Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz TiMoN #43174 üzenetére

    Kérheted, hogy az összeget most azonnal írják jóvá a számla tartozásban. Ez nem lehetetlen! Nekem volt már ilyen. "Jóváírjuk!" Megjött a számla. Rajta van minden extra tétel. Felhívtam őket, hogy ez mi? Én ezt nem fizetem be. Ha tetszik ha nem. Oké utána járnak és visszahívnak. Másnap csörög a telefon. A hibámmal foglalkozó dedikált ügyintézőm hívott vissza. Pár évvel ez előtt az egyik hibámmal 1 adott személy intézkedett. Sűrű elnézéseket kért és azonnal jóvá írta a tételek díjait. Mondta, hogy emiatt személyesen vagy ATM-en fizessem be a számlát mert csak ott fog megjelenni a már helyes összeg.
    Ez volt az utolsó pozitív ügyintézésem és hibaelhárításom. Az LTE bevezetésekor volt amikor próbaként mindenkit felengedtek az LTE hálózatra majd a próba után csak a megfelelő tarifát. Na akkor engem levágott a rendszer. Azóta sem tapasztaltam olyan kedves, gyors, részletes tájékoztató hibaelhárítással mint akkor.
    Dedikált ügyintézőt kaptam, ha van valami kényelmetlen helyzetem azonnal hívjam őket és hivatkozzak rá. Ígért egy visszahívást. Nem történt meg. Pár nappal később hívott. Elnézést kért de beteg volt és nem tudott bemenni, de már újra rajta van az ügyön.

    Na ilyen kellene most is. Nem hónapokig ülni a dolgon és/vagy tagadni a hibát...

Új hozzászólás Aktív témák