Hirdetés
Aktív témák
-
veterán
válasz Topiccsendőr #27786 üzenetére
Abban mi a sarkítás, hogy első időmérőn negyedik lett, versenyre megjött az TC elektronika, és fél percet vert a mezőnyre?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Kasza08
őstag
Kicsit szorul a hátsófékem. Szervízben valszeg szarul rakták fel. hogy tudom lazábbra venni?
nem is használom ahátsót, és tűz forró a hátsó tárcsa. valamint ha rálépek, akkor érzem, hogy nem akar gyorsulni a motor, mert fogja a fék... -
Integra
titán
kemény 30 km alatt leolvadtam a motorról, pedig csak rövidujjú + forceban gurultam haza..
a cordura lesz az első amit jövőre kukába hajítok és veszek egy normális, jól megvarrott és szelőztetett bőrnadrágot
na de a pozitív, hogy a fű lenyírva, hideg zuhany letudva, jéghideg házi bodzaszörp rulez&rew: örülök, hogy személyesen is megismerhettelek!
menjünk gurulni topiclakók valamit még[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #27808 üzenetére
persze, ez benne van, de a cordurámban van még egy belső selyembélés is, amin keresztül aztán tényleg nincsen légzés..
macerás, kényelmetlen, csúszkálsz benne.. legalábbis én. nem nekem való ez a cordurás történet....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
abs sportmotoron történethez picit visszakanyarodva:
ezt tök véletlen találtam
elkotyogja a szöszi benne, hogy a honda felmérései azt mutatják, hogy a sportmotort vásárlók mindössze 5%-a viszi pályára a motort, a többi utcán jár szigorúan. ezek után hogy a búsba ne lenne életképes abs egy sportmotoron?
gondolom a bmw is dísznek tette rá a saját s1000rr bringájára.
max legyen kikapcsolható....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #27812 üzenetére
Ez a statisztika a sportmotor vásárlók péniszméretéről átfogó képet ad.
Tulajdonképp az lenne a kérdésem, hogy 95% mi a kénköves büdös lósz*arnak vesz ilyen motort? Tanuljon meg a paraszt motorozni. Jó dolog utcára, ez biztos. Senki nem vitatta. Amúgy is felárral lehet venni az abs-t. Aki nem kéri nem kapja. De az ilyen vadbalkán országokban aki vesz sportmotort, nem hinném hogy rákölt még kétszázezret? az abs re presztízsből, itthon nálunk meg aztán pláne nem, mer' drága. Szóval ez a fejlődő országokban nem hinném hogy életképes dolog. Nálunk státusszimbólum még a jármű.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #27813 üzenetére
Egyébként teljesen nem értem, hogy miért pörgünk ennyit a témán. Akkor lenne jogos, ha a Honda mostantól minden motorjára apelláta nélkül rárakná és nem lehetne anélkül venni semmilyen motort. Aki kéri kapja, aki nem, az meg nem. Aki pályára használja az nem kér hozzá, aki meg megveszi, mert tetszik az alakja az meg kér hozzá.
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #27813 üzenetére
mert nagy, mert nyomatékos, mert gyors, mert megtehetik és valszeg nem olyan rühes utakon kell zötykölődniük, mint kicsiny országunkban és valszeg ott sokkal nagyobb biztonsággal húzhatják utcán is a minőségi aszfaltcsíkok miatt.
egészen biztos vagyok, hogy az usa-ban azért eléggé más egy ezrest húzni utcán, mint itthon. na majd pár év múlva úgyis megtapasztalom remélem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ehh, milyen navigációja van már a kormányon..
tegnap láttam dsf-en a motorbike-ban felszerelhető kamerarendszereket, 200 júró körül kapni őket németeknél, egyik-másik gyönyörű felvételeket csináltezt meg csak a kipuff hangja miatt néztem, de észrevettem a tükröket a kormányon.. használt már valaki ilyen tükrös megoldást?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Prof01 #27818 üzenetére
apicsbe, tényleg, beragadt a link...
na nem baj, lehet jót röhögni rajta, nekem nagyon tetszettitt a navi
vazze, japánban van minden..
mi az a polírozott fémcső a kéken? amire valami active nemtom mi van írva? extra bukókeret?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #27821 üzenetére
mindjárt megnézem, de ezt láttátok?
isle of man tt bitter sanyival.
1. hatalmas ez a csávó
2. rohadjon meg az összes magyar TV csatorna
3. 18:30-nál figyeljétek mint mond a doctor
4. fantasztikus lassított videók vannak.mod: ez milyen kipuff ez a twin? állat
mennyibe fáj japóknál az 1,3? Ft-ban ha lehet[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Valakinek nincs kedve lefordítani az SBK sulis videókat? tanulni támadt kedvem
-
ALI_G
veterán
Itt vannak a képek a BMW-ről: [link]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #27813 üzenetére
nekem a legnagyobb bajom a motoros ABSel,hogy vagyok átszerelni fém fékcsőre az egészet.én meg szeretném tudni mikor mennyire tapad,miközben fékezek.én még csak le is szarom,hogy 10kilóval nehezebb,esőben biztos be is kapcoslnám,de az,hogy kilómétereken keresztül kigyózik a gumikábel,az nem kéne.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #27828 üzenetére
azon gondolkodom,hogy nincs messze az,hogy pisztolyt tartsak a kocsiban...
na ennyire kiakadtam.és én ilyenek között közlekedem minden nap robeszen?mi van ma az emberekkel?mindenki rohan,hajt mint tatár,elvesziti a józan eszét.megöl 1-2 embert,hogy levezesse dühét?erre a világra csináljak kölköt?eladó topping dac
-
Kasza08
őstag
válasz Topiccsendőr #27810 üzenetére
és ha így hagyom, akkor nagy bajt csinálok? Elárul neked valamit, ha azt mondom, hogy ha nem használom akkor csak melegszik a tárcsa, de annyit nem fog a mocin. Viszont ha használom akkor rajta is marad, kikell pörgetnem és akkor "lemászik" róla, és utána megint jó nagyjából, de baszott meleg úgyis.
-
-
Kasza08
őstag
válasz bajnokpityu #27833 üzenetére
Síkhülye nem vagyok, tudom, hogy nem egészséges, de nem tudom mennyire súlyos. Pl. ha most elmennék a szervízbe, ami egy 30km, akkor nem számíthatok olyanra, amit ALI_G írt? vagy én ezt házilag nem tudom megbarkácsolni?
-
Integra
titán
jó kis gurulás volt, de legközelebb visszafelé jövünk bp-re, ez a 2-es meg nullás egy agyrém..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Kasza08 #27836 üzenetére
Ha melegszik, akkor fog a fék. Ha fog a fék, akkor kopik a tárcsa, és valszeg rosszul kopik a fékbetét is... amit utána cserélni kell... rossz esetben a tárcsát is. Szal a legjobb ha holnap elgurulsz vele szervízbe, vagy egész addig nem mész, amíg nem kapsz szervíz-időpontot.
Arról nem beszélve, hogy hátsó fékkel harmadával lehet csökkenteni a féktávot.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Kasza08
őstag
"addig nem mész, amíg nem kapsz szervíz-időpontot."
ezt szerettem volna hallani. hogy addig sehova, amíg ilyen. szomszéd átjött, kipumpáltuk belőle a levegőt, de nem javult meg. Szerinte a dugattyút nem nyomja vissza rendesen.Inti: az autós trafi az tud hátrafele is fényképezni? mert ami a hidakon van, arról tudom, hogy igen. de a kocsis verzsönt nem tudom, mert ha olyan akkor a f.szom fog visszalassítani 90-ről 50-re, ráadul amikor a szembejövők 5km-errel előrébb szólnak én meg parázva megyek...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Kasza08 #27841 üzenetére
autós traffi?
hogy érted? hogy mozgó autóból mérnek? akkor mindegy, mert az lézeres mérés, oda blokkoló kell.
a traffik fixen telepített fényképező gépek. attól függően fotóznak, hogy melyik irányba vannak állítva.
voltak keresztbe nagy fekete dobozok, amik valszeg fénytáblák, de egy se működött, és az autósok mind 100-120as tempót nyomtak. üres helyen néha meghúztam, de inkább maradtam 120 körül. borzalmasan utálom a nullás új szakaszát, nem tudom miért.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kasza08
őstag
válasz Integra #27842 üzenetére
Hát amikor 2 sündőr kicsattog, kicsapja a fotóapparátot és mérnek. Nekem ez a traffipax
mert múltkor volt, és csak a mi sávunkat figyelte vélhetőleg, nem a másikat hátulról. Szóval ha egy olyanba futok 90-el, akkor az hiába csinál rólam előről képet.autópályán én meg úgy tudom, hogy van ugye a felüljáró és alatt megy mondjuk az ótópálya. A felüljáró innenső oldalán van a mérő, ami hogyha gyorsan mész, akkor küldi a jelet a fényképezőnek ami a túlsó oldalon van és akkor elkezdd fényképezni neked hátulról. vagy legalábbis én így képzelem el, de így is hallottam. még sosem néztem vissza a felüljáróra.
vagy a motorosokat hogy tudják mérni? mert minket ugye csak hátulról lehet fényképezni és már nem trendi megállítani gyorshajtás miatt, majd küldik a csekket.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Kasza08 #27832 üzenetére
Nem vagyok hozzáértő, de lehetséges, hogy a tárcsával van a baj. A tárcsafék ha jól tudom eleve hozzáér/het a tárcsához (a pofa). Ezért is van, hogy amikor tolod a motort, akkor hallod a súrlódást a tárcsáktól. De menet közben nem szabadna hozzáérnie a tárcsának és ezt valahogy úgy érik el, hogy a tárcsán van valami kis kiugró, kidudorodó rész ami ellöki a fékpofát.
-
Prof01
veterán
Áhh nem hiszem. Nem szabadna kosztatni se. Nálam olyan volt egyszer, h 8-as volt a tárcsámban, mert nem cseréltem le és annyira elkopott, h elhajlott. De nála nem hiszem, h ilyen lehet, mert írta is, h inkább szorul, visszafogja a mocit.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
ALI_G
veterán
válasz Kasza08 #27843 üzenetére
Most úgy van, hogy ha nem léped túl 15 km/h-val a limitet, akkor nem küld csekket, mert meg kellene állítson (auto-motorban olvastam talán).
Léjzörös cuccok mindkét irányba tudnak mérni, de csak rendszámmal együtt jogerős. Úgyhogy ha látsz rendőrt, lassíts le te is, legalább mire odaérsz, nehogy lekapjon majd hátulról, mert akkor kapod a csekket. De ha nekem szemből mérnek akkor mindegy lenne, mert nincs rajta rendszám és meg kellene állítson. Most volt TV-ben, hogy városban egy motorost mértek 145-tel, de szemből és utánuk küldtek valakit, mert nem lett volna büntethető, csak annyira gyorsan ment, hogy muszájnak érezték. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Kasza08 #27841 üzenetére
alapvetően fogalmam sincs milyen fékhiba csinálhat olyat, hogy hipp-hopp befog a fék. Ahhoz nyomni kell a féket, csak max ottmaradnak a dugattyúk. A tárcsa igen nehezen használódik el, bele kell rakni jópár ezret, hogy egyáltalán meglásd, hogy kopik. A gumikarmantyú alatt tele van kosszal, vagy a munkahenger van kikopva. Első esetben elég tisztítani, másik esetben keríteni kell úgy féknyerget. Életveszélyesnek nem mondanám, mert elsőfékkel állsz meg jó úton, de ha murvás úton vagy, akkor az elsőfék ugye nem játszik annyira.
Explosión de dos tiempos
-
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen