- Út a Korea turistaparadicsomba, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter M
tag
Stifi no comment,
Te kb a magyar lenovo channel managerével vagy egy szinten aki azt mondta, hogy elfogadott: ha a user mondja a szervizesnek mit kellene hogyan javítani egy munkaállomásnál, ami egyébként a szervizes szerint nem is munkaállomás, a W a kijelző alatt csak dekorációs célokat tölt be.
(de szívesen leírnám mind2 nek a nevét)Hogy ne csapná ki a biztosítékot amikor élünk egy országban ahol egy termék ha átlépi a határt olyan mintha meseföldön lenne. A vásárló rohangál a termékkel ha problémája van, örül ha szóba állnak vele és még jobban ha reagálnak is bőven garancia időtartalma alatt.
Lehet én vagyok elkényeztetve mint vásárló a Logitech, Atomic vevőkezelése miatt, vagy szimplán elvárom azt, hogyha megveszem egy gyártó termékét adott áron amit számlával tudok igazolni akkor a gyártónak az általa vállalt garanciális időszakra kérdés nélkül foglalkozzon az adott termék problémájával.
De biztos Én látom rosszul, a jótállás és a szavatosság ördögtől való dolgok...
-
audi100td
nagyúr
Amit itt leírsz nem épp valami userbarát felfogás, a lenovo hozzáállásával igen is komoly gondok vannak az utóbb néhány év óta. Az értékesítési helynek mégis mi köze van a lenovo support hozzáállásához? Nekik az lenne a dolguk, hogy szó nélkül intézzék az ilyen ügyeket, átlátható elérhetőséggel, stb, függetlenül attól, hogy ki hol vásárolta a terméket, világgaranciának ugyebár ez lenne a lényege, nem?
Illetve Ausztriában miért működik ez a dolog normálisan, nálunk meg nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ZBook Firefly 14 G10 14" FHD+ IPS érintő i7-1355U RTX A500 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Latitude 5431 27% 14" FHD IPS i7-1270P 32GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Laptop Alkatrészek
- Precision 7680 16" FHD+ IPS i5-13600HX RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- Thinkpad T14s Gen2i 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Dell Optiplex 7050 SFF + Quadro K620
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest