Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ParmaBoy

    kezdő

    válasz Dare2Live #7138 üzenetére

    Lejár az operatív lízing, ezeket így kötöttem, egyszerűbb, ha nem saját, törik/amortizálják a kollégák, előny a teljeskörű szervíz (cserekocsival)+fix besorolású kgfb+casco.
    3 évről hosszabbítottam őket 4 évre, de tovább nem akarom húzni, a sok egyenlet közül az egyik: a cseréjének 2028-ban le kell járnia, addig tart az a projektidőszak, amihez kell ez az 5 autó. Tehát 2025 elején már nem hosszabbítok tovább, mert a kövi adag így is 3 évre fog bemenni. 5 éves kora fölé pedig nem enged kocsit flottakezelő (vagy 200k. és ez általános, nem az adott szolgáltatóra gondolok)

    Több flottakezelővel is kapcsolatban állok, majd kérek ajánlatokat, bár szerencsére ezekben (flottakezelő választás, autókonfigurálás stb.) teljen szabad kezet kaptam a vezérigtől már jó pár éve (lassan évtizede).
    Ami amúgy néha rémisztő, hogy a flottakezelők key accuntjai mennyire nincsenek képben sem az autóiparral, sem az autókkal, amikor bedobom, h szükség van valamire az adott célra, mit ajánl, akkor ott elfogy a tudomány. Pedig nem kicsi, 1 autós cég vagyunk, mégis nekem kell gondolkozni mindenben, ők a kész autót beteszik a saját excelbe, lekérik a fixált kereskedőtől a flottakedvezményt és ennyi. kb adminisztrátori munka.
    Volt, hogy a rendkívül csinos /multinál dolgozó/ értékesítő hölgy, amikor bekértem 36hó/210k km-re ötletet, hogy területi képviselőnek kell, akkor az ezres ecobost focus és a 62-es akksis leaf jutott eszébe. Mert hogy a kicsi motor keveset eszik, látja a lapon (gondolom wltp), illetve az elektromosnál nincs üa költség, jó lesz a tco (az, hogy mibűű lesz az áram, az mindegy), meg, hogy szép zöld a logónk, biztos jól mutat a zöld kocsi.

    Na de, befejezem az OFF-ot.

  • tboy93

    nagyúr

    válasz Dare2Live #7138 üzenetére

    Gondolom belekerül a megfelelő mennyiségű méter, utána meg isntant csere :) Lízingnél gyakran van az úgy.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés