- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Hold - SW Heritage - Auto üzemmód
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btraven
őstag
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Ezt nem értem miért a java topikba írtad.
De nézzük csak, kell egy oroszlánszelídítő. Artista meg bűvész is lehet. Meg kardnyelő. Bolhacirkusz.
Bohóc viszont mindenképpen kell, akár kettő is. -
BE4GLE
aktív tag
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Az OOP-vel könnyű átesni a ló túloldalára és túlkomplikálni egy egyszerű problémát. Pl. ha a kenguru el tud rejteni valamit azt lehet simán relációs adatszerkezetként is értelmezni. X elrjeti Y-t. Ez akár tárolható egy táblában is. A kengurunak nincs szüksége "elrejt" metódusra. Az lehet egy tőle független metódus. Az ugrás szintén egyszerű. Hiszen olyankor mozgatod és animálod az állat objektumot. Nem feltétlenül kell tudnia magáról, hogy ő képes e ugrani. Az ugrás metódus majd eldönti, hogy az adott faj képes e rá. Mozgatja és keres hozzá egy animációt, ha van. Ez mind megoldható faj azonosítóval. Nem kell instanceof. Próbáld az adatszerlezeteidet minél egyszerűbre írni. Egy állat nagyon sok mindenre képes. Hatalmas osztályaid lesznek, kismillió őssel, ha ilyen szemléletben tervezed őket. És az végül mindig visszaüt.
-
BE4GLE
aktív tag
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Szerintem az insteanceof önmagában még nem code smell. Kotlinban sem code smell az is operator. Sőt, ha használod, még smart cast-olja is az objektumot. A java azért más picit, mert ott neked kell cast-olni. Inkább azt mondanám, hogy könnyű code smell-t csinálni vele javaban. Például figyelni kell, hogy csakis final pointerre hívd meg, mert hiába csekkolod, hogy instanceof ha később változhat az object amire a pointer mutat.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Tobbfele megoldas lehet, de talan a legegyszerubb az, ha csinalsz egy Activity osztalyt, ami leirja, hogy mit es hogyan tud csinalni az az Activity.
Az allat osztalyban meg eltarolsz egy Activity Collection-t, amire csinalsz egy getter-t.
Aztan az Activity-bol csinalhatsz mondjuk egy KangarooHidingActivity-t, ami a konstruktoraban megkap egy Kangaroo-t. A Kangaroo konstruktoraban meg megcsinalod a KangarooHidingActivity-t, meg a masikat es belerakod oket egy collection-be.
Igy amikor vegigmesz egy Animal Collection-on, le tudod kerni az egyes Activity-k kollekciojat allatoktol fuggetlenul, azok az Activity-k meg megis kepesek lesznek allat specifikus dolgokat csinalni, az eppen megadott allaton.
Azt nem tudom, hogy ez egy ismert pattern-e, meg van-e neve, de egyszeru esetben valami ilyesmit csinalnek. A Command pattern nagyjabol ez, de talan nem pontosan.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Precision M6600 i7-2720QM I 8GB I 500SSHD I 17,3" FHD I Quadro I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest