Hirdetés
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
peu407
senior tag
válasz
RootRulez
üzenetére
Rendben,ez a pc-s megoldás,köszönöm.
Azt leírná nekem valaki lépésről-lépésre, mit és hogyan kell az androidon beállítani, hogy tudjak vele az előbb említett módon játszani. Tehát a tableten a lányom google fiókja, a telefonon az én google fiókom van beállítva. A cél tehát az,hogy a lányom azonosítóját rakjam a telóra.Csak most ismerkedem ezzel az android témával,szóval nagyon kezdő vagyok.
-
peu407
senior tag
válasz
RootRulez
üzenetére
Köszönöm a választ! darvinya,Silent77 nektek is. Ez jó és egyszerűen hangzik. De...
A tableten a kislányom google fiókja van, a telefonon az enyém. Na most, ki kell jelentkeznem a telón, és bejelentkeznem a kislányom hozzáférésével. Aztán indítom a játékot és a kislányom farmjába lép be?
PC-n hogyan működik?Mit kell és honnan letölteni hozzá?
-
air
nagyúr
válasz
RootRulez
üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy "istenkirályfasza". De ha lehetőségem van rá, hogy teljesen ingyen használjam, miért ne tehetném? Ez az első olyan program, ami ilyen hibát produkált. Az, hogy nincs egy korábbi, csúcskategóriás processzorral szerelt üzleti notebookhoz driver, inkább az Intel hibája és nem a Windows-é. Hogy a program miért nem hajlandó a telepített, és egyébként teljesen jól működő drivert használni, az pedig inkább a program hibája. Szerintem. De ezzel szeretném befejezni ezt a témát. Kérlek, ne írj még egy fikázó hsz-t, amire reagálni kellene!
Új hozzászólás Aktív témák
- Csak egy ország kap Exynos 2600-as Galaxy S26 telefonokat?
- SSD kibeszélő