Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
pchris
tag
Sziasztok,
A feleségemnek szeretnék műgyanta öntőformákat készíteni. Eddig szilikon formákat készítettünk öntéses eljárással Arra jutottam hogy érdemes lenne kipróbálni tpu-ból nyomtatott formák használatát is. Ebben a témában teljesen kezdő vagyok, de nem ijedek meg sem a hardveres, sem a szoftveres kihívásoktól.
Igazából javaslatokat szeretnék kérni, hogy milyen nyomtató és milyen tpu alapanyag, filament lenne a legjobb/legideálisabb választás egy olyannak, aki most ismerkedik ezzel a technológiával. (Természetesen sima pla alapanyaggal is nyomtatnék, de ha jól sejtem az nem akkora kihívás.) Pénz számít, ésszerű keretek között szeretnék valami jól használható megoldást. Nem kell out of the box, szerelés, beállítás nem probléma. Ha csak utólagos módosításokkal, átalakításokkal tehető alkalmassá a gép tpu nyomtatásra az sem gond. Angol tudás van.
Minden tanácsot javaslatot szívesen várok.
Köszönöm! -
pchris
tag
Kifejtenéd pár mondatban, hogy miért nem lehet alkalmas ez a technológia? Ha jól sejtem a kész felület sohasem lenne elég sima ahhoz, hogy a műgyanta szép végső felületet kapjon benne. Vagy maga tpu nem elég rugalmas a szilikonhoz képest, és ezáltal nem alkalmas erre a célra?
Köszönöm! -
pchris
tag
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt a típusú nyomtatót? [BEEVERYCREATIVE B2X300]
Lenne egy használt példány jó áron a közelemben, de valahogy az az érzésem, hogy nagy keresztet vennék a nyakamba vele, pláne első nyomtatóként. Alig van róla infó a neten, illetve nem épült köré közössêg, nincsenek elérhetővé tett tapasztalatok róla. Vagy rosszul keresek... Kecsegtető, hogy két anyaggal tud egyszerre dolgozni, de komoly kétségeim vannak vele kapcsolatban.