Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz kovy79 #45497 üzenetére

    Szevasz

    Ad áramot a szelepre, van alapjárat, szóval egyáltalán valamit működik, de az nem egyértelmű, hogy magasabb fordulatszám esetén, motorféken le is kapcsolja. :U

    Próbáltam a panelon mérni műszerrel a feszültséget, hogy mikor van, mikor nincsen a szelepen, de nem volt egyértelmű.
    Alapjáraton mindössze 7V körüli érték mérhető a szelepet meghajtó tranyó lábán, ha kicsit felpörgetem a motort, akkor felmegy 11V-ra.
    Motorféken nem láttam egyértelmű jelzést a műszeren, hogy megszűnne egy időre az áram. :U

    Teszek a panelra közvetlen két kontroll LEDet, egyiket a pedál lábra, a másikat pedig a szelep lábra, akkor jobban látom hogy mit csinál.

    ha ez sem kapcsol le motorféken, akkor elgondolkodtató, hogy hol a hiba, mivel a mostani, Lada Samara vezérlő sem kapcsol le, pedig a leírás szerint, megfelelő bekötéssel, a fordulatszám jelre annak is le kellene kapcsolnia.

    A végén ki derül, hogy a gyújtás elektronikában van a hiba és nem megfelelő a fordulatszám jel, ami lead az alapjárati vezérlőnek ! :U

    Nem tudom, hogy romolhat e el úgy, hogy ez a része rossz, viszont a gyújtást pedig mégis megfelelően vezérli, a motor rendben megy vele ?? :U

    Lehet, teszek egy monitor LEDet a fordulatszám jelre is, hogy lássam mit csinál.

    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák