- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #43830 üzenetére
Abszolút, néhány kérdés (kérdőjel nélkül is annak számít?
) valódi értelmén én is elgondolkoztam. A tippek jók, de egyszerűbb lett volna kérdezés helyett aláfeküdni, és megnézni hol folyik. Ha vízpumpa, akkor csere / szétszedés / tömítés, ha cső akkor csere, ha hűtő akkor javítás vagy csere. Hirtelen több ötletem nincs
-
kcsa
veterán
válasz
horvathkrisz #43826 üzenetére
De magyar. Ahogy nézem nem az. Mindegy, megoldja.
-
kcsa
veterán
válasz
horvathkrisz #43785 üzenetére
az az 1Ah az valójában 5Ah
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #43771 üzenetére
Nem mondom hogy nem értek egyet, de egyszer mindenkinek szívnia kell hogy megtanulja a szabályokat
Egyik haverom faterja vett pár éve egy vadi új, 250-es Keeway soft-choppert vagy hogy nevezzem ezt a kategóriát
Lényegében komplett váltó, világítás meg jópár apróság lett garanciában cserélve, tán épp hogy a váz nem. Mondjuk azóta úgy-ahogy jó, évente párszor gurulgatnak vele. 50+ korban nem hiszem hogy szétgyilkolná karbantartás nélkül, nincs is sokat használva, ennek fényében én sem vennék ilyet.
De ha egyszer kolléga a szépre van ráizgulva
Van más ilyen szépség-mániás ismerősöm is. Na ő franciaautó mániákus, mert SZÉÉÉP, cserébe szervizszámlák vastagok, ez egy ilyen sport
Az én keresztem anno a Leonardo volt. Kettőm is volt belőle. Köszönöm többet nem kérek.
-
kcsa
veterán
válasz
enginev3.0 #43769 üzenetére
A Keeway pár éve nem volt éppen a megbízhatóság példaképe. De - és ezzel szembemegyek az általános vélekedéssel - ha a vásárlás alapvető szabályait betartod (lásd 1. hsz.), és kifogsz egy jó állapotút, könnyen lehet hogy elégedett leszel vele.
Szabály ugye, hogy az elégedetlen tulaj a leghangosabb, aki elégedett az csendben ül a helyén. Valószínűleg van X+1 elégedett robogós, csak azokkal nincs tele az internet.
Legrosszabb esetben az fog történni, hogy bebizonyosodik hogy sz.r, és megtanulod hogy nem kizárólag külcsín alapján veszünk járművet
-
kcsa
veterán
válasz
horvathkrisz #43733 üzenetére
Alapvetően bármilyen alu-kompatibilis folyadék jó. De ebből is van motoros (marketing erős ugye
). Nekem is ilyen van benne. Előrekevert, hozzá se kell nyúlni.
-
kcsa
veterán
válasz
horvathkrisz #43709 üzenetére
Nem tartom valószínűnek.
-
kcsa
veterán
válasz
horvathkrisz #43705 üzenetére
Amelyik szimpatikus. Mindegyiknek megvan a maga hátránya: a Vartával kicsit foglalkozni kell (savszintet figyelni), a másik meg zárt (tehát nem korrigálhatsz).
Szobahőmérséklet valóban a legoptimálisabb.
Más kérdés hogy szerintem furcsa, hogy zselés létére ekkora indítóáramot tud. Vagy nem is zselés
Vagy ennyit fejlődött a technológia és lemaradtam.
@DigitXT: kifejezetten körforgalmat mondtak. De a Szeged is rémlik, nem lehet hogy korábban volt már ilyen ott?
-
kcsa
veterán
válasz
canniball #43686 üzenetére
A magyar nyelv gyönyörei
Amúgy ez alapján:
"Motorkerékpár: a külön jogszabályban L3e járműkategóriába sorolt kétkerekű oldalkocsi nélküli, L4e járműkategóriába sorolt oldalkocsival rendelkező jármű, továbbá a motoros tricikli. "
úgy gondolom, hogy a huszi.gyb által citált példa nem feltétlenül igaz. Mindegy, úgyis az az igazság amit a rendőrök gondolnak
@longwild: ez egy erősen passz kérdés nálam, Satelis 6-7 centit mozoghatott alap helyzetben, ha féket húzom akkor talán kicsit többet is. Érzésre legalábbis. Aztán lehet sokkal kevesebb volt
-
kcsa
veterán
Ha meglesz az első teletankolás, megnézem. De akkor sem érzem igazságosnak a mostani használatot mérni
-
kcsa
veterán
Fogyasztást majd akkor fogom mérni, ha kicsit megnyugodtam és nem előzök meg minden előttem haladó bármilyen gépjárművet
De igen, valószínűleg több lesz, mint amit szeretnék. Főleg hogy a változatosság kedvéért injektorpara helyett némi lambdagonddal küzdök.
-
kcsa
veterán
Reggel bejöttem az Xcitinggal. Még mindig megdöbbentő hogy nem okoz egy fikarcnyi megterhelést sem egy csuklós buszt megelőzni. Meg az előtte haladó kamiont se egy füst alatt. De ha már előzök, az a két autó még belefér.
Valahogy így jöttem be
-
kcsa
veterán
Közeledik a szezon - megrendeltem az új sisakomat. Már csak a reggeli legalább 10 fokot várom
-
kcsa
veterán
válasz
SzlobiG #43543 üzenetére
Pedig nem árt ha tisztában van az emberrel a lehetőségekkel. Spirálcellás ami fentebb elhangzott nagy királyság, csak drága. AGM jó kompromisszum, érdemes körbenézni, hogy mi az ami befér. A sima savast is cifrázzák, van gyártó aki tasakba rakja az elektródákat, abban is van ráció. Érdemes utánaolvasni gyártóknak, termékeknek ebben a témában is
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #43538 üzenetére
Persze, világos mi a probléma. De az hogy neked peched van a mérettel és az elhelyezéssel, nem garantálja hogy neki is az lesz
Egyébként nem spiláznám túl a helyedben, sima savas azt jónapot.
megint szerk.: anno a Satelisbe is nézegettem AGM-et, abban volt is hely bőven, nekem is csak műanyag hézagolókat kellett volna vagdosni, de a végén nyert a lustaság, meg a savas akku olcsósága
-
kcsa
veterán
Kedvenc szerzőm újabb ötlete, gondolom azzal a céllal hogy a nem éppen mai gépjárműveket fikázhassa.
@kutjaaa: szvsz. gondold át mennyit ér az egész jármű, és ennek fényében költs rá számodra szimpatikus összegeket.
-
kcsa
veterán
válasz
enginev3.0 #43515 üzenetére
Van, csak nem 100k-ért, akkor meg inkább valami nagyobbat.
De ha van kereted javításra vételáron felül plusz némi műszaki affinitás, akkor lényegében bármit megvehetsz
-
kcsa
veterán
Más: Alufelniről a régi súly-ragasztó maradványokat mivel lehet leszedni? Dörgöltem nitró- és szintetikus higítóval is, de meg se moccan.
Bár a kérdést az autó felnijei miatt teszem fel, de motoron is azonos a helyzetTele van ragaccsal belülről...
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #43386 üzenetére
A rögzítés speciel jó kérdés, az enyém olyan volt hogy csak be kellett illeszteni a nútba és kész.
A fékfolyadék persze evidens, viszont ez olyan dolog, amihez soha nem nyúltam, mindig rábíztam valakire aki csinált már ilyet ezerszer, fékkel nem viccelek
Ehhez nem tudok hozzászólni.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #43384 üzenetére
Ok, korrigálok. Levétel valóban nem volt kérdésben, csak odaképzeltem, tehát igazad van (jegyezd fel a naptárba, ritkán szoktam beismerni
)
Ez esetben ha minden a helyén (dugattyú, betét) csak rá kell tenni a tárcsára, kis menetrögzítős csavarral rögzíteni, párszor ráhúzni a fékre, aztán hagy szóljon. De az elején nem fog nagyon fogni, ezt már jeleztem
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #43382 üzenetére
lehúzod a tárcsáról
Már itt megbukott: hátsóról van szó, és még a kerék sincs fent.
Még reggel van, látom, de legalább pukkad a polgár a kávé mellett.Egyem az érzékeny lelked. Minek kérsz segítséget, ha utána oltod a segíteni próbálót? Nem gondolom hogy ciki segítséget kérni, de ha téged ennyire frusztrál, akkor inkább ne kérdezz. -
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #43376 üzenetére
Most hogy hirtelen irgalmatlan szakértője (
) lettem az xciting-nak, a számból vetted ki a szót
Más márkákból is csinálnak ilyet, keresgélés közben láttam fehér SilverWinget is, pedig olyan egyáltalán nincs. A hátulján egy nagy, autós Honda logóval -
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #43357 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél: a 12N9 létező méret. Pl. nézd meg itt.
Nem tér el olyan rettenetesen, szerintem be kell férjen, max a gumibélés nélkül.
@DigitXT: szokták. De azért nem kell harapni.
-
-
kcsa
veterán
szétszedtem amúgy lambdaszondát. Gyári érték 7.7 Ohm +/- 1.2, ez pedig 9.1-9.4 között ingadozik (jellemzően 9.1-9.2). Vajon ez már elég a hibajelző felvillanásához?
-
kcsa
veterán
válasz
Tothgera30 #43289 üzenetére
Bécsi úton én is meglepődtem amikor lámpánál 1-es BMW tolakodott, majd lemaradt. Én meg lenéztem órára és 110
-
kcsa
veterán
válasz
Brogyi #43285 üzenetére
Egyenesben nem tűnt vészesnek, de körforgalomban erősen bizonytalan vagyok.
De annyira más mint az előző (erősebb vibráció - nyilván, mélyebb üléspozíció - pedig magasabb, meg minden máshol van) hogy biztos hogy erősen szokni kell, és ha valami nagy gáz van akkor az kiderül. De csak nem.
Az biztos hogy futómű sokkal puhább mint a Satelisen, vasúti átjáróba amaz szét akart hullani, ez simán átgördült.
-
kcsa
veterán
Tegnap hazahoztam munkahelyről a Kymcot. Egyenesben megy mint a p.csa, kanyarodni vagy nem tudok még vele, vagy valami futóműhelyzet készülődik. Egyiken se lepődnék meg
Hozzá kell még szoknom egyértelműen.
-
kcsa
veterán
Tavaly amikor injektorparával küzdöttem, majdnem elmentem hozzá is, aztán megoldottam másképp. De már bánom hogy nem mentem.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #43224 üzenetére
Ott a pont
De hogy próbáljak segíteni, most vagy 10 percet túrtam guglit de hasznos információt nem találtam. Sokat segíettem mi?
Tudni kéne a rendes típusszámát, nem csak a fantázianevét, de még ezt sem sikerült megoldanom. Gondolom olyasmi lesz mint a hasonló öregebb suzukikban, BPR6HS vagy hasonló.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Targus Universal USB 3.0 - (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest