- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr. Y: Motoros sztorik #06
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Őskoczka
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArchElf
addikt
Megoldani simán megoldja, hisz ott van benne a BF - csak azt mondtam, hogy az idő nagy részét BF-ban tölti
Én SimpleSudoku-val játszottam, az tud generálni húzós puzzle-okat.
AE
-
ArchElf
addikt
Hát egy Very Hard, vagy Extreme nincs meg ebből a két módszerből (elég sokat játszottam egy időben) - még csak részleteiben sem. Kell még mellé vagy 3 másik módszer: dupla-, tripla kizárás, rejtett duplák, triplák. Ezekkel általában megoldható egy VH, extrémhez még mindig kellhet még mélyebb technika. Utána színezés (ez már BF).
mod:
Szerintem nem volna sokkal gyorsabb két dimenziósban sem. Eseteg négy dimenzióval
Én sima tömbbel csináltam, generált (illetve konfigurálható) régiókkal. Lehet, hogy ez lassabb, de el tud boldogulni nem szabványos felépítésű táblával is.AE
-
ArchElf
addikt
Nagyon OFF:
Hogy így felkeltetted az érdeklődésem összedobtam egy bruteforce (sor/oszlop/block érték-kizárás+rollback-kel) c# kódot - 225 ms alatt "megoldja" a teljesen üres táblát (első jó megoldás). Kis akarattal átültethető Java-ra is (bár használtaam benne egy kis LINQ-et az egyszerűsg kedvéét).AE
-
ArchElf
addikt
válasz
pakriksz #2445 üzenetére
Tread Poolingról olvasgass...
AE
-
ArchElf
addikt
válasz
pakriksz #2394 üzenetére
iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID <- erre kell keresni, mert ez egyértelműen megadja az összes olyan node-ot ami neked kell.
A gyökérre:
//iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintIDAz elemekre, ha nem lépkedni akarnál
iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID/Provider
iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID/Product
BlueprintIDAE
-
ArchElf
addikt
válasz
csabyka666 #2360 üzenetére
Ennél a ROT13 egyszerűbb, és nem is sokkal kevésbé hatékony... Java-ban vannak beépített crypto algoritmusok, csak körbe kell nézni
Vagy mi a cél? Implementálni szeretnél egyet? Kitalálni egy újat?AE
-
ArchElf
addikt
válasz
ducikma #2344 üzenetére
Pl.
1) Normál bejárással összeszedni az összes nulla mező pozícióját, beletenni egy listába
2) újabb (dupla) ciklusban végig nézni a listát, hogy van e azonos sorú, vagy oszlopú pont. ezeket betenni egy újabb listába
3) különbséget kell képezni az 1. és a 2. pontban képzett listák között. Ami az 1. ból marad azok a független elemek.AE
-
ArchElf
addikt
Szerintem (találtam
)
Unsigned applets cannot perform the following operations:They cannot access client resources such as the local filesystem, executable files, system clipboard, and printers.
They cannot connect to or retrieve resources from any third party server (any server other than the server it originated from).
They cannot load native libraries.
They cannot change the SecurityManager.
They cannot create a ClassLoader.
They cannot read certain system properties. See System Properties for a list of forbidden system properties.És még:
Note:JavaScript code is treated like unsigned code.
When a signed applet is accessed from JavaScript code
in an HTML page, the applet is executed within the
security sandbox. This implies that the signed applet
essentially behaves likes an unsigned applet.AE
-
ArchElf
addikt
1) -50 és 50 között pont 101 szám van, azért kell megszorozni 101-el
2) alapból [0-1[ közé generál véletlenszámokat a függvény (101-el megszorozva [0;101[ közé), ebból 50-el levonva [-50;51[ közé, ami egészre alakítva (nem kerekítve) [-50, 50]egész számok úgy lesznek belőle, hogy egy (int) konverzióval lebegőpontos számból egészet csinálsz.
AE
-
ArchElf
addikt
1) Ha minden fehér, a többi meg fekete, akkor egyszerűen úgy kell mozgatni az eszközt, hogy a fekete test egy adott kamera szélességbe (mondjuk a középső 30%-ba) ne lógjon be. Jobb módszer, ha a látottak alapján virtuális térképet készítesz, de ez egyrészt bejárást igényel, másrészt távolságokat kell valahogy számolni)
2) Távolságot csak úgy tudsz mérni, ha
a) tudod mekkora a tárgy
b) nem fix a kamera fókusza (akkor a objektív állásából + élességből) tudsz következtetni a távolságra
c) 3D-s kamera-rendszernéll a két kamera látószöge alapján lehet számolni a távolságot
d) elmozdulsz és nézed a tárgy növekedését/csökkenését. Ha a te elmozdulásod mértékét tudod, onnan tudsz következtetni a tárgy távolságáta/méretére.AE
-
ArchElf
addikt
A kép (mint bittérkép) megvan? Ha igen utána különböző kép-manipulációs technikák segíthetnek: szín-szűrés, edge-detection, kontraszt érzékelés, stb.
Konkérétan hogy képzeled el, hogy "nagy akadály"? Ha ezt (matemaikailag) meg tudod fogalmazni, akkor már csak a megfelelő algoritmust kell megkeresned/megalkotnod. Ha nem meg a definiálás, hiába is izzadsz rajta...
AE
-
ArchElf
addikt
válasz
m.magus #1560 üzenetére
HTTPS szervert kell felhúzni... és utána már lehet bűvészkedni.
AE
-
ArchElf
addikt
válasz
Yodafon #1558 üzenetére
Persze, berakod egy try/catch-be, és a catch-ben elkapod az ArithmeticException kivételt:
private void szamol(){
try{
c=a/b;
if (c == Double.POSITIVE_INFINITY || c == Double.NEGATIVE_INFINITY) throw new ArithmeticException("Nullával osztottunk!");
}catch(ArithmeticException ex){
System.out.println(ex.getMessage());
}
}AE
-
ArchElf
addikt
válasz
Yodafon #1556 üzenetére
1) Lebegőpontos számokkal számolva a nullával való osztás nem hiba, hanem helyesen VÉGTELEN-t hoz ki eredményül (angolul INFINITY). Integer osztás esetén a változó nem képes felvenni az INFINITY értéket, ezért fut hibára. Ha szeretnéd, hogy lebegőpontos osztásnál is dobjon hibát, akkor neked kézzel kell dobni valahogy így:if (c == Double.POSITVE_INFINITY) throw new ArithmeticException("Nullával osztottunk!");
2) Az e-t ott deklarálod a Catch-ben
Mivel az ArithmeticException nem biztos, hogy nullával való osztás eredménye, így inkább célszerű az e.getMessage() értékét kiiratni.
AE
-
ArchElf
addikt
válasz
attila760504 #1514 üzenetére
Fejleszteni?
AE
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPad topik
- Léghűtés topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Egy helyre gyűjti az eltérő áruházak játékait a Microsoft
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Új Bontatlan Mac Studio M4 Max 2025 14cCPU /32cGPU / 36GB RAM / 512GB SSD - Azonnal Átvehető Deák.
- BONTATLAN Új Iphone 16e 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető Deák térn
- ÚJ bontatlan S9 45mm Silver Stainless steel Cellular milanese fémszíj 199.900 azonnal átvehető Deák
- ÚJ kipróbálásra felbontott MacBook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azon
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest