Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petipapa17

    csendes tag

    válasz zedok #232 üzenetére

    Szia!
    A 250és251 között a váz (a 251-es a kis etz vázát kapta) a tank dizájnja, a karburátor a hátsókerék (16"-os a 18" helyett) az ülés és a gyújtás ( a 250-esé megszakítós, a 251-esé pedig elektronikus). Az ETZ 250 jó választás, vásárlásnál a következőkre érdemes figyelni: a visszajelzők működésére, a blokktarók állapotára (ha szemben állsz a motorral akkor a blokknak pont a szimmetriatengelyén kell lennie ha valamerre fordul akkor a blokktartó ferde, valószínűleg krosszoztak a motorral, vagy már tört el egyszer a blokktartó) a teleszkópokat érdemes megnézni az elsőnél hajlamos ereszteni (gyenge minőségű szimmering miatt) a hátsó meg el tudja engedni az olajat. Az elektronikát is érdemes megnézni mindenképpen olyat vegyél amelyet akksiról és nem töltőről indít a tulaj. Ja és vetesd le nyugodtan a gyújtásoldali deknit ist ellenőrizd le a generátort hátha beázott (én így jártam) ja és nem utolsó sorban ha a tulaj még nem akar kinyírni, akkor nézd meg a légszűrőt is. (sokat elárul a motor használatáról, állapotáról). Nagyjából ennyi, ha szerelésre bármire kíváncsi vagy szívesen segítek.

Új hozzászólás Aktív témák