Új hozzászólás Aktív témák

  • trenzit

    tag

    válasz Vigneau #93 üzenetére

    Igen, ráadásul a fizikai modellezés is elég erőltetettnek tünt, egy koccanás, és már meg is indult az autó, megfogni lehetetlen volt, míg a 2003-ben meg lehet menteni az autót, és íveket is jobban lehet autózni.
    Pár hete került a kezembe a Nascar Thunder 2004, ami a 2003-hoz képest kifejezetten jó, bár kicsit érdekes, mert a program nagyon engedékeny az ütközésekkel szemben.
    Míg a NR2003-ban a Pit bejáratánál lévő falba belemegyek, már annyi a motornak, a Thunderben meg egy tömegkarambolt is át lehet vészelni.
    Egyedül az zavar, hogy a hivatalos pályarekordokat nem tudom megdönteni, még a legeslegjobb setuppal sem:DD

    Állj a tükör elé, és mondd el ötször, hogy Kampókéz, Kampókéz, Kampókéz...

Új hozzászólás Aktív témák