- Kalacskepu: Elrontott Radeon X1950 Pro megjavítása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- kreténtehén: Gazdit keresünk
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X AIDA64, és PCMark 10 Benchmarkokban mérve
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Aktív témák
-
tocsa
senior tag
Hi!
Pogacsa wrote:
''coder - üti a kódot, bitvadász. alapvetően kész terv alapján csinálja a dolgát
informatikus - úgy mindenből egy kicsi, alapvetően mérnök. rendszereket tervez.
programozó matematikus - önállőan is képes programozni
programtervező matematikus - na ez az aki tervez''
Namost miután igy tisztáztuk a hierarchiát, hadd áruljam el, hogy a végzettségem ''Mérnök Informatikus'' (BME). Alapvetően mérnök vagyok. Nem vagyok se programozó matematikus, se programtervező matematikus, de képzeld: képes vagyok önállóan is programozni. Ez alatt azt értem, amit szerintem te is. _Én_ vagyok aki _tervezek_, át kell lássam a dolgokat, gondolkodást és kognitív kombinációs készséget igénylő feladatokat is megoldok (úgy vélem).
Csak ennyit gondoltam mondani. Lehet, hogy kicsit túl felszívtam magam, de szerintem egy kicsit magas lovon ülsz. Módosítsd egy kicsit azt a hierarchiát.
Üdv!
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3328, 94% Akkumulátor
- Dell P3424WE monitor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3326, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3327, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3323
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással