Legfrissebb anyagok
LOGOUT.hu témák
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Ingyen kellene, de tegnapra
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
trenzit
tag
Igen, ráadásul a fizikai modellezés is elég erőltetettnek tünt, egy koccanás, és már meg is indult az autó, megfogni lehetetlen volt, míg a 2003-ben meg lehet menteni az autót, és íveket is jobban lehet autózni.
Pár hete került a kezembe a Nascar Thunder 2004, ami a 2003-hoz képest kifejezetten jó, bár kicsit érdekes, mert a program nagyon engedékeny az ütközésekkel szemben.
Míg a NR2003-ban a Pit bejáratánál lévő falba belemegyek, már annyi a motornak, a Thunderben meg egy tömegkarambolt is át lehet vészelni.
Egyedül az zavar, hogy a hivatalos pályarekordokat nem tudom megdönteni, még a legeslegjobb setuppal semÁllj a tükör elé, és mondd el ötször, hogy Kampókéz, Kampókéz, Kampókéz...
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
Aktív témák
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Cuisineer teszt
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- Milyen processzort vegyek?
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest