Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csubuka

    addikt

    válasz [CS]Blade2 #7542 üzenetére

    Köszönöm szépen!

    Jogos, C2-t én sem nagyon találtam ami hozná ami kell :DA 0W20-ból meg nem célszerű engedni akkor városi használat esetében :D

    Mondjuk a "tréfás" tényleg az, hogy a márkaszervízben kérdés nélkül nyomták az 5W30-at, nem kérdeztek, hogy pályázás lesz-e (aztán rájuk lett szólva és figyeltek jobban meg lehet a belsős gyári ajánlás is módosult, finomodott az évek haladtával) :D Aztán alig, úgysem lehet az 1.2-es ötsebissel értelmesen, kényelmesen hosszútávon pályázni mert szétver az ideg a hangtól... ha ilyen kell másik kocsit viszünk, ez ilyen városi. Arra tök jó. Persze ha lenne utángyártott módosított áttételes 5. sebességhez tartozó váltó fogaskerék lehet élhetőbb pályázós autó lenne... aztán lehet lesz majd előbb utóbb. 100k km-nél úgyis legkésőbb sebváltó olajcsere kell(gondolom én legalábbis...?),ha addig lesz ilyen opció lehet megejtjük :D Gari nem lesz már akkor rajta amennyit használva van. (7 év lemegy és 50k van benne)

    Sajnos a 6 sebis váltónak fotóról elég más a csavar kiosztása, lehet tévedek persze...

    #7544 szimi57:
    Köszi, ez tök megnyugtató, szuper. Az aggodalmaimat az is eloszlatta, hogy amúgy 2017/18-ban is már az API SM meg ILSAC GF4 idejében (kocsi gyári ajánlás az is) is a 2.6-os HTHS érték volt a minimum követelmény. Tehát a C5 ezen értéke nem kéne meglepő legyen a motor számára, hiszen a tervezők úgy specifikálták az olajat, hogy ezen limit már jelen volt akkor is, hiába a C5 olajak épp csak megjelentek volna kb...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés