- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- gerner1
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaconda
tag
válasz
sityupityu #92903 üzenetére
Úgy néz ki karburátor hiba volt. Úgy került hozzám, hogy valós 996km volt benne. Karbiban az összes gumi kikeményedett, egyszerűbbnek láttam venni egy újat, de mégis ez volt a bonyolultabb. Régi karbiba raktam egy felújító szettet és azzal jó, bár nem pörög ki 10 ezerig
Még nem mentem vele csak itt az udvarban, de jónak tűnik, a végsebességre kíváncsi leszek. Valami az új karbiban nem volt kerek...
-
Anaconda
tag
válasz
sityupityu #92903 üzenetére
Vadi új, pont ezért meg se néztem, simán lehet, mivel kínai, megmérem.
Olyat is csinál néha, hogy szinuszosan hullámzik az alapjárat.
Tegnap este a súbert egyel lejjebb raktam, esett az eső csak alapjáraton melegítettem be, jónak tűnt, mintha meg is szűnt volna. Az 5 rovátkából most a középsőben volt a tű, alulról a másodikban volt.
Tekerek be egy felet, de tesztelem előtte a súbert, egyszerre csak egyet módosítok. -
Anaconda
tag
válasz
macilaci78 #92900 üzenetére
A karburátort én úgy tanultam a következő képp kell beállítani: a karbin 1.5 menetet kicsavarjuk a csavart, motor bemelegít, üzemmeleg motornál az alapjáratot beállítjuk 1900 körül, az alapjárati levegő csavarral meg kell keresni azt a fordulatot ahol a legmagasabb lesz az alapjárat és ott a jó beállítás, utána oda lehet állítani az alapjáratot kinek hol szimpatikus, nekem 2000.
-
Anaconda
tag
válasz
macilaci78 #92898 üzenetére
Nem szív falsot.
Az lehet, hogy az alapjárati levegő csavar beállítása nem jó?
Kb hány fordulatot kell rajta kitekerni?
2-3 körül találtam meg a legmagasabb fordulatot. -
Anaconda
tag
Sziasztok!
A GY6 blokkos 50-es robogóm hideg motornál jól reagál gázadásra, viszont meleg motornál horkan. Attól függ, mennyi ideig ketyeg melegen alapjáraton, minél többet annál jobban horkan. Pl piros lámpánál kell neki 5-10 másodperc is mire összeszedi magát. De ha csak egy kereszteződésnél várok és 20-30 másodpercet ketyeg akkor gyakran nincs horkanás vagy minimális.
A karburátor vadi új! Az alapjárati levegő csavart úgy állítottam be hogy az alapjárati fordulat a legmagasabb legyen.
Van ötletetek mi okozza?Ami kis furcsaság, indulni csak gázzal indul és 5-20 másodpercet is kell tekernie, azért gázadás nélkül is indulnia kellene.
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
A 139QMB blokkon a 80ccm-es hengerhez milyen átalakítás kell még?
Henger, hengerfej, vezérműtengely egyértelmű.
A karburátor elbírja, ha nem elég csak átfúvókázni?
Gyári hajtás, görgők, kuplung? -
Anaconda
tag
válasz
nyogo83 #92688 üzenetére
A vadi új karbival is csupa korom volt a gyertya. 18-as mind a kettő. Ami rajta volt 35-ös az alapjárati, 86-os a főfúvóka, az újban jelöletlen...de vettem karbi felújító szettet, abban az alapjáaati 32-es, a főfúvóka pedig 84-es, majd elsőkörben ezutóbbival rakom össze.
Az elejétől fogva éreztem, hogy a gyertyamenet nem az igazi, gyanús is volt hogy könnyen teker az önindító. A kompresszió mérő adapterét amikor csavartam bele még meg sem húztam de éreztem hogy ez odalett, 2 bar lett a kompresszió, meg se bírtam szorítani, végtelenített menet lett.
Úton van a hengerfej és a tömítések. Amikor szétszedtem láttam, hogy a vezérlés el van rakva egy foggal. A képen nem jól de látszik. A hengert nem húztam le, mert 996km van benne, majd kompresszióméréssel kezdek, ha úgy sem jó, leszedem.
Ez talán magyarázta, hogy lehet nem is sokat kap, csak nem tud elégni a benzin...mert kompresszió se nagyon volt és a vezérlés is el volt rakva. Majd holnap kiderül ha megjött a csomag...
A hengerfejet leszedve elmosolyodtam milyen pici dugattyú van benne, az a csoda hogy ez 50-el megy egyáltalán. -
Anaconda
tag
Sziasztok!
Sikerült beszerezni egy 139QMB blokkal szerelt kínai 4T robogót.
23 éves, 996km van benne, egy tulajos volt...
Ennek megfelelően tank használhatatlan, karbi tele kosszal. Ahogy tudtam kitakarítottam, nem volt se alapjárat se semmi, csak gáz rángatásra ment, tehát csak a gyorsító rendszer működött.
Vettem egy másik 50-esre való GY6 karburátort, benne 30-as alapjárati és jelöletlen főfúvókával, jelöletlen gyorsító fúvókával.
A gyári karbiból átraktam a főfúvókát (86-os) és gyorsító fúvókát (ismeretlen méretű...), meg a karbi felújító szettből a 35-ös alapjárati fúvókát (ugyan ekkora volt a gyári karbiban is).
Van alapjárat, nem annyira veszi a lapot, alapjáratról kicsit nehezen pörög fel, a közép tartományban jól viselkedik, teljesen felpörögni csak hosszú ideig nyélgázon tartva pörög, kb a fordulatszá tartomány 3/4-énél megáll kicsit és csak késve pörög fel. Gyertya 5km megtétele után fekete, bár vagy 25 percet állítgatam alapjáraton.
A hibát a hidegre nem foghatom, mert a 20 fokos pincémben sem veszi a lapot a motor.Van ötletetek? Mekkora fúvóka kellene bele?
(Kipufogóban és CDI-ben nincs fojtás.) -
Anaconda
tag
Köszönöm Uraim! Sajnos akkor jól láttam a helyzetet, hogy alternatíva nem nagyon van. 125-ös nem kell, azért nem teszem le a jogsit, annyit nem motorozok. Derbi Senda, Rijeu MRT-n is gondolkoztam, de aranyáron mennek. Egyenlőre jegelem, úgyis jövőre van tervezve
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Milyen hobbi motort tudtok ajánlani? B-s jogsim van, 50-es motort szeretnék. Nem kezdő motoros vagyok, kisebb megszakításokkal kb 10 évet motoroztam.
A keret 200, d3 nagyon max 300.
- robogót nem szeretnék
- nem szerelni szeretném, hanem motorozni (elején belefér ez meg az, de az nem, hogy mindig baja legyen)
- 2t vagy 4t teljesen mindegy, eddig 2t-m volt
- a 70-es utazót ha tudja nem ártana 😀Ezeket a Champ Kuba RX9 motorokat nézegettem, de tattok tőle, hogy olyan trágyahalom, mint a Motowell Magnet.
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Nálam okosabbak segítségét szeretném kérni.
Egy kínai Motowell Magnet 2T motorom van. A gyári mikuni vm16 karbival sok gondom van. Pár nap állás után nehezen indul, hidegben, 10 fok környékén nagyon nehezen indul, illetve amíg a motor hideg, addig néha fulladozik, stb.
Ezért vettem rá egy Dellorto PHBN 17.5-öt. Felraktam, másoknak a gyári súbertűvel, 78-as főfúvókával jó volt, fura volt, hogy nekem a gyári A12-es súber nem volt jó (gyertya hófehér), A02-re kellett cserélni, úgy már kapott eleget. [link]
Illetve ezzel is voltak indítási problémák, bár az még talán orvosolható. A másik, hogy pl mentem a motorral 50-el, majd elengedtem a gázt, lassult, ilyenkor azért szoktuk hallani hogy néha gyújt egyet-egyet ahogy az alapjárati rendszeren kap üzemanyagot, de nekem semmi. Majd lelassul pl 30-ra, a fordulatszám pedig 5000-re, adok egy fél-háromnegyed gázt és egy másodperces horkanás után kap újra erőre. Mintha nem kapna elég üzemanyagot az alapjárati rendszeren.
Akkor mégegyszer, főfúvóka 78-as, alapjárati fúvóka 34-es. Nyitott légszűrőház, nyitott CDI, Gianelli Extra V2 rezó.
Illetve ez is csinált olyat mint a mikuni, hogy ha hagyom alapjáraton 1-2 percig, akkor a beállított 2500-ról lecsökken az alapjárat fix 1600-ra, nem értem...
Vákumos benzincsap működik, elég üzemanyagot kap, úszószint mind a két karburátorral rendben, falsot sehol sem szív, a főtengely szimmeringekben is 900km van.
Mi lehet a gond a DellOrto-val? Jónak kellene lennie. -
Anaconda
tag
válasz
Benedek75 #76897 üzenetére
A vákuumos benzincsapot kiiktatva én kipróbálnám.
Ha ugyan ez a helyzet, akkor én legelsőnek megnézném a gyertyát, utána hogy valahol szívhat-e falsot, szívócsonk, szívócsonk tömítés, membrán megfelelően működik-e, főtengelyszimmering.
Ugyan ez a motor nálad korábban hibátlanul működött? Lehet a karbi el van állítgatva, rossz fúvóka méret, rossz súber állás, vagy csak szétkopott. -
Anaconda
tag
válasz
sityupityu #76881 üzenetére
Szerintem sem. Kb 1.5 menetet volt kitekerve az alapjárati levegő csavar. Úgy lett meleg motornál az alapjárat a legmagasabb, ha kb 1 menetre volt kicsavarva, úgyhagytam. Viszont ha jól tudom a mikuni karbin ha befele csavarom elvesz az alapjárati levegőből, szóval nem teljesen tiszta.
Esetleg van valami tanácsotok? -
Anaconda
tag
Sziasztok!
Kínai 2T minarelli replika blokknál az normális, hogy ma reggel 1 fok volt, hagytam alapjáraton kb 5 percig ketyegni, mire visszamentem már nagyon alacsony volt az alapjárat és 1300 fölé ki sem pörgött csak gázra leállt, gyertyát kiszedtem és beköpte.
Tehát az normális hogy hidegen ha alapjáraton kicsit tovább ketyeg akkor beköpi a gyertyát?
Már korábban is észrevettem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyúrósok ide!
- Háztartási gépek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nők, nőügyek (18+)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Asus X670E-F R9 7950X 32GB DDR5 2TB SSD RTX 4080 16GB GDDR6X Asus ROG Strix GX601 1000W
- BESZÁMÍTÁS! MSI PRO Z690 i7 14700K 64GB DDR4 2TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design Meshify C CM 750W
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest