Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Fenyibaba #76381 üzenetére
Valószínű felesleges volt cserélni, mert a korabeli Rönóknak a csatlakozóknál van kontakthibája jellemzően, az ülés alatti csatlakozót kell szétszedni, megpucolni, befújni kontaktsprével és összedugni. Illetve típushiba még a kormányban a szalagkábel szakadása.
A hibát törölni sem muszáj, mert az első beindításnál érzékeli, hogy rend van és kialszik a légzsák visszajelző. Azért világít még mindig, mert nem a patronok voltak rosszak, hanem a vezeték vagy a csatlakozó ami feléjük megy. -
Ghandi
aktív tag
válasz Fenyibaba #76381 üzenetére
Megane légzsák anomália szinte már jellegzetes hiba, igaz nekem és volt munkatársamnak is állandó probléma volt. Munkatársamnak a jobb első ülés alatti csatlakozó szórakozott, megmozgattad és akkor egy ideig jó volt. Aztán már hiába mozgatta nem javult meg. Vitte több szerelő és villamosságishoz is, mindig mondta is hogy elött ez a csati volt a hibás, azt elutasították, mert a diag mást ír, de azért volt aki kontaktolta de nem hozott semmi tartós eredményt. Emberünk bemérgesedett, fogta levágta a csatikat és egyszerüen összeforrasztotta a kábeleket. Amíg még együtt dolgoztunk kb 2 évet semmi baja nem volt utána vele. Nekem is kijött ez a hiba de nekem pár mozgatás és kontaktozás után elmúlt. Persze nekem azóta elszakadt a kormány szalag... Azóta már rendeltem kínából ujjat, csak még nem volt időm kicserélni, a műszaki meg még messze van. Majd elötte egy héttel kapkodva fogom megcsinálni
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
forceberg
veterán
válasz Fenyibaba #76389 üzenetére
Sajnos, aki nem tudja mit kell keresni, az nem is fogja megtalálni.
Persze, ilyenkor jön az előbb említett xar három F!
Néha-néha persze előfordulhat ordas nagy szívás.(#76390) Fehér Farkas: ez jogos, a 10 évet régebben olvastam én is valahol, csak ezek szokták elvinni egy-egy autó árának a kétszeresét...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Ghandi
aktív tag
válasz Fenyibaba #76393 üzenetére
A sok tapasztalat teszi a mestert. Dani ismerősőm Alfájával voltak érdekes problémák. Valami leszívta az aksit, meg menet közben majdnem hogy elment az áram annyira lecsökkent hirtelen a feszültség, stb érdekes anomáliák. Nem tudtak rájönni hogy mi a baj. Aztán egyszer elkeveredett egy 17kerben lévő öreg szakihoz, akinek semmi modern eszköze nem volt. Elmondta mi a probléma, ö fogta a kis próbalámpáját, meg a saját maga csinálta eszközeit, mért itt, mért ott és pár perc alatt megmondta hogy ennek az autónak a több fokozatú hűtőventi szabályzója a hibás.... kicserélte azóta jó! És az öreg olyan olcsón dolgozik hogy csak na. Neki már annyi tapasztalata van hogy tudja hol kell keresni a bajt, nem kell mondani a környéken minden autószerelő és még villamosságiak is hozzá viszik az önindítókat és generátorokat felujjítani
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
-
Ghandi
aktív tag
válasz Fenyibaba #76425 üzenetére
Álltalában diagnosztikával, de ha Megane 2-es akkor elöször azzal kezdődik hogy érdekes surlodó hangja van a kormánynak néha nagyobb tekerés közben. Aztán az is előfordul hogy kikandikál maga a szallag nekem kilógótt a vége és ki tudtam húzni. Ha néha olyan nagyobb tekerés után recseg is, akkor már a szalag vezető mechanikája is rossz, azt már ujra se szalagozák, csak csere
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
#89309696
törölt tag
válasz Fenyibaba #76425 üzenetére
OBD kiírja szerintem, hogy határértéken túllépett az ellenállás vagy egyáltalán nincs kapcsolat, de meg lehet mérni szakadásvizsgálóval is. Sőt az lenne a legtutibb, mert ha a légzsákvezérlő rossz akkor olyanokra is hibát írhat ami valójában jó. Ha ennyire makacs elektronikai hiba van akkor szét kell szedni az egészet és mindent egyesével végigméregetni. Nagyon tutyimutyi és időpazarló munka, nem véletlenül nem szereti senki csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs