- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: MS Office365 Linuxon
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- droidic: Így beszélhetsz élő emberrel EA supportban
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
tocsa
senior tag
Hi!
Pogacsa wrote:
''coder - üti a kódot, bitvadász. alapvetően kész terv alapján csinálja a dolgát
informatikus - úgy mindenből egy kicsi, alapvetően mérnök. rendszereket tervez.
programozó matematikus - önállőan is képes programozni
programtervező matematikus - na ez az aki tervez''
Namost miután igy tisztáztuk a hierarchiát, hadd áruljam el, hogy a végzettségem ''Mérnök Informatikus'' (BME). Alapvetően mérnök vagyok. Nem vagyok se programozó matematikus, se programtervező matematikus, de képzeld: képes vagyok önállóan is programozni. Ez alatt azt értem, amit szerintem te is. _Én_ vagyok aki _tervezek_, át kell lássam a dolgokat, gondolkodást és kognitív kombinációs készséget igénylő feladatokat is megoldok (úgy vélem).
Csak ennyit gondoltam mondani. Lehet, hogy kicsit túl felszívtam magam, de szerintem egy kicsit magas lovon ülsz. Módosítsd egy kicsit azt a hierarchiát.
Üdv!
Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Változik az internet, pénzt csinálhatnak a weboldalak az AI miatt
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Goddess of Victory: Nikke
- Netfone
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s