Hirdetés
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
válasz
sunny84
üzenetére
Nem nagyképűségből, de ezt is meg lehet futni úgy hogy a GT2-ben nincs is NOS újratöltő amitől + 1–2-öt még el lehetne tolni.
Ami ott nagyon megy még a másik profilban az RS 4.0 (alsó) ami, ha jól emlékszem nitro mentes idő, mondjuk összefutottam multiban Kaki-val aki GTS-el 1.50-et ment hasonló paraméterek mellett. A Zonda talán még jobbat menne csak hiány volt N2O-ból és abban sincs újratöltő pedig az nagyon kell bele, bár sosem hajtok a jó időkre, általában csak 1-2-3 tesztkört futok SP-ben.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Más: Valaki kapott már 3*os perfect start-ot és RPM-et és ha igen merre, mert az is nagyon kéne.

(#12116) SylarHUN
A Nismo szerintem most a legjobb nem olyan csicsás, azért egy rajtszámot elviselne még, ha már szanaszét tuningolták.
Új hozzászólás Aktív témák

- MÉG OLCSÓBB 10.21. !!! Új elekrtomos rollerek 2/3 áron és e-bike dobozban, 1 év garanciával:
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Eredeti Lenovo 90W szögleges laptop táp + kerek átalakító egyben eladó
- Asus laptop E1504F Ryzen 3