Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Céges kisbuszban is van Eco gomb. Első 500-600 km-en hagytam bekapcsolva, bejáratáshoz elég a nyugodt pedálkezelés is. Aztán mikor kikapcsoltam, kaptam vagy 40 lóerőt :) És utána meg azzal szórakoztam, hogy menet közben, gyorsítás közben kinyomtam, na úgy váratlanul jön meg a lökés. De teljesen felesleges gazdaságosságról beszélni úgy, hogy melegben 7,8-at, most hidegben meg 8,4-et mutat, de ezt össz-átlagban, vagyis a mostani 8,4-ben a korábbi 7,8 is már "benne van". Azaz reálisan lehet kb. 9,5.
    Így azt jelenti, hogy ilyen hidegben, ugyanolyan távolságokon (14 km) az 1.6-os biturbó dízel egy literrel többet fogyaszt, mint a korábbi 2.0-s TDI. Viszont azt hozzá kell tenni, hogy abban volt rásegítő kályhás fűtés, ebben nincs. Tehát mindent összevetve kb. hasonlóan fogyasztanak. Csak ebben megérkezéskor is még k.rvahideg van.

Új hozzászólás Aktív témák