- 3060Ti EGPU over USB4 vs PC teszt
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
Wyll
őstag
A PNG-ben minden pixelnek van egy 8bit-es alpha azaz átlátszósági csatornája is (a hagyományos 3db 8bites R, G, B csatornákon túl). Ezzel minden pixelnek 256 fokozatban lehet szabályozni, hogy mennyire legyen átlátszó.
A GIF pixelei ennél butábbak: bár ezek is lehetnek átlátszóak, de csak vagy teljesen, vagy semennyire. GIF-ben tehát nincs félig átlátszó pixel.
Ebből következik, hogy a PNG→GIF konverziónál meg kell határozni valahogy, hogy a PNG féligátlátszó pixelei (amik tipikusan az alakzat széleinél vannak), azok a GIF-ben teljesen átlátszóak legyenek, vagy nem, és ha nem, akkor milyen legyen a színük.
Utóbbi azért jó kérdés, mert a PNG kép, pont az átlátszó pixeleinek következtében bármilyen háttér előtt jól mutat, az átlátszó pixelek színe ugyanis keveredik az aktuális háttér színével. Viszont a PNG-ből készült GIF széle nem tud keveredni a hátterével, mivel ugye nincsenek átlátszó pixelei. Ezért őt eleve úgy kell elkészíteni, hogy még PNG korában a leendő háttér elé tesszük, és a szélső pixelek így kialakuló keverék színe lesz a GIF átlátszatlan színe. Na ez a mattítás. Vagyis, hogy milyen háttérre optimalizálom/milyen háttér előtt fog szépen kinézni a GIF/milyen háttérszínnel keverem össze az átlátszó pixeleket.Sima PNG, mindenhol jól néz ki:
A fórum színére mattított GIF, PH-n meg GP-on jól néz ki, de MA-n már látszik a turpisság, ITC-n már szar, LO-n meg már borzalmas:
Fehérre mattított GIF, csak fehér háttér előtt mutatna jól:
Jó kérdés ezek után, hogy miért kell GIF-et használni, miért nem jó a PNG. Nos az az érv szólt a GIF mellett, hogy a PNG-nek 2-3x akkora a mérete.
Persze lehetne vitatkozni vele, hogy megéri-e a sok szívást.[ Szerkesztve ]
-
Wyll
őstag
Esküszöm nem szivatás, de most meg már túl erősek a kalapkövonalak
Azok rendben voltak az előbb, csak a többi is legyen ezzel összhangban. (jó is lett, csak a kalapkörvonalat én visszavenném olyanra, mint az előzőn volt)
Amúgy ez már szőrözés, mert így is klafa, de tök jó, hogy meg tudod csinálni, és akkor már miért ne legyen tökéletes
A fűszál körvonallal nem működik? Így elüt kicsit a többitől..
[ Szerkesztve ]
-
Tipp: A szemnél elég, ha csak felül van meghúzva a körvonal, ha alulra is berajzolod, akkor valóban olyan, mintha ki lenne kenve szemceruzával. A felső szempillák dúsabbak, markánsabb vonaluk van, mint az alsóknak, így kis méretben is jobban látszanak. Csinálok majd egy blogocskát a szerkesztés folyamatáról, de nem tudom mikor...
-
Wyll
őstag
Ha már tudod forgatni a fejét, miért felfele néz, miért nem előre?
Ami nekem még szemet szúr, hogy a kalap körvonalai okék, viszont ehhez képest a fej, nyak körvonalai kicsit vérszegények. A belső kontúrokat is nézd át ilyen szempontból. Továbbá a hajának pl. egyáltalán nincs körvonala, sem az arc felől, sem a kalap felől.
Meg a fűszálnak is kéne valami körvonalféleség, ha meg lehet úgy csinálni, hogy ne legyen túl vastag.
Részemről "csak" ennyiAmúgy az Arcképellenőrzővel meg tudod nézni, hogy milyen lenne feltöltve.
(Vagy én pl. eleve egy ph!-s háttér előtt csinálom őket - rajta pár avatarral, hogy egyből méretezni is lehessen a többihez -, az még gyorsabb úgy.)[ Szerkesztve ]
-
Igen, az irány jó, szép rajzos. A tükrözéssel az a gond, hogy akkor kifelé néz a szeme, tehát azt is át kell rajzolni.
A fejtartás is fura lesz ettől, tehát a fejét is el lehetne forgatni (lefelé bólint).
Példa:Egy kis vállat is kaphat, de ez utóbbi nem szükséges.
Maradj az 55 pixeles maximális méretnél, a 65 pixelt jelen esetben nem indokolja semmi.Ha nem megy, segítenek az arcképgyárosok.
-
-
Wyll
őstag
Jó ez, nagyon is! Pár dolog:
- tükrözd meg, mert befele, a szöveg fele kell nézzen az avatar
- a 65x65 px csak elvi maximum, de ha nem muszáj, nem csináljuk ekkorára. A többihez kell igazodnia, és ez elég nagy. tehát csökkents rajta! (a szemein viszont előtte növelj, mert alig fognak látszani olyan kicsiben. körbe is rajzolhatod őket feketével, az kiemeli őket)
- az alját vágd le egyenesre.
- nekem fura kicsit, hogy annyira árnyékos a szeme, de alatta az az arcfele viszont nem
Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Parfüm topik
- EAFC 25
- Apple MacBook
- Tasker
- Mesterséges intelligencia topik
- Gyúrósok ide!
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- További aktív témák...
- Bontatlan, iPhone 16 Pro Max 256gb, natúr titán, 3 év garanciával, eladó!
- Nintendo Switch CFW okos! 32+64GB Dual Boot OFW+CFW Tinfoil Hekate + hordozó tok + üvegfólia
- Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával