-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
emre
veterán
válasz baboss #83900 üzenetére
Eléggé rosszul csináltad. (mért nem kérdezel?)
Kisipari módszereknél, először az alsó csavart kellene kilazítani, mert addig is feszíti a 6-os számú "furulyát" a rugó. A furulya illeszkedik a króm szárba. Gyakorlatilag az fogja, tehát amíg az alsó imbusz csavart nem veszed ki, nem tudod roncsolás nélkül kihúzni a szárakat. Ha szakembör csinálja annak van egy hosszú T alakú kulcsa amit a villába beledugva ellent lehet tartani, míg alul az imbuszt kilazítotja.
FZ-FZR gépeknél ez asszem 27-es. Próbáld ki, hogy keresel anyákat M16-tól felfelé (ez 24-es hatlap). Ezt ráhegesztve egy szárra lehet próbálgatni melyik jó a furulyába. Vagy visszapakolsz mindent és kezdet a kisipari megoldással.Szerintem a kis rugó a nagyra megy rá, és a karimás alátét van a kettő között. Ez fölött van a hüvely majd a másik alátét és a zárócsavar. De ez csak tipp. Mi a gép pontos típusa?
Egyszer megjártam, annyira meg volt húzva az imbusz, hogy esztergályossal kellett kiforgácsoltatnom, mert a légkulcs sem vitte.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Dying Light
- Automobilista 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ukrajnai háború
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autóhifi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest