Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#27401) b0unCe


b0unCe
aktív tag

Olyan motort keresek, amely városban, hosszú túrán és erdei utakon is egyaránt megállja a helyét akár két személlyel és csomagokkal is. Túl nagy méretű blokkot nem szeretnék inkább a 650ccm körüli kategória érdekel. Használtra gondoltam elsősorban, mégpedig 1 milliós ár körül. Elég magas vagyok, így elég fontos az ülésmagasság és a kényelmes üléspozíció.

Megbízhatóságot rendkívül fontosnak tartom, nem szeretném, hogy pl. skócia közepén megálljon, vagy akár a városban egy fontos munkához sietve.

Mit tudnatok ajánlani?

''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged

(#27402) TayRol válasza Boci_83 (#27393) üzenetére


TayRol
veterán

nekem siruhahoz valo mososzerem van, azt ajanlhatom.

(#27403) TayRol válasza b0unCe (#27401) üzenetére


TayRol
veterán

en nyugodt szivvel merem ajanlani a Banditokat, peldaul ezt.

[ Szerkesztve ]

(#27404) emvy


emvy
nagyúr

Megjottem a korhazbol, miutan irtam a forumra, hogy behuztam a motort eso elol, megjott az eso, es lattam, hogy eri a motor szelet. Feltem a jegesotol, kirohantam letakarni, elkezdett omleni, visszafele rohanva elcsusztam a teraszon, repules kozben belerugtam az ajtokeretbe... Nagyujjam felett 3 centis vagas, omlik a ver (tenyleg, ket szobat osszekentem, a furdoszoba tiszta ver volt), mento ki, bent mondtak, hogy kinyilt az izulet... lenyeg, hogy 100%-os lesz, szepen gyogyul, operacio szar volt, harom napig szedtem/nyomtak a fajdalomcsillapitot.

while (!sleep) sheep++;

(#27405) emvy válasza TayRol (#27403) üzenetére


emvy
nagyúr

Erdei utakra?

Amit leirt, az egeszen pontosan a Suzuki V-Strom DL650.

while (!sleep) sheep++;

(#27406) TayRol válasza emvy (#27404) üzenetére


TayRol
veterán

ajjjj, ez nem hagzik tul jol :O
de jobbulast, mihamarabbi gyogyulast, foleg Neked meg a motornak is! :)

mod: erdei utak kimaradt. DL teljesen jo.

[ Szerkesztve ]

(#27407) Prof01 válasza emvy (#27404) üzenetére


Prof01
veterán

Huhhh vazz, nem semmi. :(
Jobbulást! ;)

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#27408) Chieftec


Chieftec
őstag

Nincs vkinek elado full synt 10W50 es olaja okosba?? 3 liter kene csak a kis RR be...

(#27409) Integra válasza emvy (#27404) üzenetére


Integra
titán

gyáááááááááááááááááááááá
asszem ez az az eset mikor visszagondolsz és csak röhögni tudsz, hogy mennyire kétballábas történet volt, az az igazi szerencsétlenkedés..:):(
lényeg hogy rendbejössz!!!:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#27410) b0unCe válasza emvy (#27405) üzenetére


b0unCe
aktív tag

V-strom, Versys, BMW F650gs, africa-twin, pegaso. Ezek fordultak meg a fejemben.

Ezek közül V-strom a nyerő?

''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged

(#27411) Kasza08 válasza emvy (#27404) üzenetére


Kasza08
őstag

sejj...:( jobbulást:R

ninja_v-ről tudunk valamit?:U már jövőhéten meg kellett volna jönnije a cuccnak, de még mindig semmi. telót nem veszi fel, egésznap próbáltam. írtam neki sms-t, arra sem válaszolt.
ne mondjátok, hogy nyaralni ment, mert így kezdődött azaz MP4 lejátszós story, amivel átbaxtak:U

(#27412) .mf válasza Chieftec (#27399) üzenetére


.mf
veterán

"20 al vegidongetek a varoson, T mellenyben, reggeli csucsban"

állat :DDD

emvy: jobbulást!

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#27413) emvy válasza b0unCe (#27410) üzenetére


emvy
nagyúr

Kosz a jokivansagokat. Valszeg elobb fogok motorozni, mint jarni. :) (Bar pont ott serultem, amivel valt az ember.)

Versys: draga, utcai
F650GS, Pegaso: turazni ket hengerrel biztos jobb, az uj BMW meg draga
Africa Twin: regi

V-Strom: 1 milla korul mar kapsz, megbizhato, nagy, kenyelmes, bizonyitott mar rengeteg turan. Hatranya: randa. :)

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#27414) jasszer válasza emvy (#27413) üzenetére


jasszer
senior tag

Jobbulást! Nem gond, berakod kézzel hármasba és azzal indulsz, aztán gyilkolod tiltásig. ;)

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#27415) Gaboman válasza emvy (#27413) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Jobbulást,azt ha rendben vagy tali valahol és gurulás.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#27416) Tangerine válasza Integra (#27373) üzenetére


Tangerine
senior tag

ja :DDD

Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?

(#27417) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#27393) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Van hozzá egy cucc, lehet venni motorosboltban, azzal kell kimosni, mert minden kiveszi a vizállóságát én úgy tudom.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27418) Topiccsendőr válasza Tangerine (#27416) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

stipistopi ő az enyém :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27419) TayRol válasza Tangerine (#27416) üzenetére


TayRol
veterán

vaaaa, ezkiez? :DDD

(#27420) TayRol válasza b0unCe (#27410) üzenetére


TayRol
veterán

meg a Pegasot es a Transalpot mondtam volna, de azok egyhengeresek, neked pedig V2 esetleg sor4 kell, bar sor4 erdei utakar mar nehez.

mod: V-Strom teljesen jo.

[ Szerkesztve ]

(#27421) Topiccsendőr válasza TayRol (#27420) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

meg sornégy túraenduró nincs is, nem a súlyával van baj a sornégynek. Nem magától a blokktól nehéz egy sornégy motor. Van még sor három, meg sorkettő, v2 túraenduró. Persze Benellit Treket meg TDM et mégse vegyen.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27422) TayRol válasza Topiccsendőr (#27421) üzenetére


TayRol
veterán

Sor4-nel nem turaendurot ajanlottam volna, de kozben meglattam, hogy erdei utakra is kell, szoval kihuztam.

(#27423) b0unCe válasza TayRol (#27420) üzenetére


b0unCe
aktív tag

Köszönöm a segítséget. Használt motort most fogok először venni. V-stromok blokkjánál mennyire vegyem figyelembe a futott kilómétert? Mert 40-50ezret bele fogok tenni a következő 5 évben simán. Sok meghírdetett v-stromban pedig 30-40ezer van már.

Nézzek inkább kevés kilóméterrel, vagy nem gond a 30k km, ha jó állapotban van?

''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged

(#27424) Tangerine válasza Topiccsendőr (#27418) üzenetére


Tangerine
senior tag

Ő a kakukktojás. Van egy-két előnytelen tulajdonsága, de nincs közte az önbizalomhiány. :DDD

Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?

(#27425) Topiccsendőr válasza b0unCe (#27423) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mérd fel a piacot. Nézd meg mennyi pénzed van, és hogy ezért a pénzért mit kapsz. Azért nem értem a kérdést, mert ha csak ilyen futásteljesítményű gépekre van lóvé, akkor egyrészt nem tehetsz mást, másrészt a km órákat itt aztán tekergetik rendesen. Inkább alaposan átnézetném egy szerelővel, hogy mondjon véleményt, melyik kiszemeltel érdemes kezdeni valamit. Egy fórumban, ahol műkedvelők osztják megy egymással a közvetett, vagy közvetlen tapasztalatukat, nem hinném, hogy hiteles információhoz juthatsz, hogy mennyit fut egy V strom. Ráadásul ki tudja hogy hogy használták. Alattam pl biztos nem bírna ki 100 000et egy motor sem. Nézegess tartósteszt után avlamelyik újságban, vagy zakembertől kérdezz. ez nem olyan kis lóvé, hogy netes legendákra halgass. Nyomozz utána. egyszóval melózz érte, meg fogja érni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27426) b0unCe válasza Topiccsendőr (#27425) üzenetére


b0unCe
aktív tag

Köszönöm, meggyőztél. Nem véltetlenül ez a beceneved. :)

''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged

(#27427) Integra válasza b0unCe (#27401) üzenetére


Integra
titán

varadero
bár azt nem kapod meg 1 gurigáért:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#27428) JJános válasza emvy (#27413) üzenetére


JJános
addikt

Én is gyors gyógyulást kívánok!

Eszembe jut tavaly május végén, védett úton haladva, bekapcsolt lámpával, piros motorral, piros sisakkal egy autó úgy lökött fel, hogy majdnem távoztam az élők közül. Totálkár, rohammentő, satöbbi, és hosszú-hosszú gyógyulás.
A drótok még a térdemben vannak, de már sok km-t motoroztam, pedig még csak egyenes részen tudok rendesen járni. Ahol ferde az út, ott rendesen még járni sem tudok, csak sántikálni.

Mindez abból jutott eszembe, hogy írtad: "Valszeg előbb fogok motorozni, mint járni." :DDD

2007-05-06 óta itt!

(#27429) Tüzi válasza Prof01 (#27389) üzenetére

Hát, ha én javasolhatok valamit, akkor a cbr-t venném. Letekertem vele cirka 13ezret szűk 3 hónap alatt, az első 10 között voltam, akik kis ciberét vettek itthon.
Ez iő alatt a gumiból szerintem nem fogyott 0.2mm-nél több, 8ezernél egy gyertyacsere+szelephézag ellenőrzés, meg 3.500km-ént 1 liter olaj. Ennyi.
Akkor eladtam, a srác aki megvette azóta is boldogan használja, és soha nem hagyta ott sehol.
+1 szavazat a 125ös cbr mellett.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#27430) TayRol válasza b0unCe (#27426) üzenetére


TayRol
veterán

vagy ha megvan a kiszemelet motor, nagy valoszinuseggel a neten talalsz rola magyar forumot is, ahol az igazi fanatikusok es hozzaertok lezengenek. ok biztosan sokat tudnak segiteni! :)

(#27431) Tüzi válasza b0unCe (#27410) üzenetére

ha tudsz angolul akkor a GS kiesik... :DDD :DDD

komolyan:
Ezek közül vagy a vstrom, vagy az africa. Mondjuk az africa inkább endúro fele húz, vstrom meg aszfaltra túra.
Mindenesetre africában ez a jó dolog

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#27432) Topiccsendőr válasza Tüzi (#27431) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez igaz, csak azt is nézd , hogy nem mai csirke az Afrika, azokban van km rendesen...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27433) TayRol válasza Integra (#27427) üzenetére


TayRol
veterán

hat ja, jo a varadero is, csak sajna az a Suzinal legalabb masfelszer dragabb. mivel meg nem volt dolgom vele, nemtudom, hogy indokolt-e az arkulonbseg. :F

(#27434) emvy válasza TayRol (#27433) üzenetére


emvy
nagyúr

Beszamolok szerint varosban a V-Strom joval mozgekonyabb. A Vara HATALMAS. :)

while (!sleep) sheep++;

(#27435) b0unCe


b0unCe
aktív tag

Varadero és a v-strom 1000-es kicsit böszmék szerintem városba. 650-es azért jó, mert mindent ötvöz egyben, igaz ez sem túl kicsi. Igaz terepre nem igazán ajánlják, persze azért ki lehet menni vele egy ösvényre.

Az Afrikában meg az fogott meg, hogy mindenhol azt írták, hogy bármilyen körülmények között elmegy 100.000km-et. Terepre és városba is kiváló, csak ritka ebből a jóállapotú és viszonylag drágák a korához képest és a kényelem is visszafogott.

''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged

(#27436) Tüzi válasza Topiccsendőr (#27432) üzenetére

Ha egy jó állapotút találsz, normális karbantartással akkor megölhetetlen blokk az is. Azért Dakaron hajtották őket rendesen, szóval van a blokkban tapasztalat. Szerintem. Amúgy gondolkodtam Africán a vfr-el egy időben, de aztán rájöttem, hogy terepre úgysem megyek, meg kellett a v4 gurgulászása motorféken :)
De az africa egy kurva jó motor szerintem. Csak nem ide, hanem az Alpokba, kirándulós motornak.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#27437) Topiccsendőr válasza b0unCe (#27435) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Na ezaz, hogy elmegy 100 000 et de ritka a jó állapotú :D
Szóval én elhiszem, hogy robosztus szerkezet, de ahhoz kímélni kell mindent, hogy elmenjen egy 100-ast. A terep meg amiket tud csinálni egy motorral... Nagyon meg kell nézni na.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27438) Integra válasza TayRol (#27433) üzenetére


Integra
titán

amit ő szeretne, szerintem nincsen.
túl sok mindennek akar megfelelni egy motorban:)
valahol kompromisszumot kell majd kötnie. városban, erdőben, sok csomaggal, 2 személlyel, de közben 650-es blokkal? hááááát... :))
nagyon jó a varadero, kicsit szélérzékeny mert akkora felülete van.
az, hogy ennyivel drágább mint a v-strom.. a v-strom egy butított vara szvsz.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#27439) Topiccsendőr válasza Tüzi (#27436) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Szerintem ez igaz bármelyik motorra. Úgy értem, ennek a mondatnak a summája az, ha kifogsz egy jót, akkor sokáig használhatod. Ezt ráhúzhatjuk bármelyik márkára. Dakaron annyi mindent hajtottak, de nem vennék pl Dakar győztes Cagiva Elefantot, Ducati blokkal, vagy sorolhatnám. Itthon meg nagyon nehéz karbantartott motort találni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27440) Topiccsendőr válasza Integra (#27438) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Így van, sok az igény, kevés a pénz :D
De nem nagyon van ilyen motor sem. :D
mod:
A Vstrom inkább egy moddolt SV :D Akárcsak a Vara egy moddolt VTR

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#27441) TayRol válasza Integra (#27438) üzenetére


TayRol
veterán

jo lesz neki a Suzuki DL 650 szvsz, az jar a legkevesebb kompromisszummal. Vagy a nagy DL. :)

mod: az meg varosban nem a legkellemesebb. hat, nemtom. :D

[ Szerkesztve ]

(#27442) zsoltee10


zsoltee10
addikt

én azt nem értem, hogy a Transalp hogyhogy nem kerül számításba? a DL-nél jobban néz ki, az is V2, van belőle bőven jó állapotú, a Transalpos brigád össze tartó, a motorozz.hu-n is van fórum, ami elég népes. Őszintén szólva én is kacsintgatok a Transalp felé, ha némi ráfizetéssel el tudnám cserélni a kawát egy 2008-as Transalpra..... :D

most csak így hirtelen: transalp

[ Szerkesztve ]

(#27443) emvy válasza zsoltee10 (#27442) üzenetére


emvy
nagyúr

A regi Transalpnal a DL jobb motor, az uj draga (bar allitolag annal is).

Amit linkeltel, az tenyleg egy tizenot eves konstrukcio, karburator, stb. A DL erosebb, injektoros, iszonyat megbizhato.

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#27444) zsoltee10 válasza emvy (#27443) üzenetére


zsoltee10
addikt

nekem az új nagyon bejövős, a DL-nél nekem szimpatikusabb, nem olyan tehén formája van. :D régi transalpot mondjuk én se vennék, de mint alternatíva.... amúgy persze régebbi konstrukció, de iszonyat megbízható, kiforrott...

(#27445) emvy válasza zsoltee10 (#27444) üzenetére


emvy
nagyúr

Igazabol itthoni viszonyok kozott a turaenduro az egy praktikus joszag. :) Van egy ismeros, 3 eve vette a DL650-et ujonnan, 90000 km-nel tart most. :)

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#27446) feca81 válasza bajnokpityu (#27368) üzenetére


feca81
aktív tag

mikor?:D

na a lenyegre en is ide tudok erni:DDD

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#27447) Integra válasza emvy (#27445) üzenetére


Integra
titán

ilyen utakra már lassan csak azok jó motorok....

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#27448) emvy válasza Integra (#27447) üzenetére


emvy
nagyúr

Mondjuk o Marokkoban is volt vele.:)

while (!sleep) sheep++;

(#27449) b0unCe


b0unCe
aktív tag

Az új transalp csodásan néz ki, de az már más árkategória is mint ahogy mondtátok. A régi meg otromba és nem is istenítik annyira.

[Fun clubbal] meg a V-strom is rendelkezik MO-n. Nem is kicsivel, mintahogy ezt a videó is bizonyítja :)

Mennyire alkalmas terepezésre a V-strom? :F

''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged

(#27450) emvy válasza b0unCe (#27449) üzenetére


emvy
nagyúr

Rendes terepezesre ezek nem alkalmasak (a Transalp sem nagyon), tul nehezek. Picit megbillensz, es mar esel is (egyszer ramentem egy murvas lejtore a CBF-fel, ne tudjatok meg..)

while (!sleep) sheep++;

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.