Aktív témák

  • Kicker

    őstag

    válasz Integra #4204 üzenetére

    mivel pont német importőrnél dolgoztam nem keveset igazgatóságon, urambocsá van némi rálátásom az autó értékesítésekre és gyári stratégiákra
    és ilyen összeesküvés elméleteket hogy de azért szart kell gyártani, hogy újat vegyenek


    nem gyártanak szart, de van olyan elem, ami meghibásodhat, és ez csak a x ezer értékesített darab után derül ki, hogy mely alkatrész volt szar az adott típusban. te pl a boscht szidod, de a márkának is megéri a javítása, mert ő is ráteszi a hasznot, illetve a bosch is jól jár mer a halom vacakja elfogy.

    ja és a márka szépen kiad egy modellfrissítést, vagy csak simán x ezer eladott darab után már nem rakják bele a gyakran hibásodó alkatrészt, hanem jót kap.

    azért eladott 100ezer BMW, merci, vw stb-ből megnézném hány darab szar. lehet több szar mint ahány lexus, de nézd meg hány db lexus rohangál az utakon, és hány BMW,
    vw...

Aktív témák