Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Mármint a többnapos versenyekre
Úgy nézem márciusra fogok újra előfizetni az eurosport playerre. idén jó nagy f*szok voltak, leakarták vonni az éves díjat a kártyámról, nem volt rajta pénz, raktam rá de nem akarták levonni. irtam ügyfélszolgálatnak, hogy levonhatják, erre az volt a válasz h megszűnt az éves díj, fizessek havit. De mondom ha lett volna pénz 3 napja akkor levontátok nincs miről beszélni... Dede, fizessek csak havit. Jól felboaszantottak. Úgyh októberben lemondtam a havit és márciusban újra kezdem, igy kb ugyanannyit fizetek mintha még fizethetném az éves dijat, csak az évvégi elszámolásban nem leszek ott
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Kell a változatosság. Másrészt Giro nagyon fekszik neki, több "expert" is abbéli kivánságát fejezte ki, hogy inkább ott induljon.
Másrészt Ayusonak régóta igérgetnek egy kapitányságot a touron, most akkor az is meg lesz.
Bár nagyon szivesen látnám hogy megpróbálja a giro-tour duplát, de nem csak ő hanem Jonas is! Az lenne csak az igazi csemege.
Másrészt, kit fog indítani Visma Pogi ellen a Giron? Borának ott van Hindley, ineos viszi GThomast, UAE ugye Pogit. Visma: Cian, Jörgenson, Kuss? Wout nem lesz GC az tuti, senki sem veheti fel a versenyt 80 kilósan a 60 kilós climberekkel, Rogla már nincs, Jonas meg valszeg nem vállalja be a giro-tour duplát.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
-
Mezga Aladár
veterán
Kövezzetek meg de ez az UAE tour egy semmi.
Nagy kib&szott sivatag sok homokkal. Szint csak minimális.
Ez csak a UAE Team Emirates kötelező versenye a szponzor felé.[ Szerkesztve ]
11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
avl
senior tag
rengeteg esélyesjelölt vagy komoly van
nem sorrend, ahogy eszembe jut:
- Pogi, Wellens
- Kwiatko, G, Pidcock
- Valter, Kuss, Laporte
- Mohoric
- Madouas
- Bardet
- Carapaz, Powless, Healy
- EEtvelt, Van Gils
- Skujins, Theuns
- Asgreen, Alaphilippe
- Kämna, Higuita, Martineza fentiek egyike sem lenne meglepetes (akár a teljes dobogo belölük)
es persze meglepetes is lehetszinte kizart, hogy közülük senkinek nem lesz pechje, rosszkor technikai gondja, ...
-
avl
senior tag
persze, nem mondom, hogy Valter A. gyengebb naluk
...en nem lepödnék meg, ha epp Pidcock is elötte végezne, de azon sem, ha Pidcock vegig sem mennea fentiek egyike se lenne nekem meglepetes, persze az elmult idökben mutatott formajuk nem egyforma, de ma ma van
pl. Asgreen, Alaphilippe eddig nem sokat mutatott (ezt lehet gyengebbnek is gondolni, meg annak is, hogy ideje összeszedni magukat [lasd Lefevre dumái :-) nagyobb a motivacio, az "éhség" ],
Valter A., Wellens, Eetvelt, Dani Martinez, Healy, Skujins, stb. meg már igen, ezt is lehet igy ertelmezni: elfaradtak, "jollaktak" :-) vs. most jo a forma
...de ma ma van, "Tagesform", aprobb megfazasok, nem jol alvás, ...
+ az aktualis objektiv körülmenyek kedvelesenek merteke: ki szereti az azott murvafélét, ki mennyier ügyes benne, ki szereti inkabb a hüvös-nedvesetezért is izgi (csak azt nem szeretem, ha pech dönti el)
...es ne feledkezzünk meg a nöiröl sem, pl. elötte vagy ~290 napja nem nyert (mütét stb.) M.Vos mult hetvegen szökesben 3 SD Works-össel, 2 Trek-essel ...es Marianne nyert
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
nem ment utána senki, valószínűleg azt gondolják, hogy ha innen megcsinálja, akkor gratulálnak neki.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
-
.LnB
titán
Láttunk már csúnyábbat. Sőt, az extrémek közül, még ez szerintem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
senior tag
Vinge nem ment tul nagy idöt:
https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2024/stage-1/livekivancsi vagyok Sheffield, Ganna mit mennek
update:
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Ezen a Jonas dolgon már gondolkodtam. Mert még a háttérképemen is úgy néz ki, mint aki esni akar: [link] Cserébe meg például lefele elég jól megy általában. Amihez mégis csak kell a bringa kezelés. De egyébként igen, igazad van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Persze, ez poén is már vele kapcsolatban, hogy nem tud elengedett kézzel tekerni.
De hát mit számít nem?
És akkor itt a másik véglet: [link]„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Én mindig csíptem. Meg egyébként se utálok nagyon senkit. A mostani mezőnyből is max Gaudu, Vlasov, Jasper Philipsen akik nem a kedvenceim.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Nem egyről beszéltek. Ő Remco-ról írt, ő esett akkor hatalmasat lefele. És Remco még sose indult TdF-on.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
senior tag
ezt ismered ?
In his book, Sagan wrote that as they came off a cobbled sector, “I could immediately feel something was wrong. I looked down. Shit. My stem and handlebars were pointing north-west and my bike was going north. They were out by about 30 degrees.”
Guessing that the stem bolt had come loose, Sagan believed he risked crashing on the next sector should the handlebars swing round more, while the narrowness of the road plus the groups of riders behind meant there was no chance of his team car reaching him for the time being. Nor was taking a neutral service bike an option, since the time taken to swap over and remount would effectively end his challenge.
“Shit shit shit. I can’t let anyone know,” Sagan wrote. “If word gets back to the chasers, it’ll be all the boost they need. If these two realise, they’ll either drop me or give up. Neither looks good. But I won’t be able to chase, to corner, to stand up, to sprint … what to do?”
The only solution, Sagan realised, was to try and straighten it himself but obviously while riding, there was no way of holding the wheel steady while he tried to make the adjustment, which is when the idea came to him of using Wallays’ rear wheel to do the job for him.
“Now, if I were to touch his wheel unexpectedly in this situation, I would almost certainly crash and he would be fortunate not to. But planning it? That would be different, right? A quicck sharp tap, straighten the bars up, and off we go like nothing had ever happened. Right?”
The first attempt didn’t work and drew a “Godverdomme!” [Goddamni!] from Walllays, and Sagan – whose apology drew a shrug from the Belgian – deciding he hadn’t hit his rival’s wheel hard enough. So he did it again. Three times in rapid succession.
“Bang! Bang! Bang!”
“What the fuck Sagan? What are you fucking doing?” demanded Wallays.
“’Oh man, sorry, just tired, sorry, it’s okay,” Sagan replied.
“There’s no friendly shrug this time, just a stream of under-his-breath invective and total confusion,” wrote Sagan. “Poor guy; 200 kilometres at the front of the world’s biggest one-day bike race and now some idiot is pranking him. This is a man at the end of his tether.
“Worse than that, it didn’t work. Shall I get off? Twist it straight? Ask the other two if they happen to be carrying Allen keys and try not to get a Lottoi-mitted punch in the face?”
Fortunately for Sagan, the cavalry arrived in the shape of his Bora Hansgrohe team car with sports director Jan Valach, who said, “Going good, Peter. Need a drink, some food?”
“Got a four-millimetre Allen key, Jan?” was the reply.
“Everyone loves a four,” Sagan wrote in his book. “It’s the one you get free with Ikea furniture. A minute later and we’re back in the game.”
The unfortunate Wallays would be dropped shortly afterwards, eventually finishing 14th, more tjhan two and a half minutes after Sagan had beaten a spent Dillier in the sprint on the velodrome track in Roubaix.
Belgian newspaper Het Nieuwsblad (link is external) reports that it was only on the Wednesday following the race that Wallays learnt the real reason why Sagan had repeatly bashed his wheel.
“I received a message from my team-mate Marcel Sieberg,” he said. “He asked me if the story was correct that he had heard from his compatriot Marcus Burghardt [a team-mate of Sagan’s]. I said, ‘Yes, Sagan touched my rear wheel at least five times. It was super-ambitious.”
Jelllys continued: “I threw a lot of West Flanders curses at Sagan, but he didn’t give a damn. I told Sieberg, ‘What an idiot he is!’ I’d never dare do that. I’d have ridden to the finish [with the handlebars] askew, because it was particularly dangerous for him.
“In his book he says he will apoligise, but he hasn’t done that yet. I’ll talk to him next year about it,” he added. -
.LnB
titán
Az időfutam miatt. Azzal meg nem volt mit tenni, ha leesett nekik az eső a végére.
#208Vismajor01
Igen, elég gyengusz volt. Pedig az útvonal alkalmas lett volna egy kis versenyre. Rogla nem törte magát túlzottan. Az mondjuk érthető is. De a többiek sem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ez kemény. Mit tippelünk? 2évet? Mire le fogják uralni a mezőnyt, azzal a mérhetetlen pénzzel?
Ez biztos egyébként? Sehol nem találom a hírt.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Én is így gondolom. Azért írtam be a top3-at is, mert ha elindul a Giro-n, talán beférhet, egy kis szerencsével. De elvileg Vueltára megy idén, és nem Giro-ra vagy TdF-re. Ahhoz meg nagyon korai ez a jó forma.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Rendesen letette a wattokat az aszfaltra. Pedig Hindley és Ayuso is szépet ment.
Amúgy az a Paris Nizza elég gyenge verseny idén. Valahogy a Tirreno-t jobb nézni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Pogi segítésére tökéletes lesz ez a csapat. Más nagyon nem számít. Max idén nem nyerik meg a csapatversenyt. Hegyi segítőkben, szerintem erősebbek bárkinél. Persze attól függ, hogy kit visznek majd Giro-ra és Tour-ra segíteni. De ha még egy Ayuso és Del Toro is Pogit fogja segíteni, az iszonyat durva lesz.
Rogla nem néz ki túl bíztatóan. Ahhoz képest, hogy várjuk itt minden idők legerősebb Tour de France rajtlistáját.. Rogla eléggé kérdéses, Pogi vélhetően egy Giro-val a lábában érkezik, Remco nem tűnik olyan erősnek mint tavaly. És akkor ott van Jonas. Ha most indulna a TdF, nem lenne túl izgi. De még sok idő van. Legyenek mindannyian egészségesek addig, az a lényeg.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Szerintem egy UAE keret erősebb lehet.
Pogi
Yates
Soler
Ayuso
Del Toro
McNulty
Wellens
AlmeidaÉs Ati nem fog TdF-et menni.
A Visma-nak kellene vinnie Jorgenson-t és Uijtdebroeks-öt is szerintem. Ők Kuss után talán a leghasznosabb segítők lennének.
De ezek ilyen szupercsapat felállások. Kétlem, hogy így indulna akár az UAE is, ahogy írtam. Ezek csak képzelgések.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Az megvan, hogy Ayuso második lett a Tirreno-n?
Itt nem azt kell nézni, hogy ki tud megnyerni egy egyhetest, vagy bármilyen versenyt. Hanem azt, hogy hogyan megy hegyre, és stabilan tud magas wattot produkálni egy adott ideig. Szóval, mennyire tudja segíteni majd Pogi-t. Szerintem hegyen jobb segítség lenne az általam vázolt UAE csapat.
De még egyszer leírom. Kizárt, hogy az a csapat legyen TdF-en. Főleg azért is mert el kell őket osztani két grand tour-ra.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mezga Aladár
veterán
Akkor nem hallottál róla.
Vannak kulcs/cél versenyek és az arra való felkészülést jelenti.
Az, hogy most hogy megy valaki, az csak neki és a stábjának ad valós infót."A maximális teljesítmény azonban nem tartható fent hosszútávon, ezért fontos a tervezés."
[ Szerkesztve ]
11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
.LnB
titán
Nem mertem leírni, pedig gondoltam rá én is. De Pogi ellen fogadni?!
Abban reménykedek, hogy nem teszik dög unalommá az egész versenyt. Mert 10:00-től lesz közvetítés a tévében. (Bár ha jó idő lesz, akkor még tekerni fogok remélhetőleg)„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen