Hirdetés
Aktív témák
-
viharhozo
addikt
válasz AMD Power #23320 üzenetére
Alkatreszekrol lovesem sincs, de a Bardiauto/Unix biztos tudja. A 2.0-as HDI faszan ment a C5-ben, a legtomegmeron kivul mashoz nem kellett nyulni, de eleg necces, h nem 11x k km van a Xsaraban sem.
Az en Xsaram 100k kilometert elment majdnem hibatlanul (csak az ablakemelo adta meg magat elobb), aztan jottek a meglepik.
A valtoban elkopott egy elkophatatlankent deklaralt csapagy. Mar reg nem volt garis, ezert autoszereloknel probalkoztam, de egyik se volt hajlando megcsinalni, mert atomjaira kellett volna bontani a motort, es abbol tobbet nem lesz auto. A markaszerviz horrorpenzert, ket het alatt megcsinalta (allitasuk szerint a csapagyat a gyarbol kellett elhozni, mert az europai elosztoraktarban sem volt.
A masik aranyos (es mint utobb kiderult, megoldhatatlan) jelenseg az auto teljesen random nem-indulasa volt. Csereltem akkumulatort, sarukat, vegul oninditot is, megis maradt. Ennek kapcsan egyebkent tobb felejthetetlen elmennyel is gazdagabb lettem, lehet, h ez ficsor.
Vegul a motorvezerlo elektronika mondta be az unalmast, ennek csereje tobbe kerult volna, mint az auto akkori erteke, ezert osszefoltoztattam es eladtam a picsaba.
Szoval hasznaltan csak ugy szabad megvenni, h mesz vele par kilometert, beviszed egy markaszervizbe, es nyomtatatsz hibalistat. Ha nincs rajta semmi jelentos, akkor el lehet rajta gondolkodni.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest