- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
Új hozzászólás Aktív témák
-
bedanobert
csendes tag
szía bocsi a zavarásért kezdő vagyok s olvasgattam látom azért te benne vagy ebbe a dologba!nos van egy h.dvdm kiszettem a kijelzőt és a fóliaréteget leszettem róla!1 réteg volt és eltüntt a kép de ha a leszedettt darabot eléteszem akkor látom!igen tudom hiába nem látom attól még van kép!de így már nemtudom használni igaz?mert ez a réteg cafatokba jött le és enélkül használhatattlan igaz?vagy lehet eszt pótolni?hol lehetne ilyet kapni?rem tuttok segíteni?+kösszöném
-
bedanobert
csendes tag
szía bocsi a zavarásért kezdő vagyok s olvasgattam látom azért te benne vagy ebbe a dologba!nos van egy h.dvdm kiszettem a kijelzőt és a fóliaréteget leszettem róla!1 réteg volt és eltüntt a kép de ha a leszedettt darabot eléteszem akkor látom!igen tudom hiába nem látom attól még van kép!de így már nemtudom használni igaz?mert ez a réteg cafatokba jött le és enélkül használhatattlan igaz?vagy lehet eszt pótolni?hol lehetne ilyet kapni?rem tuttok segíteni?+kösszöném
-
csapos2
addikt
Akkor elegendő lesz a polár fólia.
Abban esetleg tudnál segíteni, hogy megnéznéd, melyik lehet a legalkalmasabb? [link] Nem igazán értek angolul, és az értékeket sem értem mi micsoda.
MOD: Akkor, ha a kettes panel hátsó polár rétegét leszedem, normálisan is oda tudom majd rakni? Szuper.
[Szerkesztve] -
csapos2
addikt
Ez a színszűrő, feladja nekem a leckét.