Keresés

Aktív témák

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz Rick4 #4247 üzenetére

    Ilyet még nem javítottam...
    Az alapvillamossággal általában nincs baj (világítás, index, fűtés, ablaktörlő, generátor, önindítómotor...), minden autónál, a vezérléseket / érzékelőket nehéz kimérni...mégha ki is van olvasva a hibakód, valamikor jónak titulálja a hibást is, valamikor meg hülyeséget mond....

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz Rick4 #4231 üzenetére

    Általában strapa bíróbak az amerikai autók, mint az európai autók.
    Nagy motor (nagy köbcenti, de kicsi fordulatszám, ki visz a világból), robosztus futómű, szinte csak automata van, rengeteg kormányváltókaros ( kicsit fura ott váltani, mégha automata is...)
    Mivel az usa-ban nagy távolságokat kell megtenni, emiatt nagy tank, szinte csak benzines autók vannak (ennek azért utána nézek, megkérdem kint élő ismerőseimet...). Benzin olcsó. Nem fabrikálhatod az autódat az udvaron, vagy utcán....csak szerviz...
    Ami nálunk extra, ott széria felszerelés, amit nem szeretek, hogy magától beköti az övet, idegesít....

    Ami megfordult nálam: Pontiac (knight rideres), GM, chrysler (amerikai verzió), ford (érdekesek), Honda, chevrolet (több féle), Jeep...ennyire emlékszem hirtelen...
    Amelyik nem amerikai, mielőtt belém kötnétek, az amcsi verzióra gondoltam...Mivel új kocsikkal (amerikai) nem találkoztam nem mondok véleményt...

    [Szerkesztve]

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz dragonfx #4223 üzenetére

    3 liter 5w-50 rally Mobil-1 olaj + gyári szűrők+gyertya...azért aki megveszi a MOLos botond olajat a full mercijébe (taxisok zöme)...
    Kútas mesélte. mikor a roma emberkék bejöttek hozá olajat venni, az 1200-es zsigába...a hetedik liternél, már kiment, hogy mi a fenét csinálnak, akkor közölték vele, hogy nem jó még a szint, mert nem éri el a kupakot...
    Azért a karbantartást meg kell csinálni.. ;) Ha kiürül az ablakmosó, feltöltöm....nem viszem márkaszervizbe, hogy nincs spricc ;]
    .Mi is eszünk és .... :DDD

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz Kicker #4216 üzenetére

    Csak egyet ne felejtsünk el a német autó nálunk presztizs márka!
    Fönököm is, hogy a nagymenő haverjai előtt ne égjen, mercit vesz (igaz német hozatta be, mert így olcsóbb :DDD )...
    Nekem is tetszenek a bmw-ék, nagyon jó a formaviláguk...
    De mikor veszel egyet és közlik bocsi, komputer csere, akkor gondolkodsz el, kell-e ez neked....
    Nem veszekedni akarok, aki szereti azt vesz, aki mást szeret azt veszi úgyis...
    De az átlagember általában nem engedheti meg a 10millás autót, mert inkább, ha telik lakást vesz...
    Én is vehettem volna új kocsit, de mi a fenének fizesem a cascot+kötelező+részlet fizetés...
    Van egy 98-as corollám, nekem ez megteszi, cseréltünk rajta 120 e-nél, vezérmű szettet, később fékbetétet, és az ablaktörlő mechnikámat kellett szétszedni, mert kezdett szorulni, semmi komolyabb,(volt ízzó csere is ;] ), igaz ez még made in Japan...

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz tildy #4208 üzenetére

    Tudom :B
    Hyundairól összességében rosszat nem hallotam...és könnyű szerelni :)
    Hyundaiban nem tudok reális állásfoglalást tenni..
    Accentje van egyik ismerősömnek, ő dicséri...


    Nem ide tartozik:
    Régebbi modeleknek is van sajátos hibái: 4 ütemű trabi egy kuplung gyilkos, vagy a pedál szakad át..., lada: hátsó világítás panel, bitosítótábla, ügyfélhiba: mivel a régiek fordított polarítású akkukkal szeretek, normál akku beszerelése, zárlat (főkábel ízik) ill. generátor diódahíd lefüstőlése, 2 ütemű trabi: kiemelkedő nincs, Skoda far motoros, belső miatt sok defekt, hűtővíz gyakran felforr, a hosszú csővek miatt, Dacia: volt úgy jött Romániából, hogy motor nélkül :Y , polski fiat: dinamó és/vagy fesz.szabályzó, sokszor lesik a tengely (dinamó/generátor) másik végéről a hűtőtárcsa (zörög piszkosul), gyújtás, önínditó motor (főleg a régi bowdenes)...


    [Szerkesztve]

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz Gebriel #4192 üzenetére

    Csak általánosságban írtam, a renault se hibásodik meg mindig, ki kell fogni, a japán is lehet állandóan rossz...


    Aki autós szakmában dolgozik, az azért sok mindennel találkozik.
    Osztálytársaim: Porshe pest, peugeot stb, sógor: saab, autóklubos, vizsgáztató haverok minden tipus soroljam még...
    Új kocsikat is javítunk...mivel csak a kötelezőre vagy köteles oda vinni...
    De általában nem mindenki vesz új autót...


    A ford kimaradt: régi modeleknél gyatra minőség, az újabb focusok óta megtáltosodott

    Kolombusz: a merciken, általában elektromos ajtózárak, tetőablak motor, fűtőmotor, + amit előtte írtam. A dízelek rengeteget kajálnak, itt nem a fogyasztás a szempont...

    [Szerkesztve]

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz Integra #4191 üzenetére

    Kolombusz: kabrio csak elvétve jön hozzám, de már javítottam, camarot, porschét, chrysler, meg amerikai kocsik is megfordultak nálam.
    Milyen gyártmány, mi baja? Vagy általánosságban?

    Bosch: gyertya, relék, ac pumpa (reléje is), érzékelők, vezőrlő elektronikák, feszültség szabályzók gyakori meghibásodás...
    Pl a bosch gyertya török..valamelyik tök jó, némelyikkel egy idő után (pl 1000km) rángatni kezd...

  • Ragadozó

    Ármester

    Hamár az autóknál tartunk :U

    Több mint 10 éves szakmai tapasztatlat után, kicsi összefoglaló:

    Osztályzás:1-5-ig
    Francia autó: villamosságilag: 2
    Nehéz szerelhetőség, jó dízel motorok, sűrű meghibásodások (peugeot, renault, citroen)
    Kényelmes, emiatt gyakori futómű gondok, gyakori tréleles meghibásodások (vezérlés, váltók)

    Német autó: vill: 3
    Csak Bosch elektronikák (generátor, gyertya is), gyakori meghibásodás...
    Mercedes: strapa bíró, túlbonyolított elektromos rendszer, szíjhajtással hajtott elemek gyakori meghibásodása (generátor, szervo, viszkohűtővemtillátor...) .
    BMW: Rengetag kísérleti alkatrész, ua. mint a Mercedes..
    Audi: Megbízható, de itt is minden elekrtomos.
    VW: Csökkenő minősség, és összeszerelés miatt, sok apró meghibásodás.
    Opel: népautó, rengeteg apró hibák, g astránál néha eszi a motorolajat, a corsa elég jó, az astra, omega, vectra hamarabb romlik el. Olcsó alkatrész.

    Spanyol: vill: 3
    Seat: VW kísérleti üzem, au. mint a VW, de régi modelekhez képest javulás.

    Olasz: Vill: 2 alá
    Fiat, Lancia, Alfa Romeo
    Elbonyolított, villamossági rémálom (a vezetékek belül a szigetelés alatt eloxidálodnak).
    Gyenge minőség, de elég strapa bírók.

    Japán: Vill: 4 és 5 között
    Toyota, Nissan, Suzuki, Subaru, Lexus, Mazda:
    Megbízható, minőségi alkatrészek (sajnos eu előírás, minimum 20% alkatrésznek eu-ból származónak kell lennie)
    (Suzuki elleneségről: Kicsit gyenge karosszéria, de nagyon megbízható, tartja az árát)

    Mitsubishi, Honda: Egy hajszálnyival több meghibásodás...

    Korea: vill: 3 és 4 között
    Kia, Daewo-Chevrolet: Gyakori szervizelés, gyatra összeszerelés a második márkánál...

    Svéd: vill: 4
    Volvo, Saab
    Volvohoz nem nagyon volt szerencsém.
    Saab: Minőség romlás a régebbi modelekhez képest, gyakori motor, turbo meghibásodás, de nagyon biztonságos (volvo is)!

    Cseh: vill:4
    Skoda (vw tag)
    Motor: vw, de a többi általában skoda, olcsó, és jó.

    Manapság egyre több gyár dolgozik együtt: Pl: Nissan: renault motor+alkatrész, Suzuki: opel, Opel: 1,7 isuzu dízel motor stb, olcsóbb azonos alapú modeleket egy változatra tervezni...

Aktív témák