Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Trump vagy Harris
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Astra kalandok @Első rész
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #10262 üzenetére
Szerintem jó robogó. Könnyed, erős, dinamikus. Csomagtartója elnyeli a kabátot és a gerincvédőt, ami nálam fontos szempont, mert nem vagyok hajlandó ezeket a védőfelszereléseket magammal cipelni, ha megállok. Amúgy nem szoktam az utcán összevissza megállni, de mondjuk ha megyek bevásárolni, vagy valami, akkor muszáj. Alapvetően munkába járós gép, és mivel olyankor van időm (igaz, röviden, és jellemzően ugyanazon az útvonalon) "motorozni", hát olyankor élvezem a gép kellemes tulajdonságait. Természetesen az irodába se vagyok hajlandó felvinni a felszerelést. Valóban nem a leggazdaságosabb ingázásra, mert városban, főleg, ha gyorsulgatsz vele 5,5L/100 km körül alakul a fogyasztás a. Vagy több. (De remélem, a termosztát leviszi azért ennyire: most 150 km-nél járok, és még nem vagyok "tartalékon", de majdnem.) Semmi bajom a CVT-vel, és semmi rondát nem hallok az egyhengeres motorok kerepelésében. A kipufogó tompító nélkül nem kicsit túlzás, hanem nagyon, de ezt már többször írtam: nem használom úgy, mert halálos. Persze, poénból ki lehet venni, és menőzni vele, de ennyi. Aztán utána bocsánatot kérni a hangrobbanásért. A robogó tuningolásában nincs semmi furcsa: logikusan következő lépések ezek. Egy nagytestű rendszám nélküli robogóval kezdtem a pályafutásomat, és úgy vettem észre, hogy nem igazán vesznek vele komolyan, hiába a méret, szeretnek letolni, megelőzni. Hiszen rendszám nélküli, tehát SMKP. Drága lett volna rá a rendszám, ezért kiszálltam belőle, de amúgy is mondták, hogy ha azt akarom, hogy komolyan vegyenek, ne a rendszámon törjem a fejem, hanem vegyek rá hangos kipufogót, meg xenont. És láss csodát, ez tényleg beválik: nagyon figyelnek erre az emberek. Jött a Maja, és megkapta ezeket a tuningokat. Gyalogos nem mert elém lépni kb. Egész más érzés volt úgy közlekedni. És annak nem volt ennyire durva hangja, bár az sem volt matyóhímzés. Viszont a xenon csak úgy bele volt dobva, vakított: letekertem, úgy meg nagyon nem világított, de még úgyis vakított. Szóval a Madison ezért kapott komolyabb lámpást. És nagyon jól világít vele, ill. szerintem ezért is húzódnak le sokan, mert nagyon "komolyságos" a gép kinézete. Mint egy nagymotor. Amúgy semmivel sem tartom többre a nagymotorokat (alias váltós masinák). Tudom, erősebbek, meg nagyon vicces lehet váltogatni (próbáltam régen DT50 nyergében, meg valami 125-ös 4T Hondán is, meg jóval később tanfolyamokon), de melóba járás közben nyolcszázhuszonkétszer már nem biztos. (Tudom, egy 600-1000-es motorn amúgy sem kell sokat váltani, mert kb. 1-2-ben végig lehet menni a városi tempót. De azért kuplungolni kell: az automata jóval kényelmesebb.) A magam részéről nem érzek semmi nyúlósságot, szóval igen: bejön a CVT. Tudom, hogy mit várhatok a motoromtól, és pontosan azt nyújtja. Azért 6 év, és 35-40000 levezetett km után megszoktam. Most jöttem haza az edőzteremből, és előztem egy-két nagyon kellemest. Olyan helyen, ahol mondjuk egy gyengébb robogó csak azt mondja, hogy brrrr... És nem megy. Mondjuk Hegyalján felfelé, lazán. Szóval keretbe foglalva: jó robogó. Szeretem. Főleg így feltuningolva. És meg fogja kapni a hajtás tuningot is nemsokára: nagyon kíváncsi leszek rá, mit villant. Ha nagyon nem jönne be, még mindig vissza tudom cserélni gyári varióra. (Burgmanba való a varió, szerintem el lehet passzolni.) De be fog jönni, érzem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest