Hirdetés

Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    Motorozas Indiaban, friss elmenyeim:

    A kozlekedes itt teljesen kaotikus. Europai ember szamara elkepzelhetetlen. Ebbe siman beletartozik, hogy csucsforgalomban, amikor ket savon harom auto vagy negy-ot riksa evickel, akkor tobben bemennek szembol a korforgalomba. Folyamatosan (tenyleg) dudal mindenki, kb. azt jelenti, hogy mogotted vagyok, ne mozdulj, mert valamerrol kozelitek. Semmifele elsobbsegre, indexre nem lehet szamitani, az erosebb kutya b_____, busz letolja az autot, auto a motoros riksat, motoros riksa a motor, etc.

    Motorokbol a 150 ccm a legmenobb, 350-eset talan egyszer lattam (valami Royal Enfield volt), meg van sok kisebb robogo is. A legnepszerubb marka a Hero Honda (a Honda itteni alvallalata, gondolom), meg a Bajaj. Van nehany Yamaha is, pl. az R15, ami egy R1/R6 designnal ellatott, 150 ccm-es, berugokaros, leghuteses cucc. A motorokon minimum ketten, neha negyen ulnek, pl. apu, anyu full szariban (indiai nok oltozeket), plusz a ket kisgyerek. Mindenki papucsban vagy mezitlab, sisak 100-bol 1 motoroson van, vagy neha a kormanyon. Ilyen felallasban navigalnak a mindenhonnak erkezo autok elott. Ja, es a duda a fek, azaz ha a gyalogos a zebran halad keresztul, vagy kisebb jarmu jon (es neki lenne elsobbsege), akkor duda, semmi lassitas, a puhabb testu fel pedig rohan/ugrik, igy pont elkerulik az utkozest, de altalaban nehany centi hija van.

    while (!sleep) sheep++;

Aktív témák

Hirdetés