Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomas

    tag

    válasz tobias40 #36327 üzenetére

    Na, én pont így vagyok alival. Viszont az, hogy nekem meg a csomagjaim fele érkezett csak meg, illetve ami megérkezett, az is elé lassan - november 23 és február 25 - ez ugyebár 3 hónap, és eddig 5 rendelésem volt... Biztos rossz kezdés volt csak, de inkább nem kockáztatok. Bangoodról, gearvitáról geakbuyingról többször rendeltem, nekem az volt problémamentes. És ha körbenézek, gyakran jobb árakat találok, mint a GB-n. Emellett az az üzletpolitika, hogy nem ők tehetnek a szállítók hibáiról, alapvetóen téves: ugyanis ők választják meg, kivel szállítanak. Én inkább úgy érzem, beleszarnak, hisz megy a bolt. Az üzlet meg a bevétel a fontos, a vevő, illetve a vevői elégedettség meg a legkevésbé, nekem ez jön le ennél a cégnél, a kommunikáció alapján. Az meg egyenesen röhejes, hogy úgy akarják előadni, hogy a szállító meg a vevő felelős a csomagért, ők nem, mert ők csak eladják, és érezd magad különösen kegyben részesítettnek, hogy hajlandóak visszafizetni a vételárat - biztosítás mellett! (Persze,ha a biztosítás díját valóban arra költenék, és nem csak vevőlehúzás lenne, talán nem érné őket kár...

Új hozzászólás Aktív témák