Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- gerner1
Aktív témák
-
-
Füge007
senior tag
válasz
spirit007 #3629 üzenetére
Na ja, de a német tesóknál már akkor is voltak erős verdák. Én 1200 ladával voltam először, nyögve vitte az emelkedőket, de kiment, aki meg megakart az meg megelőzött.
Már nem kell a szerpentinen menni, szerintem 3 embert gond nélkül kivisz a Matiz is. Mint mondtam nem fognak száguldozni, lehet 2 órával később érnek oda, sebaj, kicsit korábban kelnek -
-
Dumb
senior tag
válasz
spirit007 #3126 üzenetére
A legelső ilyen Polos kommentemnél írtam, hogy gumit kell cserélni, mert nem jó, elforog könnyedén 1-ben és 2-ben. + jól kell tudni rajtolni. Fogta már meg a Megane-t, most nem sikerült
A vinnyogás az egyik lényeg az egészben, lehet nem szeretni, de nekem egyfolytában mosolyt csalt az arcomra
Lehet hogy Te nap mint nap olyan autókban utazol amik lelépik ezt, számomra nagy élmény volt, ezért nevettem 4-szer 5-ször
Hobizoli, nem Ő építette, Ő csak megvette. Bov mindenképp kéne rá sztem is, ha lehetséges.
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
spirit007 #3085 üzenetére
mondjuk ebben van igazság, bár te is tudod, ha nincs eredetvizsga, a motorszám bármi lehet, ma már nem igazán érdekli ez egyik rendőrt sem...pedig azt sejtem, hogy a vr6os motor passzol ebbe a motortérbe, a felfogatási pontok megegyeznek motornak váltónak, csak egy másik váltó kell féltengelyekkel, és már mehet is...de igaz, az átalakítási engedély, kpm, meg ilyenek megnehezítette volna a dolgot rendesen...
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
spirit007 #3082 üzenetére
ha gyárilag G-s volt a kocsi, akkor elvben erősebb fékek vannak alatta, ha nem, akkor tényleg közveszélyes...azt nem értem, miért nem volt egyszerűbb egy 2.8as vr6ost belerakni, mit kellett vacakolni a kompresszorral...aminek a hajtása eleve rengeteg energiát emészt fel....
-
dragonfx
veterán
válasz
spirit007 #3017 üzenetére
az igen kicsit durva.
bobsys:
2 első lámpa alapból 100 fölé rúg szerintem...
jó schwarzba talán nem, de a töbivel együtt bőven dupla ár.
Amugy tudoma mai nap után mér drága a bp.iek biztosítása.
Mert centizni kell a parkolással, dugóba mindenki belemászik a másik seggébe, próbálgatva milyne jó a fékje...index, elsőbbségadás az nem létezik, mindneki csak húzza a kormányt azt majd kiköt valahol.....áhh emberek így nem lehet, ez fárasztó dolog ez a fővárosi vezetés....nem is csodálóm nagyobb akockázati tényezőa törésre/kárra, így már érthetőa dolog.
-
lenox
veterán
válasz
spirit007 #3017 üzenetére
Nekem 2 millio volt, amikor megnyomtak a jaguart (bal eleje, motorhazteto, bal elso ajto, tukor, de ment sajat laban, szal semmi komoly baja nem volt, nem is kellett csinalni semmit, csak a kulso cuccokkal), persze nyilvan a szerviz sem hulye, szal motorhaztetot csereltek, meg a futomuvel is hekkeltek valamit, 2 honapig tartott. Mert ugye eloszor meg kell varni, mig a biztosito kijon, megnezi, akkor lehet kinyitni, ha ott is serult valami, akkor ujra kihivni, akkor utana megvarni, mig beleegyeznek, hogy fizetnek erte. Persze nem akartak. 2 het utan felhivom a faszit, hogy mi van mar, mire mondja, nem tudjak elerni az ellenfelet, pedig azt a kocsit is meg akarjak szemlezni. Kb. 5 perc mulva talaltam meg a telefonszamukat az interneten, egybol fel is vettek, mondtak, hogy meg nem nyultak hozza, x helyen meg lehet nezni. Persze ennyi erovel mar meg is javithattak volna, akkor vajon mit szolt volna a kedves biztosito? Na mind1, kiment a faszi, megint eltelt egy het, akkor megint felhivtam, hogy mi van. Azt mondja hogy nem fogadjak el, mert lefenykepeztek, es nem egyezik az ellenfel magassaga meg a serules (egy csik vegig a kocsi oldalan) magassaga. Mondom, az eleg erdekes, miert, mennyi a magassag? Hat a serules 85 cm magasan van. Es a masik kocsin? O...., az is 85 cm.... Mondom akkor mi a faszom nem egyezik? Na jo, akkor egyezik, de akkor meg kell varni, mig az x faszi alairja. Nagy nehezen alairtak, es ez az Allianz volt egyebkent...
Mas kerdes, hogy kicsereltek a bal tukrot (eloszor rendeltek motor nelkulit, aztan ujabb 3 het mulva jott motoros, na ezert adtam el a jaguart, 2 honapig allt a szervizbe, pedig gyakorlatilag 2 nap munka volt vele), es maga a tukor homoru volt. Mondom nekik, hogy jobb lenne, ha visszaraknak az eredeti tukorlapot (az el se tort), mert az sik, sokkal tobb minden latszik benne, es a jobb tukor is olyan, meg kulonben is azt szoktam meg. Erre elkezdtek nekem magyarazni, hogy nincs is olyan tukor. Mondom es akkor a jobb oldalon mi van? Ja, tenyleg... De amit beraktak, az az en eredeti tukrom volt... Persze... Szal lenyeg a lenyeg, Magyarorszagon uj Jaguart ne vegyetek, mert csak egy szerviz van, es azok kocsogok... -
viharhozo
addikt
válasz
spirit007 #3017 üzenetére
Jobbat mondok neked. Eros tiz evvel ezelott egy drabalis Citroen AX-et dongettem (~40 le), amihez anno 380000-ert sikerult hozzajutni. Egyszer hatulrol belemszallt egy Trabant, es a hatso resz kisse megserult. Nem volt veszes, kicsit kalapaltak, lampatesteket csereltek, a vegosszeg 300k lett.
-
Rick4
félisten
válasz
spirit007 #3026 üzenetére
magyarnál is érdemes rendőrt hívni.......volt már olyan, hogy a károkozó elismerte, igen, ő volt, később meg azt mondta, hogy ugyan tényleg volt találkozás a két autóval, de az csak egy kocc volt, sőt, olyat is hallottam, akinél épp nem volt betétlap, de telszámot cseréltek, meg siketek, meg ilyenek, utána letagadta, hogy egyáltalán látták is egymást..........
-
bobsys
veterán
válasz
spirit007 #3017 üzenetére
miaf@sz? nekem mikor lezúzták az elejét akkor nettó 100k volt
és amit javítottak:
bal oldallemez csere, műanyag lökös csere, műanyag első kötény javítás, géptető kalapálás, mindkét lámpa komplett cseréje, a lökös mögötti fém merevítő cseréje, az elemek színre fújása és egy komplett polír az egész autón
én a másik fél biztosítójától a pénzt kértem és megcsináltattam, igaz 3-4 hónap volt míg fizettek, mert külfödi jött nekem -
Kicker
őstag
válasz
spirit007 #1361 üzenetére
na hát akkor elmondom amit ÉN tapasztaltam konkétan ezzel a darabbal...
egy kis előzmény: 2002-ben 1.6-os benzinest vett fater, nem volt vele sok gond, de az pözsós volt, abból a szempontból, hogy a karok kerregtek, egyszer a mutatók leestej ok nélkül összeségében nem volt sokat szervízben és különösebb panasz nem volt.
erre 2005-ben jött ez a bordó HDI, jól össze van rakva, jobban megy mint a benyós, szerintem rakéta... 300NM nyomaték odabasz az 1.4-es 1.6-os benyósoknak/fenn említett 110LE-s 1.6-os 150NM-t adott le.../. ja és a fogyasztásról annyit hogy 60lityko a tank, teli tankkal 1100km megtehető, úgy hogy még nem világít... ez a darab konkrétan nem egy melléktermék... eddig..
ami gusztustalan az a veszprémi szarrágó pözsósok... rohadt banda.
Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- DUNE médialejátszók topicja
- Májusi bemutató, júliusi piacra kerülés, áremelés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6600 , 16GB DDR4 , 250GB NVME , 500GB HDD
- Akciós!! PC , i3 9100 , RTX 2060 , 16 GB DDR4 , 250GB SSD , 500GB HDD
- Dell Precision 5820 WIN 11 kompatibilis munkaállomás, Xeon, W-2155, W2245 többféle, testre szabható
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest