Hirdetés
Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz eddie17 #2468 üzenetére
Arra kell ügyelni, hogy beleférjen a család Másra nem Divotot kérdezd, neki van új swifjte, emg még pár embernek .
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
_Voyage_
aktív tag
válasz eddie17 #35075 üzenetére
Ennyi pénzért Swift, ez egyértelmű.
Más:
Vélemény az S-Max-ról?
Konkrétan ezek lennének a célpontok: [link], [link], [link], [link].
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #35075 üzenetére
hy!
kétszázzőtvené, jót nem kapsz csak jobbat ezt tedd helyre magadban.
olyat keressél ami nem rozsda bogja, és nem folyamatos olaj cserével megy, az hogy az ülés már ki van kopva és karcos a kasztni annyira ne zavarjon.
amúgy ugyan az mint a korabeli golf/vento, csak spanyol csomagolásban.
Golf/Jetta 2 nézzél esetleg, olcsón, fent tartható igénytelen, a fiatalabbakba ugyan az a (szerintem nem túl gazdaságos és jó) 1,8-as központi befecsis motor van már.
1,6-os karbisat ne, sok vele a szívás és zabál is, a legjobb lenne 1,8-as hengerenkénti befecskendezős (GTI), motorosat venni kettesből.
Voyage:ehh nekem annyi egy komplett motorgenerál
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
burasu4
senior tag
-
dízelracer
őstag
válasz eddie17 #39064 üzenetére
A Seat Ibizát lenne a legolcsóbb fenntartani. Olcsó igénytelen autó. Már a bontókban is szép számmal feltűntek úgyhogy fillérekért lehet hozzá kukázni bármit ami éppen kell. A motor szinte tönkretehetetlen, örök mint a nyomorúság. Cserébe ha ívet taposol a padlólemezbe akkor is csak a hangja jön meg, az ereje nem. Ezt még tovább lehet fokozni azzal, hogy benyomod a klímát. Csak nyugodt sofőröknek ajánlom. Nekik viszont jó választás.
A kettes golf már elég öreg. Folyamatosan szerelgetni kéne, hogy mozgásképes maradjon. Gyenge motor + 4 sebességes váltó nem túl jó párosítás. Ha kizárólag csak városban használja az ember akkor még elmegy de városon kívül hangos tőle az autó és sokat is fogyaszthat. Előnye, hogy ehhez a legolcsóbb az alkatrész a felsorolt autók közül.
Volvo 440-t nem ismerem. Ccm-ből kiindulva valószínűleg az a turbódízel motor lehet benne ami a Renault 19-ben és az első generációs Megane-ban is van. Nem lehet rossz szerintem.
Saab-ról nem tudok nyilatkozni.
Mitsubishi Galant minden részletében egy korrekt jó autó de elég drága hozzá a jó minőségű alkatrész.
Hondáról csak annyit tudok, hogy ha elhanyagolják hamar megeszi a rozsda.
-
Kickass
őstag
válasz eddie17 #39064 üzenetére
Na hogy beszakértsek én is
Ezek közül a Civic vagy az Ibiza, igazából Ibizát mondanám de ezzel a konkrét példánnyal az a bajom h eléggé wannabe tuner feelingje van kicsit (pedálok, váltózsák, meg a kipuff is furcsa) + a 159hez bőven adhatsz kilométert, jópont a klíma de jól meg kell nézni motort is meg a váltót (a belsőt azt jól kiglancolták)Saabot meg azt a Mitsut elkerülném, mivel látszik h sok lóvéd nincs az autóra ezeket tankolni + biztosítás elég horror összeg + ha megmurdál rajta valami akkor padló
Volvoról nem tudok mit mondani anno én 460-sokat nézegettem azok közül elég sok rohadt, a 2-es full fapad golf meg vicc kategória ennyiért
-
Manitou
veterán
válasz eddie17 #39064 üzenetére
Ezekből talán a hondát venném, bár látszik, hogy törve volt szerintem(melyik nem ) ,ez a konkrét ibiza valamiért nem szimpatikus
a galant is jó, csak annak a fenntartása kicsit költséges lehet, a golf egy vicc enyiértEnnyi pénz körül kapsz ilyen almerákat is, ezekre ha rendben vannak, nem kell költened
[link]
[link] -
Kickass
őstag
válasz eddie17 #39099 üzenetére
Alfabol ilyen arban en lehet inkabb a boxereket neznem, az se egy igenytelen motor foglalkozni kell vele viszont egy TwinSpark-nal mar egy gyertyacsere is eleg zsebbenyulos dolog, mondjuk en Alfat csak klubtagtol vennek, negyreszuk tudja h gyari Selenia olaj meg a gyari vezerlesszett alap ezeknel az autoknal...
de Ibiza es tarsai ezeknel joval megbizhatobb konstrukcio, es pont amiatt h Alfat altalaban nem eri meg utangyartott alkatreszekkel foltozni, egy Ibizahoz meg joforman sz*rert-h*gyert van alkatresz es a korabeli szinte osszes VW csoportos alkatresz ha mas nem kis faragassal jo hozza ezert szerintem egy igentelenebb kisauto jobb valasztas alacsonyabb jovedelemhez, mert szep az az Alfa de semmit nem fog erni ha csak a garazsban/parkoloban fog allni mert nem lesz penzed javittatni
en meg nezegetnek 4gen Civicekeket is, igaz joreszuket utolerte a tunying mania de azert meg lehet talalni kozepkoruaknal meg nyuggereknel egesz megkimelteket
-
Kickass
őstag
válasz eddie17 #39272 üzenetére
nekem is ez a 60 pacis moci van, legalabb megtanulod hogy kell okosan elozni, es nem azt fogod probalgatni hogy hova fogsz meg beferni
egyebkent meg boven autozhato, nem zabal es ha nagyon akar az ember ezzel is lehet boven szabalyt szegni
nezzetek ala hogy nincs valahol olaj, meg fuleljetek egy probakoron ha valami 'fesulo/surrogo' hangot hallotok erdemes a valto korul is szetnezni
-
saguaro
tag
válasz eddie17 #39268 üzenetére
Ne haragudj, hogy beleszólok, de ennyi pénzért kapsz vagy ilyen időset, klímával, vagy akár fiatalabbat is klímával. Anélkül meg bűn autót venni.
[link], [link], [link]
Ezek szerintem sokkal komolyabb, jobb autók, mint egy Ibiza.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
saguaro
tag
válasz eddie17 #39281 üzenetére
Badarság.
Egy japán, Nissan, Mazda, Toyota, Honda, stb, ezerszer megbízhatóbb, mint egy spanyol Seat Ibiza. Drága ugyan az alkatrész, viszont nem romlik el. Ibizához olcsó az alkatrész, de el is romlik.
Klímával meg csak annyival több a rizikófaktor, mint egy ennyi idős autónál bármivel.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
zoo8800
veterán
válasz eddie17 #39270 üzenetére
Ismerem ezt a ménest, 7 éve ilyennel zúzok
Kell neki a lendület. Egy másik, 97 lovas 1,4-essel összehasonlítva annyiban más, hogy ez felül sem megy, míg a 16 szelepes gépek 5-6000 környékén már húznak rendesen. Ez nem
A moci egyébként élénk a maga módján, a gázt késlekedés nélkül veszi. Az összes magyar autópálya-emelkedőn tartható a 130.Ja, ezzel nehéz lefulladni, már 900-1000 rpm környékén is van használható ereje egy elinduláshoz.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
saguaro
tag
válasz eddie17 #39292 üzenetére
Én is most ennyiért fogok venni egy autót, páromnak és nekem, mivel nem szívesen hagyom pesten bárhol letéve a Passatot.
Én valami Nissan Primera-ban gondolkozok, 1.6-os, vagy max 2 literes, benzines, klímás, ha patent állapotban van, és el volt rajta minden szükséges csere végezve, kopó alkatrészek főleg, akkor sok baj nem lehet.
Esetleg 1-es vagy 2-es Golf jöhet szóba, de klímásat nem nagyon találtam, 3-as Golf szintén benne van a pakliban, esetleg ilyen 323-as Mazda, Opelből F Astra, Ford Escort.
Nagyjából ezek azok, amik viszonylag megbízhatóak, illetve olcsó az alkatrész, ha elromlik, könnyen pótolható.2 ember mondta, hogy jó az a Seat, mindkettőnek Seat van, ezzel a motorral.
Érdekes... Más nem ezt mondja.[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #39356 üzenetére
2-es-ből 1,6 TD, ha mész évi 20e km-t vagy van okos gáz olaj akkor jó.
viszont én még mindig maradnék német fronton
Zewa:nagyából GTI felszereltség, valamikor 75le volt
picit megtekergetve egész jól szedi a lábát, jól fogyaszt, elnyühetetlen.
ami meg tud rajta a pusztulni az a turbo (meg esetleg gátas szokott lenni úgy 400e km utána ha 1-2x megforralták a HF)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #39361 üzenetére
számold ki hogy megéri e
meg ez attól is függ hogy ki mit pártól, ha pártól valamit, nekem hiányzik az hogy kiforgathassam 4000 fölé pl a hangja meg....
egy benzinesnél pont egy turbonyival kevesebb a hiba forrás ennyi.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #39366 üzenetére
hát eddig az első és a harmadik.
viszont 4 gangos váltó és a karbis motor nem túl nagy előny, és az 1,3-ason a téglából itélve szar a kézi
viszont a PN motorkodos (70le-s) 1,6-osokat kerüld jó messzire az azokon lévő ECO karbi egy fos, akkor inkább a sima mezei karbis 75le-s
viszont ha ehhez az árhoz hozzá tudsz rakni egy picit akkor azért már nagyobb a választék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #39518 üzenetére
kettes góóff kettes góófff
annyival viszont számolj hogy egy 3-ast drágább még fent tartani mint egy kettest.
viszont annak vagy csinálva voltak a küszebei (ami ha jó munka akkor nem gond) vagy fel akadtak vele és leszaggatták a műanyag borítást.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nagyúr
válasz eddie17 #40113 üzenetére
A legelső szériásat asszem '93-as. Most utánanéztem és igazad van az már valóban F-es Astra. Én azt hittem A szériával kezdődött.
Céges autó volt és 70k-ba került. Komolyabb munka annyi volt vele hogy a tankot ki kellett cserélni mert már elkezdett rohadni. De teljesen működőképes a saját szememmel láttam. Meg nem mondtam volna hogy ennyibe került csak.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
neduddki
nagyúr
válasz eddie17 #43898 üzenetére
HI!
parancsojjj valogatasi lista, mi a szinpatico?
1527ccm-es ax jaccik? /megnyilik az eg es lesujjtanak Jupiter villamai: citroenyt ajanlaiottam:- )))/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rick4
félisten
válasz eddie17 #43898 üzenetére
Egy alternatíva van, és annak LPG a neve. Mivel az új kocsidat át kell írni, érdemesebb az átírás helyett azt a pénzt rögtön a gázba beledobni. Onnantól a gép kevesebbet kér a pénztárcából, mint egy dízel. Ha karbis a motor, akkor 100 ezres körül megvan az átalakítás, egy másikat névre írni meg saccra 50 rugó. Azt már nem számolom, hogy hozzá is kell az új kocsihoz nyúlni, de általában így szokott lenni. Én inkább tennék az átíráshoz még 50-et, hogy gázos kocsim legyen... Anno még sok sok évvel ezelőtt volt egy 100-as audim, 1.8-as benzin gázos. 9 liter gázt kért fele város fele országúton, de mivel 3 naponta jártam Szerbiába, mindig ott tankoltam, 25 dinár volt 1 liter gáz, 85Ft volt literje.. Fájt is, mikor itthon kellett 140-ért tankolni..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Zewa
senior tag
válasz eddie17 #43912 üzenetére
Mennyit használod a vasat egy évben? Ne óckodj tőle szerintem mert elég biztonságos és kiforrott technikáról van már szó. Kis ovlasással meg is bizonyosodhatsz róla.
Az sem olyan eszélyes összeg.Ha nem tévedek elég szép összeget költöttél már a vasra, nem?
Esetleg írhatnál róla blogot is ha gondolod.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Rick4
félisten
válasz eddie17 #43912 üzenetére
Mondjuk nekünk, gázosoknak az a jó, míg ti, ódzkodók, sokan vagytok... Bár már szinte mindenhol 1 hónapra tudnak csak gázbeszerelésre időpontot adni, addig meg dupla pénzért lehet pulykakakasért menni Debrecenbe..
Ha a kocsi teljesen rendben van, 100-ért tetess bele egy gázcuccot. A havernak is volt 1.5-os 2-ese, neki 7 liter gázt evett, bár nem ütötte-vágta. Az most kemény 1500Ft, 4 liter benzin, vagy 4.5 liter dízel ára. Hol lenne alternatíva egy dízel, mikor az se eszik kevesebbet?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Aktív témák
Hirdetés
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
- Samsung C43J890DKU Super Ultrawide Gamer Monitor! 43"/3840 x 1200/120hz/PbP/Type-C/KVM/Machez is!
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1165G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest