Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Astra kalandok @Első rész
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Ha most váltanék Mindig TV-re,milyen set top box-ot lenne érdemes venni?
Fontos lenne,hogy egyszerre több műsort is tudjak felvenni.
Milyen antennát kellene venni?
Milyen HDD-t kellene vennem,amire tudnék műsort rögzíteni?
Az sem hátrány,hogy az se legyen neki gond,ha előfizetnék előfizetéses műsorokra.
Előre is köszönöm a válaszokat! -
-
Kezdő vagyok
őstag
Nagyon okosnak tűnik az Amiko,de úgy látom,hátránya,hogy belassul,ha jól látom,Full HD adásoknál.
Ha a WayteQ HD90CX-t nézzük,az is belassul?[ Szerkesztve ]
-
Kezdő vagyok
őstag
Lehet,hogy jobban járnék 2 darab beltéri vételével,egymás után felfűzve?
És azt veszek fel,amit akarok. -
Kezdő vagyok
őstag
válasz Kezdő vagyok #5434 üzenetére
Milyen beltérik most az ajánlottak?
Ha kódolt műsorra is kellene? -
Kezdő vagyok
őstag
Köszi a válaszokat!
Tehát milyen set top box-okat javasolnátok? -
Kezdő vagyok
őstag
És a felfűzés dolog gond-e?
Köszi a segítséget! -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Hol találok a neten olyan tesztoldalt,ahol set top box-okat tesztelnek?
Amelyeket találtam,az mind régi teszt. -
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Eddig azért hallgattam,mert halogattam a box vételt.
Jelen pillanatban melyek az ajánlott vételek?
Elvárások lennének:szép kép és hang,amit felveszek vele HDD-re a számítógép is gond nélkül le tudja játszani,illetve jó tunere legyen.
Ki mit javasolna?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
Kezdő vagyok
őstag
válasz Kezdő vagyok #5925 üzenetére
Rossz volt a link:
[link] -
Kezdő vagyok
őstag
Vajon ez jó-e kódolt adások számítógépen megjelenítésére?
[link]
Hiszen az Alcor HD1800 ezt tudta. -