szerkesztve ]
Hát jah ... sokkal szebb és méretben is jobb lett volna !
Nem olyan rossz az a hátlap ... élőben biztosan jó, Rarzr féle Carbon !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Inkább Acer S500
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Ki vagyok készülve. Szar kurva iMac.
Vettem egy SSD-t. Berakom. Kurva nagy zaj. Kiderül hogy mivel spéci alrendszer vezérli a hűtést, nem lehet akármilyen lemezt belerakni, csak SSD esetén rövidre kell zárni a HDD táp 2-7-es pint.
Hát szétszedtem, megcsináltam. Fuck!
Apropóóóóóó...nyalni akarok már...
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
Utolsó mondat nagyon ott van... :-) Nekem is gyakran megfordul a fejemben, látva a felhozatalt...
Tessék: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Artengo TR 990 Pro
Amit én linkeltem, szerintem az jobb
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Végre egy normális telefon és nagy akkuval ... Droid Turbo
Kár hogy ez itthon nem lesz forgalmazva
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE