Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz kali #101715 üzenetére

    Az előbb megtettem írásban a panaszt egy 1,5 oldal jött össze, akkor már más észrevételeket is leírtam.

    Most, hogy panaszíráskor ránéztem az online szerződésre, választott díjcsomagként, BLUE EASY díjcsomag szerepel, mind a kettőnknek, miközben Domino Fix-nek kéne lennie ott. Az elmúlt években, egy szerződést se tudtak hibátlanul kitölteni. Amikor meg alá kell írni, elénk tolja a digitális aláíró eszközt, hogy akkor itt írjuk alá. A felületen ilyenkor semmi nem látszik, csak az aláíró mező. Nem kéne előtte megmutatni a szerződést, azon az eszközön?! A körülbelül fél éve és 1,5 éve történt szerződéskötésnél is ez volt. Szerintem, ez nem szabályos így, ebben a formában.

    4G-n le tudtuk múlthéten tesztelni párom telefonján a Telekom mobilnetet, ezt lett az eredmény. Neki is GSM volt beállítva előtte, ezért volt olyan lassú. Nekem meg jó lesz a 3G, míg ez a telefon van, amire használom, bőven elég.
    A WCDMA és a 4G-t csak az egyik SIM-nél engedi a telefon, ezt eddig nem is tudtam.

Új hozzászólás Aktív témák