Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz pc360 #37551 üzenetére

    Nem akartam lekezelő lenni, bocs. :N
    Érezhető. Olyan játékról van szó, ami sok apró fájlból tölt be minden mapot, és hatalmas különbség van már csak aközött is, hogy töredezett az adat vagy sem, és aközött is külön, hogy a tengelyhez közel van töredezettség-mentesítve, vagy a tányér széléhez közel.
    De oké, akkor megpróbálom kicsit szájbarágósabban: kör alapú lemeztányérról beszélünk. A tengelyhez közel egy körben (track) kevesebb szektor van, és ahogy haladunk a tányér széle felé, úgy fér egyre több szektor egy tracken. Mit eredményez a dolog? Azt, hogy kijjebb a fej több adatot tud kiolvasni a trackről anélkül, hogy ugrania kéne.
    Eszméletlenül meglátszik. Már egy GTA IV-nél is meglátszott emlékszem, a textúrabetöltéseken.
    Nem véletlen szokás az MFT-t kihelyezni a szélére, illetve a pagefile-nak is jó hely, és az oprendszernek, ha valaki még lemezről futtatja.

    Szóval a kérdés még áll a topik számára: free, vagy olcsó progi, ami tudja a mappaszintű adatmozgatást a lemez leggyorsabb részére.

Új hozzászólás Aktív témák