Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
BaLinux
tag
Futtasd valami profilerrel, ami tud mem allokációkat naplózni, pl. JProfiler. Abból elég jól ki fog derülni, miből van több mint kéne... Remélhetőleg a referenciákat felesleges módon megtartókat is végig tudod követni vele. Ez így már sokkal többet tud mint hogy mennyi objektum van.

[Szerkesztve] -
BaLinux
tag
Gondoltam a HashSet-re, de elvetettem, mert az kezdőknek esetleg kevésbé érthető hogy mért jó az.

Amire gondoltál az a HashSet, ilyen van, rendben. Elvileg a beillesztés/keresés O(1) idejű benne, de pl. telítettség függvénye a konstans szorzó és alapvetően elég nehéz megjósolni. Összességében tehát O(n+m) lépés lenne a HashSetes módszer. A rendezéses módszer garantált O(nlogn)+O(mlogm), meg még min(n,m) lépés.
Attól függ hogy átlagban, vagy legrosszabb esetben hogyan kell teljesítenie az algoritmusnak.
-
andriscs
aktív tag
Hi!