Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Untappd lista
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Amazon Fire TV Stick 4K Max
- Szólánc.
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Daniel Alves #27050 üzenetére
kíváncsi vagyok mikor unod majd meg a zajos kipuffot és rakod vissza a gyárit
(vagy valami halkabbat)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Daniel Alves #27050 üzenetére
en egy hetig jartam herelt dobbal, aztan visszatettem a szukitot, mert megfajdult a fejem.
-
Boci_83
őstag
válasz Daniel Alves #27015 üzenetére
Tényleg szép motor, én is grat hozzá! Vigyázz magadra, és sok balesetmentes km-t!
Ha volt előtte bármilyen kategóriában motor jogosítványod, akkor onnan ketyeg a 2 év, lehet smkp jogsi is, az is beleszámít!**********
-
Daniel Alves
őstag
válasz Boci_83 #27054 üzenetére
Nincs B-s jogsim. Egybol nagymotorra tettem neha neha regebben egy nsr 125-t vezettem de csak szorakozas keppen elkeritett teruleten.
Koszonom a jokivansagokatHetvegere lesz egy zsir fenykepezo a tulajdonomban majd akkor lesznek igazan szep kepek.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
ALI_G
veterán
válasz Daniel Alves #27026 üzenetére
Szegény srác. Tán hitelt vett fel rá?
-
Daniel Alves
őstag
Igen, de kifizette. Sajnos nincs ideje motorozni mert kamionozik szinte mindig Meg vettek lakast csak mar az illetekre nem maradt penzuk ami kb 1 misi amit a motorbol finanszirozott 3 hete meg 1.3 volt vegulis 1.050.000be hoztam el mert mar annyira kellett neki a penz hogy valami szornyu
Nagyon jo motort vettem sokak szerint a muszaki es esztetikai allapota szite tokeletes. Szinte nem is volt hasznalva.
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
ALI_G
veterán
válasz Daniel Alves #27046 üzenetére
a torrent sajnos 0/0-ás...Egyébként van közös weboldalunk is oda akartam felrakni.
ph_motoros.extra.hu
Dizájn ne nézd csak tárhelynek használjuk egyelőre. -
ALI_G
veterán
válasz Integra #27051 üzenetére
nem tudom te megkaptad-e meg envy, de titeket érinthet:
Motorozz utassal is jól!
Tandem képzést indít a Safety-HungaryA nyár beköszöntével eljött a hosszú motoros túrák ideje is. Sok motoros utassal együtt vág neki a kalandnak, hiszen az élményeket nem csak megélni, megosztani is jó. A biztonságos utassal való motorozást segítő, kiegészítő tanfolyammal bővült a Honda Motorkerékpár Vezetéstechnikai Oktatás programja. A kétnapos kurzusokon elméleti és gyakorlati feladatokat oldanak meg a hallgatók, a motorvezető és utasa közösen, egymással összedolgozva sajátíthatják el a biztonságos közúti közlekedéshez elengedhetetlen alapokat. A Tandem-képzésen való részvétel feltétele, hogy a motorvezető korábban sikeresen elvégezze a Safety-Hungary 2-es szintű tanfolyamát (váltós motorkerékpáron), valamint hogy az utas betöltse 14. életévét. A tanfolyamok kétnaposak, reggel 9-től délután 3–4 óráig tartanak. Az utas és a pilóta részvételi díja együtt 50 000 Ft. Jelentkezni a www.safety-hungary.hu oldalon lehet a Tandem jelzésű tanfolyami időpont kiválasztásával.
Szerintem azért a 2. szint után már lennie kell valami fogalmadnak
egyébként ez a honda hírlevél valami iszonyat kaotikus.Daniel Alves: pontosan nem tudom mi a tököm történhetett a galériánkkal, mert egy csomó kép volt fent...Pár hónapja volt az extra.hu-n egy server elhalálozás, másik oldalamról is eltűnt egy csomó tartalom, de nagyrészét visszamentették. Ennek lehet nem volt olyan friss mentése, vagy nem tudom. Lehet feltölteni minden topiclakónak. Sőt, van olyan tartalom ami nincs is linkelve, ha gondolod szerkesztheted.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Nippon #27024 üzenetére
S.
Ezt a sztereotípiát azért nem értem, mert egy sornégy jóval előbb vág földhöz, mint egy V2. Ott hirtelen jön a lóerő, a V2 nél kiszámíthatóbb minden. Egyáltalán nem gonosz. Nyeklett-nyaklott, de ez így diskurál az emberrel. Az R6 on túl gyorsan történik minden. Emeli az elejét, szitál a kormány, bármit csinálsz, főleg egyenesben, meg kanyarból kifelé. Túlzottan elkönnyül az eleje, nem győzöl a tankon ülni, terhelni. De a TL nél csak megy alattad a motor ide-oda, de érzed, hogy hol vagy. Legalábbis én így éreztem.
mod: azt hozzátenném, hogy mindkét TL amivel mentem vágottslickkel volt szerelve.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daniel Alves
őstag
-
[lAyCsI]
addikt
Dízel MT, dízelFézer
-= No way back from Here =-
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #27066 üzenetére
Hát ez az, én is direkt maradtam vele hátul, mert kitudja mi szólal meg az emberben amikor egyedül hagyják.
Sajnos már egy haverom tavaly így elnyalt mögöttem, mint már írtam 2 hét kórház lett belőle, pedig le se hagytam őt sem.
De inti legalább már fejben is felnőtt a feladathoz. -
ALI_G
veterán
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #27042 üzenetére
Azt tudom hogy én egy motort sem becsülnék le amíg ki nem próbáltam.
De tényleg sok olyan emberke akad aki nem is ismeri azt a motortípust amiről éppen véleményt mond.(Sportmotor.hu)talán ismerős oldal ilyen szempontból,fikázás ezerrel.
Csak a barátja-barátjától hallotta meg hasonló szövegek,itt nem a Fazerre gondolok hanem úgy általánosságban.
Injektorossal nem mentem még vagyis FZ1el,de a karbis előd nagyon bejön.
Amúgy nem mindig jó az újítás sem panaszkodtak sokan a 2006os szériás modellekre a befecskendezés végett.
Ezt állítólag 2008ban orvosolták csak magasabb fordulaton dolgozik az új jövevény.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
ejj, először is eMvy
de szerintem csak félreolvashattad, na de lényeg a lényegigen, megkaptam, de szerintem én ezt most kihagyom, a második szint számomra fontosabb, utána viszont szívesen.
nagy terv, hogy jövőre beújítok egy félidomos 1300-at, az esély megvan rá, mert szeretném körbemotorozni németországot és kijutni az isle of man-re is a tt race-re ha időm és lehetőségem engedi...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #27066 üzenetére
őszintén?
2x csoki volt majdnem magamban, egyiket Ali látta is, elrontottam a kanyart..
szóval örülök, hogy kapásból széfti hungariztam egyet, mert ez kellett mint a drogosnak az új adag, nagyon sokat használt, azóta úgy érzem érezhetően javultam minden téren.thx lajcsi
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Na jo, en utoljara kerdezem , raertek vasarnap egy karikara?
while (!sleep) sheep++;
-
.mf
veterán
Hülye áfaemelés.
Útközben jutott eszmbe, hogy lejárt a bérletem, ezért elmentem bérletet is venni. Utána még pont annyi pénzem maradt, hogy sisakot, maszkot és gerincprotektort vegyek -- a régi árak szerint. Csakhogy az áfaemeléssel ez a pont annyi már pont nem volt elég. Így csak sisak (HJC ZF-9) és maszk lett belőle, gerincprotektorért legközelebb ugrok be.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
gerincprotektor teszt elesben.
-
.mf
veterán
válasz Daniel Alves #27046 üzenetére
Én is 25 vagyok, szintén úgy (leendő) frissjogsis, hogy egyből A, nem volt előtte B-kat, annak csak ezután fogok nekikezdeni
Szép motor, grat hozzá aztán vigyázz magadra és a motorra is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
most hívott cimbora, holnap megy a széfti hungarira, hogy lemondja e, mert megfog dögleni a melegben ha kabátban kell motoroznia..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Az azert jelentosen csokkenti ezen nagymotorok vonzerejet (szamomra), hogy 5-8000 km-enkent gumicsere van rajtuk, tehat minimum 150000-el dragabb egy ev, mint 600-as motorokkal.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #27094 üzenetére
Utanaolvastam az SV1000S-nek, ott olyasmikrol irnak, hogy normal hasznalat mellett 13000 km-nel volt a masodik gumicsere, mar csak a motorfek miatt is.
HWSW forumon egy sracnak GSX1400-e van, halal nyugodtan jarkal vele, 4000 km-enkent van hatso csere.
while (!sleep) sheep++;
-
Boci_83
őstag
Egy haverom 929-én átlagos motorozásnál 2500Km-t bír ki a vatta új Dunlop Qualifier. Nekem 6,5mm-es profil volt a vatta új Tomahawk-on 5000-et ment el. Egy másik haverom Hbusa-ján 2-3000-enként cserél jó állapotú használt gumit, és nem hajtja már csak A-ból B-be többnyire nagypapásan. Szomszéd R6-ján egyan az a Tomahawk gumi 5000 km alatt 1,5-2 mm-t kopott középen, igaz széle érintetlen.
**********
Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Politika
- Elden Ring
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen okostelefont vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- x360 1040 G8 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Videokártya, Konzol, Alaplap pasztázása/padolása/takarítása!
- Samsung Galaxy A55 5G 256 GB
- Eladó fél-pc félkonfig i9-10900x asus-ws299-pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen