Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz #31733248 #22735 üzenetére
Ha jó a súlyelosztása nem nagyon számít, hogy nehezebb (vezethetőségben).
Gyorsulásban meg a motorerő kompenzál. Amúgy tök ugyanolyan ROBOGÓ
formája van a BMW-nek is, csak szögletesebbre faragták... Na, ha ebből bárki
kihozza, hogy az egyik ronda, a másik meg maga a csoda, hááát. Robogók...Szerintem semmi kirívó nincs egyikben se: egyik lágyabb, íves formájú, másik
szögletes. A Forza is felült a "Transformers" vonatra, lásd a 2018-as Forza kis
morcos pofiját. Nyilván kinek mi jön be? Szerintem a lényeg, hogy milyen vele
motorozni. Ebben szerintem egy jó súlyelosztás (oké, nem nagy saját tömeg),
egy vállalható futómű, és a biztonságérzetért egy ABS-es fékrendszer a nyerő.Szerk: a hosszúságot sem értem, miért baj. Legalább stabilabb. Szerintem az
nagyon ritka, hogy a dugóban azért akadsz el, mert nem tudsz szlalomozni.
Vagy ha* gyakori, akkor elnézést, csak én nem járok akkora dugókban...
Egér/Szerémi/Lágymányosi szokott állni, de csak végig kell tolni a sorok közt.*: körúton találkoztam ilyennel, szűk sávok, nagy dugók. De oda egy Vespa is
nagy lenne. Akkor már inkább valami 50-es gyösz. Ha futárüzemmódra kell.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest