Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Itt az új LOGOUT!
- Internet fejlesztés országosan!
- Raspberry Pi Zero W külső antenna újrahasznosított alkatrészekből
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #27816 üzenetére
mas, mas. viszont halalra unod magad ha rendszeresen hasznalod es nem laksz valami jo hegyes-dombos videken. kaliforgiaban pl sokkal inkabb sporteszkoznek hasznaljak a sportgepeket, eleg ritkan latni az utcan meg az autopalyakon oket. tehat emberek eljarnak vele versenypalyara, palyas tanfolyira es a hegyekbe. trailer-rel, jeep-pel valszeg ezert _is_ terjedtek el a v2-es behemot cruiserek ott kint. az kenyelmes, jo a szelvedelme, foleg egyenesen kell menni, alacsony fordulaton elcsattog vilagvegere is. mivel ott masok a tavolsagok eleg gyakran elofordulhat h parszaz km-t kell haladnod. a legkemenyebb turagumit is kockasitanad ott gyorsan, raadasul egy csupasszal is sok lenne parszaz km szelvedelem nelkul.
-
veterán
válasz Kasza08 #27843 üzenetére
Azt ugye tudod, ha kiállnak mérni, és tudod, hogy bemértek, akkor odalépsz melléjük, elkéred a közterület-foglalási engedélyt, és ha ez nincs, akkor feljelentheted őket?
Mivel jogállam, a rendőrnek fokozottan be kell(ene) tartani a szabályokat.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #27854 üzenetére
szerintem is rászáll(ná)nak az emberre, ha szivozik veluk.
-
jasszer
senior tag
válasz Topiccsendőr #27854 üzenetére
Egen, másik kérdés hogy erre szükség van-e. Nem kell szimpatizálni sem a rendőrökkel, sem a KRESZ-szel, de ha nem tartod be a szabályokat legalább ne az legyen az alapállás hogy az ő kurva anyjukat és nekiállsz kötekedni, akkor sem ha ennek a joga megillet. Megint más kérdés amikor vmi olyanba kötnek bele aminek semmi jelentősége nincsen, vagy kint felejtett 30-as táblánál állnak le fotózni.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Integra
titán
válasz Kasza08 #27843 üzenetére
na, az az apparát, amit arra a 3 lábú állványra felerősítenek és ott állnak mellette, az lézer.. ha az befog akkor szopoda, már másfél km-ről képes mérni, természetesen, ha lekanyarodsz előtte, semmit sem ér, mert kb 150méterről vehető ki a rendszámod.
ezek ellen csak a lézer blokkoló hatékony. jó drágán mérik, de magyarorszgáon legális....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TayRol #27852 üzenetére
ha traffi, akkor annak úgy kéne kinéznie, mint a hetesen, meg a nullás régi szakaszán, középen nagy dobozok, előtte radar kontroll táblákkal kirakva. az új részen ilyet én nem láttam egy darabot sem.
a rend derék őreit sem láttam lézert csattogtatva a leállósávból.
a fénytáblák meg mind sötétek voltak, egy se működött....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Kasza08
őstag
válasz Topiccsendőr #27847 üzenetére
Na tehát:
Úgy van, hogy kitolom a maRiSkát a garázsból. Megbillentem, és forgatom a kereket. Már ekkor érzem, hogy nem gurul tovább, hanem szinte azonnal megáll a kerék. Aztán kicsattogok és megyek egy 1km-s kört. A hátsóféknek a közelébe se értem. Így annyira nem is érezhető, mert az új powernyelv miatt elég bika lett alul (bajnokpityu rulez).
Vissza érek, minden karaj. Megnézem a hátsó tárcsát és tojást lehet rajta sütni. megnézem az elsőt, amin szintén, de az ugye indokolt, mivel végig azt használtam &motorfék.
Na utána mentem még egy kört, amikor letoltam a földig a hátsófékpedált. na, ilyenkor nem is hajlandó elindulni máshogy, mint 7k felett csúsztatom a kuplungot. Különben fullad, érződik, hogy erőlködik a motor. Haladgatok, 4k-nál nem akar tovább emelkedni a fordulatmérő, hiába a csutka gáz. Visszacsapok egyet, akkor 5,5k-nál ugyanez. Addig nem képes gyorsítani, amíg nem nyitok powert, akkor valahogy visszább másznak a dugattyúk, és utána lehet rendesen is indulni... nagyjából rendesen.
Tegnap kipumpáltuk a levegőt belőle, így is csinálja. A pedálban még mindig van egy 2-3 cm-es holt játék.
Kerék pogácsát most cseréltek benne szervízben , tehát a kereket levették, nem tudom, hogy ehhez kell-e a tárcsa is.Fékbetétet az előző szervíz alkalmával cseréltek (Június közepe) azóta ha egy olyan 300-400 km-t mentem vele. Addig semmi gond nem volt. A vicces, hogy hazafele a szervízben megdöntöttem a saját sebesség rekordomat: 165km/h.
Szervíz utáni másnapon kezdte ezt el csinálni.
A tárcsa belső karimáján már el is színeződött a fém.Inti: Rendben, én még csak azt nem vágom mindig, hogy fénykép hogy készül rólam hátulról? Azok a fekete dobozok képesek rá? Vagy a lézeres mókusok mitcsinálnak velem, ha mondjuk nem állok meg?
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #27849 üzenetére
Igen, az érdekes lenne, de akkor mi?
-
Kasza08
őstag
válasz Topiccsendőr #27862 üzenetére
én sem, de kellett cserélni a fogaskerék lötyögött miatta egy picit, valami cucc a kerékben és kinyomja a fogaskereket. kb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kasza08 #27864 üzenetére
az a gumihardi, vagy távtartó. De inkább a fogaskerék gumiágyazása. Szedd le a féknyerget, vedd ki a betéteket, nyomd meg a hátsóféket, hogy kitolja a dugattyúkat, vigyázz, ne nagyon, fújd be féktisztító sprével, mosd le ronggyal a dzsuvát, talán jobb lesz. De inkább darabokra kellene szedni.
Explosión de dos tiempos
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #27867 üzenetére
másznak? És ha tolom akkor miért fognak?
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #27869 üzenetére
Azt érzem is, de menet közben is hozzáér? csak nem.
-
Kasza08
őstag
válasz Topiccsendőr #27866 üzenetére
...Vagy viszem szervízbe napközben úgyis munka van és 10 után jövök csak haza.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #27872 üzenetére
bocs, gondoltam okosodok egy kicsit
-
Nippon
őstag
Az olajfolton nem segít az ABS sem, az az esetek többségében perec. Nem nem jön jól az ABS, mert az ABS megnöveli a motorok amúgy sem rövid fékútját. Meg kell tanulni fékezni ilyen egyszerű.
Lehet venni ezres sportmotort utcára is ha valakinek az tetszik, miért talán Carrera Turbo-t nem látsz az utcán? Azok is parasztok? Mert lefogadom, hogy nem tudja kezelni a legtöbb sofőr a lovakat. Vagy a csajok a Mitsu Evo-kban vagy M-es BMW-kben.... Sok ember vesz a képességeinél jóval többet tudó járművet. Nem ez a gond, hanem az amit esetleg művelnek vele.
Mentél te már 1000-res motorral (lehet sport is)? Tudod milyen jó érzés városban? Van ereje, olyan tartományban is ahol a 600-as még le akar fulladni. Ezek 4000 körül tudják produkálni a nyomaték 80%-át...
Ja hát ha valaki egy robogóról ül át, őt érhetik meglepetések.
De baszki üljön fel egy holt nyugodt CB1300-ra ami ugyan nem 180 ló de a 100Nm-ert már alapjárat fölött leadja, ugyanúgy földhöz fogja csapni a parasztot.
Szóval kattanjunk le erről a sportmotor démonizálásról, mert az összes 600ccm fölötti motor be lehetne tiltani utcára ezzel a lendülettel... -
Nippon
őstag
válasz Integra #27771 üzenetére
Régóta motorozok mégsem állítom, hogy nagy király vagyok...
Majd ha veszek egy CB1300-ast, na arra valszeg megveszem az ABS-t is. Ott van értelme, mint ahogy a CBS-nek is, de könyörgöm egy sportmotoron? Semmi súly, nincs a hátsó tengelyen...Ha ez az elektronikus ABS ilyen, jó, akkor miért nem jutott eszébe a Hondának, hogy a sportmotorok helyett, a túra és naked bringákhoz kéne opcióként felajánlani.
Leírták, hogy mennyire jó bringa az új CBR 1000RR, arról miért nem írnak, hogy átlagon felüli az olajfogyasztásuk és gyakoriak a váltóproblémák? Olyan, mint egy tökéletesen összerakott GSX-R. Hahahahaa, persze-persze.
Vagy hozzuk fel a nagysikerű CBR 929-est? Papíron 152 ló volt, közben persze kiderült, hogy nem bírja így a gyárból már csak 130 ló körüli teljesítménnyel jött ki. Ja, hogy ezt elfelejtették megemlíteni a vásárlóknak? Kínos.Valaki írt egy tesztet az ABS-es 600RR-ről és lefikázta van ilyen! Ettől még a 600RR jó motor ABS nélkül, és szerencsére nem kötelező azzal megvenni.
A Honda is csak egy gyártó, mint a többi, nem minden jó ami tőlük való...
-
Integra
titán
válasz Nippon #27876 üzenetére
hejj, leírtam már párszor miért szerelték fel abs-sel..
mert a piackutatásuk szerint kell rá, a megvásárolt sportmotorok 5%-át viszik csak pályára, a többi 95% pedig az életében nem lát versenypályát, csak közutakon használják. ez amerikai felmérés. és a honda a safety first-ből nem nagyon fog engedni. és azért is csinálták, mert ennek nagyon nagy a reklám értéke. nem feltétlenül a te igényeidre hajtanak, mert te nem tartozol a 95%-ba, ergo te nem hozol igazi pénzt nekik. és amíg opcionális egy ilyen történet, vagy pedig kikapcsolható, addíg baj sincsen vele, mert mindenki megtalálja a magának valót.cb1300s-nél már széria a c-abs, én is ilyet fogok venni, a csupasz sc1300-on azt hiszem talán még opcionális, de lehet, hogy a 2008-as gyártási évtől már azokon is széria. 2008-tól kapni az átdolgozott (villaszög, tengelytáv, ecu, euro3 etc) nagy cb-t.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Nippon #27874 üzenetére
sztem elég radikálisan állsz ehhez az ABS témához,
aki úgy érzi hogy hasznára válhat a dolog(márpedig sztem minden nem napi szinten használónak jól jöhet) és megteheti, az vegyen csak hozzá... nem hiszem hogy attól nem fog rendesen megtanulni motorozni, az ABS meg amúgy is csak akkor működik ha muszáj...
egy CB 1.3 meg miért csapna földhöz bárkit is
olyan könnyű vele motorozni mint egy rollerral...-= No way back from Here =-
-
.mf
veterán
De idegesítő, amikor az ember 100 banánhéjat kikerül, és az utolsó, 101.-en csúszik el; vizsgatársa pedig szabad utat kap.
Azaz: ma voltam forgalmin és meghúztak
Egyirányúból kanyarodás balra osztottpályáson keresztül. Egyirányú sarkánál behúzódtam balra szegélyhez, de sajnos osztottpályás elválasztójánál is...Meg hogy lehet ilyen pechem, hogy én mentem elöl, de nem csak félútig, hanem legalább az út 2/3-án, keresztül kasul két párhuzamos főútvonal között cikk-cakkozva rengeteg kisutcán, olyan extrákkal, mint lámpa nélküli kereszteződés kisutcából villamosos + 2*2 sávos főútvonalon át; erre a másik vizsgázónak mindössze ennyi volt a dolga: jobb kanyar, főútvonalon egyenesen, jobbra kanyarodó főútvonal, egyenesen sokáig, balra lekanyarodni főútvonalról, jobb kanyar, egyenes, majd be balra vissza a pályára -- még kisutcákba se vitte be a vizsgáztató
---
Safety-Hungary-nél mennyire rugalmasak időpont-ügyileg? Ugyanis evvel buktam a 18-19-ére jelentkezést. Na mindjárt felhívom őket.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Nippon
őstag
válasz Integra #27877 üzenetére
Megmondom mikor lenne ennek értelme. Először is legyen kb 2,5kg, mint a BMW-nél, utána pedig legyen szériatartozék amit ki lehet kapcsolni, de aktiválódik minden beindítás után.
Akkor lenne safety first!
Ha nem széria, akkor minek? Így nem feltétlenül jut el azokhoz akiknek kellene. De erről is annyit beszéltünk már, aki nem tudja hogyan kell fékezni, az ne nagyon vegyen sportmotort, főleg ne ezrest! -
Integra
titán
válasz Nippon #27882 üzenetére
az a baj, hogy nem vagy képes kilépni egy pillanatra sem a saját realitásodból
ami nem baj, csak így meg szélmalomharcolsz.
azt, hogy a bmw rendszere mit és hogy csinál pontosan, jelenleg nem tudni. de ha te pontos és részletes leírást találtál, belinkelhetnéd, mert engem érdekel.
gyanítom hogy a honda rr c-abs rendszere nem ugyanolyan mint a bmw rr rendszere.és ne haragudj, de azt pedig egyenesen ordas nagy blődlinek tartom, hogy aki abs-es motort használ, az nem tanult meg, vagy nem tud motorozni. nem az abs-en múlik, hanem azon, hogy van e benne alázat a motorozás és a tanulni vágyás iránt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Éljen, a Safety-Hungary-s hölgy azt mondta, hogy úgy is mehetek, ha addig nem állítja ki az ocsmányiroda a jogsim Na így legalább azt nem kell átszervezni. Egy gonddal kevesebb.
Roli: hát evvan. Amúgy azt hittem, hogy akkor már megbuktam, mert másodszor fulladtam le kereszteződésben...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
ejj, igen az szopoda, de szándékosan benne is van mindig ilyen is, olyan is minden útvonalban. de inkább most hibázd el és tanulj belőle és így közlekedj ezek után, mint most jól csináltad volna, aztán véletlen élesben rontod el jogsival a zsebedben..
fel a fejjel, legközelebb sikerül!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
-
Nippon
őstag
válasz Integra #27886 üzenetére
Figyeld meg, hogy a BMW oda fog baszni a konkurenciának az S1000RR-rel, technikailag nagyon rendben van a gép, nézd csak meg a GP-s lengővillát. dőlésszög érzékelős kipörgésgátló (ez pl egy olyan dolog amit a Honda a mai napig nem tud megoldani) stb.
Amúgy igazad lehet, valszeg nem léptem ki a saját realitásomból...
Olyat viszont nem írtam, hogy aki ABS-es motort használ az nem tud vagy nem tanult meg motorozni.
-
Integra
titán
válasz Nippon #27891 üzenetére
és akkor hova szarjak?
teljesen up2date motor, és valóban, dolgozzanak a japók is. ha nem teszik, kevesebbet fognak eladni. hol van itt a baj?
majd a honda is biztos változtatni fog a kipörgésgátlójával etc, azért gp-ből van nekik, valszeg jóval komolyabb is mint a bmw-nek..
azzal, hogy versenyeznek, az utca embere csak jól jár....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz TayRol #27890 üzenetére
Nekem olyasmit mondott az oktató, hogy 1x belefér, 2x már hát..., 3x és kereszteződésben, az már nem jó. Addigra már sokadik (3-4.) lefulladáson voltam túl, bár ebből látványos lefulladás csak 2 volt, a többit még gurulva gyorsan utánaindítottam. Na mindegy, de ezt most tényleg egy életre megtanultam.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
én is fulladtam le. A-s jogsinál 1x, de szerintem észre se vették, mert mögöttem jött még egy csaj 150-es MZ-vel és csak utána jött a kocsival az okító.
Egyébként azért mehettél te elől többet, mert a másik gyerek gyengébb volt valszeg.
Nálam is mondta az oktató, hogy majd többnyire én megyek elől, mert ez a csaj necces az MZ-vel De meglett mindkettőnknek.
Aktív témák
Hirdetés
- IPhone 12 Pro 256GB gyári független gyönyörű + ajándék magsafe tok
- Strix 15 GL503GE 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050Ti 16GB 256GB NVMe+1TB HDD magyar vbill gar
- CSAK 1DB!!! EZÜST! VADIÚJ BONTATLAN, 2ÉV+ GAROS Surface Pro 9 i5-1235U 16GB 1TB SSD
- CSAK 1DB!!! FEKETE! VADIÚJ BONTATLAN, 2ÉV+ GAROS Surface Pro 9 i5-1235U 16GB 1TB SSD
- Sony Pulse 3D 2026.07.26. Euronics garancia /vásárlás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen