- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Hány éves a kocsid?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Eclipseman #2207 üzenetére
2015os sportage 8x e km, ebből 30at helyi járatban tett meg. Nulla hiba, nem látható olajfogyi.
Az ujabbik az 2018as,33ekm,egyelőre hasonló, de ez néha lát orszagutat, V pályát. -
kisza25
félisten
válasz
Eclipseman #2207 üzenetére
Édesapám nak carens van 1,6 gdi, most lesz 3 éves 35ekm azzal még nincsen gond, sokat használja rövid távokra
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
vlevi
nagyúr
válasz
Eclipseman #2129 üzenetére
A CVVT a régebbi konstrukció, változó szelepvezérlés, de az is egy élhető motor, nekem a 2007-es Ceedben az van, alacsonyabb fordulaton valamivel rugalmasabb, mint egy átlagos 16 szelepes 1.4 benzines.
A GDI közvetlen befecskendezéses, szívó benzinmotor. Az mindegyik gyártónál hajlmaosabb a koxosodásra, a technológiából adódan. -
andyTM
őstag
válasz
Eclipseman #2129 üzenetére
A cvvt az változó szelepvezérlést jelent, a gdi sima szívó motor. Szerintem az euro besorolás miatt nem akartak fejleszteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- PR-Telecom
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby elektronika
- Importvám az USA-tól, trösztellenes eljárás Kínától
- Trollok komolyan
- Megemelte az új GeForce-ok árazását az ASUS és az MSI
- Akciókamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest