- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Új hozzászólás Aktív témák
-
concret_hp
addikt
rákerestem és nem találtam még kettős buffereléses példát a topicban (meg guglival se nagyon (olyat amihez magyar magyarázat is van))
van itt 1 progi:
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
public class Mozgas extends Frame implements WindowListener {
private int poz;
public Mozgas(){
super(''Mozgas'');
setSize(500,500);
setBackground(new Color(192,192,192));
addWindowListener(this);
}
public void windowClosing(WindowEvent e){
System.exit(0);
}
public void paint(Graphics g) {
g.setColor(new Color(255,255,0));
g.fillRect(50,50,400,400);
g.setColor(new Color(0,0,255));
g.fillRect(50+poz,50+poz,50,50);
}
public void vandorol(){
for (int c=1; c<350; c++){
try {Thread.sleep(10);} catch (InterruptedException e){}
poz++;
repaint();
}
}
public static void main(String[] args){
Mozgas mw = new Mozgas();
mw.setVisible(true);
mw.vandorol();
}
}
ha valaki elmagyarázná hogy ebben pontosan hogyan kell megcsinálni hogy kettős bufferelés legyen és ne villódzon azt megköszönném
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG UltraWide 25UM58-P LED Monitor
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- BESZÁMÍTÁS! AOC 24B1XHS 60Hz FHD IPS 7ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest