Hirdetés
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- joghurt: frenda dsttöytoi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
-
LOGOUT
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dolphine
addikt
válasz
Viktor0610 #63805 üzenetére
Én ma hívtam délután a 1220-at, de az ügyintéző nem vette le a tiltást.
Az mondta, hogyha majd a készülék VoLTE képes lesz, akkor automatikusan megtörténik. Egy OnePlus 6T-m van, az meg bőven VoLTE képes. Miért nem akarta a tiltást deaktiválni rejtély! -
Dolphine
addikt
Sziasztok!
A héten válaszolt a Telenor a számlázási panaszomra.
Ismeretes, hogy a tudtom nélkül volt aktív a Mobil Internet Start (bár a levél szerint én kötöttem, na mindegy) így a magasforgalmi költség elérte a 38.100 Ft-ot.
Panaszt nyújtottam be, melyet elfogadtak és jóváírják az egészet.A nagy kérdés, hogy ez hogyan történik? Azért kérdezem, mivel nekem az átlagos telefonszámlám ~5-6e forint.
-
Dolphine
addikt
Egy panaszos levélre általában mennyi idő után reagál a Telenor?
-
Dolphine
addikt
válasz
Viktor0610 #36875 üzenetére
Jó lenne már az a számla, mert a reklamációnál arra tudok csak hivatkozni!
-
Dolphine
addikt
válasz
Viktor0610 #36873 üzenetére
Szerintem az kavart be, hogy kifizettem azt a bizonyos Magasforgalmi előleget!
-
Dolphine
addikt
válasz
Viktor0610 #36870 üzenetére
Nem véletlenül kérdeztem, mivel 13-án kaptam egy értesítést, hogy kész az elektornikus számlám!
Persze, hogy nincs sehol! -
Dolphine
addikt
Ha egy tarifacsomag ciklusa minden hónap 15-e, akkor az elektronikus számla mikortól érhető el?
-
Dolphine
addikt
válasz
apaszka #36831 üzenetére
Sajnos, vagy sem, már októberben aláírtam a két éves hűségidőt.
A Mobil Online Starttal kapcsolatban panasszal fogok élni a Telenor felé, mert ez több mint aljas húzás!
Kiderült, hogy menyasszonyomnál is aktív volt ez a szolgáltatás, holott kártyás! Soha nem kérte, esélye se lett volna a telójával nem lehetett netezni. Viszont kapott egy okostelót, megkapta az új SIM-et és máris csatlakozott a mobilnetre a teló! Gyorsan le is tiltottuk ezt a szolgáltatást! -
Dolphine
addikt
Voltal benn a Telenorban, kifizettem, amit kellett.
Azt javasolták, hogy írjak az Ügyfélszolgálatnak.
Szeretnék pontosan hivatkozni a számlán lévő tételekre, de még nem tudom letölteni, annak ellenére sem, hogy küldtek egy SMS-t, hogy elektronikusan eléhető! -
Dolphine
addikt
válasz
aprokaroka87 #36821 üzenetére
Igyekszem!
-
Dolphine
addikt
válasz
Viktor0610 #36819 üzenetére
Természetesen beszámolok róla, hogy mire jutottam!
-
Dolphine
addikt
válasz
Viktor0610 #36816 üzenetére
Természetesen nem vagyok az az állatfajta, aki tör-zúz, csak tegnap eléggé felment bennem a pumpa! Igyekszem rendesen viselkedni, ez az én érdekem is!
-
Dolphine
addikt
válasz
aprokaroka87 #36814 üzenetére
Nekem eddig semmi bajom nem volt velük, de ez így közel 15 év után úgy látszik, hogy meg fog változni!
Csak az a baj, hogy most írtam alá egy két éves hűségszerződést!
-
Dolphine
addikt
válasz
aprokaroka87 #36810 üzenetére
Elmennek ám a jó...
-
Dolphine
addikt
A poén az, hogy a Telenor oldala szerint már 2009 óta aktív a Mobil Online Start, csak azt nem értem, hogy miért pont akkor lett az?
Lehet, hogy akkor lettem számlás. Viszont a mostani tarifacsomagom meg 2010 óta érvényes, nem értem!
Én nem nézegetem a szolgáltatásokat állandóan, így azt sem tudtam, hogy van ilyen! A poén, hogy november 15-én kapcsolják majd ki! -
Dolphine
addikt
válasz
aprokaroka87 #36800 üzenetére
Mivel lekorlátoztak (se net, se telefonálás!), ezért kénytelen leszek bemenni holnap a Telenorba. Az tuti, hogy rájuk borítom az asztalt!
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Remélem tudtok nekem segíteni, mert egy kissé ideges lettem!
Adott egy előfizetés melyet október 16-án változtattam MyTariff Move XS-re + 500 MB internet kerettel.
Mivel a fordulóm 14-én volt, ezért az új tarifacsomag jövő héten hétfőn lép életbe.Azonban kaptam egy SMS-t, hogy elértem a magas forgalmi limitet tegnap, ami 38.100.
Egy pillanatra megállt bennem az ütő!
Ránéztem a Mytelenor oldalra, ott az Aktuális fogyasztásnál 12.346 Ft ír, a MyTelenor App meg 8054-et.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és kiderült, hogy mivel neteztem ezért ilyen magas a számlám.
Az előző előfizetésemben nem volt net, most viszont kipróbáltam és használtam. Erről semmiféle tájékoztatás nem kaptam, hogy lehetett-e volna használni vagy sem!Ez most akkor mi? Milyen összeggel neteztem én, hogy több mint 35.000 Ft-ért neteztem?!
Ennyire azért nem vagyok idióta, hogy ne vásároljak kiegészítő jegyet 1500 Ft-ért, amiben van 1GB internet!
Új hozzászólás Aktív témák
- 4K gamer PC ( +Sok ajándék)
- Synology 3.5" 8TB SATA3 HDD (HAT5310-8T) Új, bontatlan, garanciával!
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- LG UltraGear 27GR95QE-B Gamer Oled Monitor!27"/2k/240hz/0,03ms/HDMI 2.1/Konzolhoz is
- Új, bontatlan, iPhone 16 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!)
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / 88 % akkumulátor / 12hó Garancia
- AKCIÓ! GIGABYTE Z370P i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Samsung T22E390EW TV monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest