Tiszta Bking nem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#27501) Tüzi válasza bajnokpityu (#27499) üzenetére
Tiszta Bking nem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
vazz, mennyivel nagyobb a reginel, aztaa...
Nekem is az jutott róla eszembe. Nem akartam lelombozni senkit, de sztem ez is csak egy batár szar, igaz hogy kimunkáltabb mint a Békirály. Üssetek.
Apokalipszis? Ezeknek?!
persu: hát a lámajúzer népek ilyen kasztnihoz sor4 hangot szoktak meg. én maximálisan elégedett vagyok vele, főleg 7k után, akkor iszonyat szép és verseny hangja van szerintem
jó lesz az r34-nek is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem tudtam már moddolni a hsz-t.
Tom, hogy 34 van a képen
Jútyub-os Jeremy Clarksonos Jun GTR R33-ra gondoltam, csak offba raktam. Nekem inkább az kellene, mint ez az R35. Amúgyis állítólag a Nissan kivette gariból a fos hajtáslánc miatti meghibásodást... pff...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nagyon jó gondolatment. Jobbak a CBR-ek. Tartósabbak és kb feleannyit fogyasztanak.
nekem ez az uj kellene.
egyesul a Playstation-os banda altal elkeszult fed.comp. nem tettszik benne, a tobbi rendben van.
(#27509) runner 125 válasza Integra (#27326) üzenetére
Ehh, hát a kémfotós verzió szebb volt, bár nekem akkor is a mostani VFR a best'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
nekem is r34 kéne, az r35 rohadt jó autó, de hatalmas, nehéz, az r34-ben jóval több a potenciál módosítás terén, atombiztos blokkal, továbbá az r35 tucat termék lett, az összes nyikkhaj juppieköcsög ezt vesz most aki eddig porschéra verte meg hasonló európai autókra, de a jdm-hez amúgy segghülyék.. érdemes pár szót váltani r35 tulajokkal, tanulságos..
de itt van neked egy autó, hátha minden igényed kielégíti
[link]
[link]
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ehh.
ajánlom figyelmedbe persu gondolatmenetét
Ez állat!!!
Vetélytársa akadt (külsőre) a nálam eddig top favorit Legnum-nak! (mondjuk a segge annyira nem jön be mint a Legnumé, de ez brutál jó lett)
mod: nesze 600ezerért Legnum VR4
*szitok-átok
Más:
Kis cbr-be tényleg nem 1 liter olaj kell, hanem 9 deci. (csak az én mániám volt 3500anként cserélni, könyvben 4500 van.)
Azért meg hasonlítsuk már össze az árát egy jófajta 2T olajnak, meg egy jófajta 4Tnek. Előbbi 5-7ezer, utóbbi 2-3ezer.
Jó, nem egy erőgép az a 125ös 4T, 120 a vége, 100 az utazója, de ha normálisan használja az ember, akkor nagyon sokáig nem kell hozzányúlni, és ez nem csak az én példám.
Cefetül megy egy 125ös 2T, 400assal tartotta lépést 140-150ig. Aztán hazament, szerelés. Én meg hazamentem, és Gp-t néztem.
Kb ennyi a különbség.
(meg annyi, hogy a 2T legalább 12-13 éves, a legrégebbi cbr meg talán 5.)
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
1. 5-7 ezer? hol? és milyen?
2. nehogymár egyszer ment vele 140-150-et, aztán hazakellett mennije szerelni én lazán 30km-ket közlekedek nyélgázon, 160-al.
3. Ha 2T-vel is max. 120-at mész, akkor az nem ragad meg. És akkor fogyasztás is +1-2literrel eszik többet mint a CBR, az élettartama is ott lesz valahol. Csak mondjuk nem hagy ott egy vérpistike a 1.3-as swiftjével. Tovább megyek. Én már egy CRX Del sol-t is ott hagytam.
A Cagiva és az Aprilia a mai napig 2ütemű blokkot tesz a 125-ös motorjaiba. szóval nem 12-13 éves.
[ Szerkesztve ]
1-2 haverral elugrunk mátrafüredre kajálni valami posztkomcsi jóféle étterembe hamarosan.
valaki akar jönni?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem Arol 2T-re gondoltam
Full synth, 2T racing olaj, észter bázisú, 5ezer környékén, és felfele van egy liter ha kapsz.
Valahol itt kezdődik a jó 2T olaj szerintem
Jó gurulást annak aki megy
Széles utat!
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Igol az jó cucc, de az is megáll 5-ben.
nekem Agip Speed 2T-t javasolták, az 2300FT
na ez sehogy se kéne..
nézegess inkább 7gen busz ctr-t, az élmény még mindig.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Olvasd tovább, ne zárd be az elején
"a belpiacos Civic Type-R szintén Angliában készül, ahol a többi. Innen hajóval megy Japánba, ahol további hegesztésekkel megerősítik a karosszériát. Különleges, bő 20 lóerővel erősebb motort, mechanikus sperrdiffit és még keményebb futóművet kap, ráadásul rendes független felfüggesztéssel hátul, ami a szedánhoz jár. Aztán megtartják maguknak."
Egy olyan azé' jó lenne
Áááá, én csak álmodozom ilyenről... Bár mondjuk arra a Legnumra rácuppannék 600ezerért... fakk
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
az egy fd2 ctr, köze nincsen ehhez a lovakocsi rudas autóhoz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Jah, értem. A szövegből úgy vettem ki, hogy az ufóból készült egy jobbik verzió belpiacra. Ezen sem lepődtem volna meg mondjuk, de akkor így már tiszta.
Nem mész gurulni?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
hat ez minden igenyt kielegit, de ez teljesen egyedi epitesu, ugye?
(#27523) Prof01 válasza Topiccsendőr (#27457) üzenetére
1500-2000? inkább 800-1000km és a hajtómű olajat ugyanúgy kell cserélni 2t-ben is, nemde?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Hol van a kollega a ZX636-al, egyebkent?
while (!sleep) sheep++;
váltó olajat, szezononként.
(#27526) Topiccsendőr válasza SzalaiG (#27507) üzenetére
Ha leveleket akarsz szétszórni a környéken, akkor vegyél olyat. Kinek a pap kinek a papné.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#27527) Topiccsendőr válasza Prof01 (#27523) üzenetére
Legyen 800-1000km. Hajtóműolajat nem kell 3500-önként cserélni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#27528) Topiccsendőr válasza Tüzi (#27512) üzenetére
annak sose lesz 120 a vége. Kamion mögött szélárnyékban ami cuppant befelé.
Igen cefetül megy a 2t, de ez így nem igaz, amit leírsz. Korántsem. Ha egy fos Minarelli blokkos 50 köbös 2t robogó végig üveggel elmegy 30 000 et egy dugóval, hengerrel, akkor nem értem hol van itt probléma a megbízhatósággal. Ne a hulladék szarokból induljunk ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ööö izé, én 3250Ft-os Castrol Power1 Racing 2T, vagy Repsol olajat rakok bele, valamit rosszul csinálok?
Szvsz le lehet vonni a következtetést, hogy aki élmény motorozni akar az vegyen RS-t, Mitot, aki meg közlekedni, sokáig, az meg vegyen CBR-t (esetleg R125-öt, bár az még irreálisan drága).
Mondjuk azért én az NSR-em fogyasztását a teljesítményéhez képest elég tűrhetőnek tartom. Sose mentem vele 5 liter fölé, pedig igyekszem néha. 3-4 közt megáll. Ez is talán egy kompromisszum, valahol félúton a kettő között (mondjuk RS 125 és CBR 125 közt).
Más: tudtok valami BP 11 ker.-hez közel olyan szervizt ahol csinálnak nekem visszapillantó tükröt? Mintám is van hozzá, csak kivágni kéne.
Egyetértek veled!
Az a +20-30km/h nem ér meg nekem ennyi +költséget és szerelni se akarom egyfolytában.
Majd 2-3 év után ha meglesz a korlátlan veszek egy 400/600as gépet és kész.
Addig elleszek a "postás" géppel.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
(#27532) jasszer válasza Topiccsendőr (#27528) üzenetére
Arra lennék kíváncsi hogy egy kb. azonos állapotú és "jellegű" 2T 125 mennyivel eszik többet mint egy 4T 250, hasonlóan hajtva... Kérdés hogy a fogyóban lévő differenciát is visszahozza-e az olcsóbb felújítás/üzemeltetés.
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#27533) Topiccsendőr válasza Prof01 (#27531) üzenetére
jaja inkább +50 km/h, a CBR-t is szerelheted, ha olyat veszel. A motorsport kőőcség. De tiszteletben tartom az ízlésedet, nincs alapvetően baj a CBR el, csak tényleg ne nevezzük véletlenül se sportmotornak. Egy RS t vagy Mitot lehet annak nevezni. És azok sem a szervizben vannak egyfolytában. Ezeket a dolgokat azok mondják akik soha mégcsak nem is ültek ilyen gépeken.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
igen, nem benceRS-től veszed az olajat sportmotor.huról Agip Speed 2T kell, Power1-től ragad a power állítólag.
Prof01: majd sajnálni fogod, amikor a 2T-sek pofánröhögnek, és egy gázrántással ott hagynak a picsába, azonkívűl nem egy kartonlapon ülnek
persu: Jó a szó tesó motorikus hiba miatt nem sokat vannak szervízben szerintem. én a láncom miatt vittem be. ennyi. meg most a power szimering miatt szívok sokat, ami nem a motor hibája, hanem az előző gazdáé, aki nem látta, hogy nincs rajta.
Ez egy ilyen urban legend, hogy a 2T egyfolytában szervíz igényes. Eddie (prof ismeri) szomszédja most adta el az NSR-t amit 2 évig hajtott és nem kellett hozzányúlni egyáltalán. Csak tankolni kellett.
De addig ne vegyél motort, amíg nem érdeklődtél utána alaposan, és főleg addig, míg nem mentél mind2-vel.
[ Szerkesztve ]
(#27535) Prof01 válasza Topiccsendőr (#27527) üzenetére
3500-5000km-ként kell cserélni.
4T-be hasonló áron és időközönként kell a motorolajat, 2T-be viszont ezen felül kell a 3-4k-s motorolaj is.
10ezer kmnél 300ft-s benzinköltséggel számolva, CBR megeszik 250litert, ami 75ezer ft.
NSR 4litert (jobb esetben), ami 120ezer ft. Ehhez hozzájön a 10liter olaj, ami 30ezer ft, így össz már 150ezer, azaz a duplája a CBR-nek.
Nekem ennyit nem ér meg...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
(#27536) R.P. válasza Topiccsendőr (#27533) üzenetére
Mielőtt megvettem az NSR-t, barátom meg az RS-t, mindketten, de főleg én be voltam szarva folyamatosan, hogy úristen mikor romlik el melyik. Azóta mindketten 4500-4500Km-t raktunk beléjük (nekem Március óta, neki Október óta van meg, de télen ugye nem használta), és egyszer nem kellett hozzájuk nyúlni. Tudom, hogy ez több mint elvárható, de sokkal meghaladta azt, amire számítottam.
Az enyém '98-as 21500Km-rel, az övé meg '01-es 8000-rel.
(#27537) Topiccsendőr válasza jasszer (#27532) üzenetére
Ezt látod nem tudom. Abból kiindulva, hogy egy jól beállított kihegyezett 2T 125 még 170-el is mehet, leguríthat a torkán 8 litereket is. Ez persze egy jó extrém példa.
Kakucson egy Derbi GPR 50-esen egy 80 as Polini henger figyelt. Én ETZ 250-el voltam, szokásomhoz híven. Egyenesekben elment tőlem mint a szél. Ez a 80 köbös 2T reggelire megeszi az összes 4T 125 öt. Szóval nekem jöhet mindenki itt a fogyival, meg szervizzel, a 2T az 2T. Agyonvág mindent. Ezek az igazi motorok számomra. Meg itt lehet fújolni rá, csak azért mert nincs rá lehetőségünk, hogy megvegyük, vagy mert nem olyanunk van...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
vegyél inkább 50-es TZR-t megint....
annyit eszik ~ annyit megy mint a CBR. de legalább kinéz valahogy
Kösz a tippet, hogy tudom vele felvenni a kapcsolatot?
Az nagyon kicsi nekem, kösz kihagynám.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
CBR se nagyobb, csak vékonyabb
R.P.: Nézz be sportmotoron az Aprilia RS 125 fórumba BenceRS-t keresd.
Sziasztok!
Most tavasszal vettem egy 92es Suzuki Bandit 400V-t 400ezer magyar királyi forintért. Lenne pár kérdésem . Motorikusan jó állapotban van, vagy egy kis szelephangja, de a szerelő szerint nem vészes és a kompresszió is 10.5-11 körül mozog. Yoshimura dob van rajta, fém fékcső elöl, GSXR750 hátsó rugóstag, Gilera DNA fejidom, kormánygátló. Minden gyári alkatrész megvan hozzá teljesen épen. Szerintetek megérte az árát? Jövő tavasszal-nyár elején van esélyem arra, hogy 400e +/- 15-20ezer FT-ért eladjam? Érdemes lesz erről egy Yamaha XT660X-re váltani?
Előre is köszi a választ
[ Szerkesztve ]
Sziasztok! Rég jártam erre! A kérdésem a lenne hogy az ipone olajat ismeri valaki? Full Power Katana szintetikus 10W50 motorolaj
Esetleg valami tapasztalat van ezzel kapcsolatban?
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
(#27546) Daniel Alves válasza Boci_83 (#27545) üzenetére
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
most jöttünk meg, gurultunk egy nagyot aztán megálltunk a hilltop pincészet éttermében egy isteni vacsorára, bátran ajánlom mindenkinek az éttermet, kisebb motoros túra célpontnak is ideális, a panoráma pedig üt-vág
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#27549) Prof01 válasza Daniel Alves (#27544) üzenetére
Biztos nagyon jó, ahogy az árát elnézem.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
(#27550) Kasza08 válasza Daniel Alves (#27544) üzenetére
na tessék, ez is van annyi, mint egy 2T olaj