Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atillaahun

    veterán

    válasz Hexarius #300 üzenetére

    Igen, mert csak 4 napról volt szó és úgymond nem tétre ment a játék. A többség csak tesztelni ment fegyvereket, szakmákat, vagy szétnézni a világban. Klánokat létrehozni nagyon nem is volt értelme, hacsak nem a War-okat akarták tesztelni egyesek.

    Szerintem ilyenek nem lesznek, hogy nagy klánok vagy kis klánok szervere. A 100 fős limit miatt igazán nagy klánok eleve létre sem jöhetnek. A Black Army is lényegében egy szövetség lesz (Covenant) - jelen állás szerint 3 klánból.
    A kis klánok azért nem lesznek életképesek, mert az elején nem fogják tudni összeadni a 100.000 aranyat egy területért, vagy ha mégis, akkor nem fogják tudni megtartani, mert nem lesz 50 emberük egy időben a War-ra. Aztán ott lesz, hogy a nagy klánok az 50 legmagasabb szintű emberüket küldik majd csatába és ha az ellenfél átlagosan 10 szinttel alacsonyabb, akkor már vesztett. Később ha a többség eléri a 60-at, akkor az fog dönteni, hogy ki tud jobb felszerelést craft-olni, amihez pénz, alapanyagok és magas fejlettségű városok szükségesek.
    Végül ha már mindenki kifarmolt mindent, akkor azon fog múlni, hogy kinek jobb a vezetése, kinek szervezettebbek az emberei, hogy használják a kitapasztalt és betanult mechanikákat.

    Ez persze egy hardcore játékos hozzáállása, ettől kisebb klánok még lesznek szép számmal, bennük casual játékosokkal, de ők szerintem a játék egy kisebb szeletét láthatják majd.

    Az egész játék jövője pedig hosszútávon a HC játékosokon múlik, mert köréjük szerveződik minden, ők adják a hype-ot. Ellenpéldaként ott a WOW, amit az évek alatt egyre jobban leegyszerűsítettek, megkönnyítettek, hogy heti pár óra játékkal is bárki megszerezhessen bármit magának. Csak közben kiveszett belőle a kihívás, a HC játékosok otthagyták, a vezető klánok megszűntek. Közösségi élmény a játékban már nincs, csak solo grind-olás, ami egy MMO-nak a végét jelenti.

Új hozzászólás Aktív témák