- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- MasterDeeJay: SATA to SAS adapter
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Linux kezdőknek - érdemes beleolvasni, mielőtt kérdezel
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoltán
őstag
válasz
sh4d0w #22089 üzenetére
Szia,
nem érzem jogosnak ezt a kioktató hangnemet. Ugyan nem copyztam be az egész readme-t, de feltételes módban fogalmaz több ponton is, tehát egyáltalán nem volt egyértelmű, hogy mindenképpen fordítani is kell, nem csak telepíteni, főleg, hogy direkt azt a file-t töltöttem le az 5 közül, aminek a neve nem utalt arra, hogy ez a forrás, tehát jogosan gondolhattam, hogy már le van fordítva. Ugyan linux témában kezdő vagyok, de hobbi szintem programozgatok, igaz főleg csak PHP -ben. De ettől függetlenül mint az fent látszik kipróbáltam a fordítást is, de sajnos még két nálam tapasztaltabb linuxos fórumozó segítségével sem ment, végül LógaGéza egy teljesen más irányú javaslata segítet, amit megköszöntem és most mindenki boldog.
Azt hiszem ha nem állna távol tőlem a főleg windows környezetben tenyésző "mindenre csak kattintunk elolvasás helyett" mentalitás, akkor nem menekülnék arról a platformról és nem szenvednék egy olyan rendszerrel amire -legyünk őszinték- máig nem volt senki képes írni egy működő hangkari drivert. Mielőtt megírnád, hogy nálad elsőre ment, kérlek googliz rá, több ezer topikot találsz "miért nem megy a Pulse, miért nem menti el a beállításokat az Alsa, miért nem megy a mikorfon, miért nem megy a skype Ubuntu/Mint/etc alatt" témában. De nem szándékozom feladni, főleg, hogy jelenleg végre minden majdnem tökéletes, részben épp ezen fórumnak köszönhetően.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés