Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c20.gif)
BlacKSouL
addikt
Céges kisbuszban is van Eco gomb. Első 500-600 km-en hagytam bekapcsolva, bejáratáshoz elég a nyugodt pedálkezelés is. Aztán mikor kikapcsoltam, kaptam vagy 40 lóerőt És utána meg azzal szórakoztam, hogy menet közben, gyorsítás közben kinyomtam, na úgy váratlanul jön meg a lökés. De teljesen felesleges gazdaságosságról beszélni úgy, hogy melegben 7,8-at, most hidegben meg 8,4-et mutat, de ezt össz-átlagban, vagyis a mostani 8,4-ben a korábbi 7,8 is már "benne van". Azaz reálisan lehet kb. 9,5.
Így azt jelenti, hogy ilyen hidegben, ugyanolyan távolságokon (14 km) az 1.6-os biturbó dízel egy literrel többet fogyaszt, mint a korábbi 2.0-s TDI. Viszont azt hozzá kell tenni, hogy abban volt rásegítő kályhás fűtés, ebben nincs. Tehát mindent összevetve kb. hasonlóan fogyasztanak. Csak ebben megérkezéskor is még k.rvahideg van.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban
- Gaming PC , i3 12100F , RTX 4060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- i7 PC , i7 2600 , RX 550 4GB , 24GB RAM , 240GB SSD